Tot nu toe heb ik alleen nog maar tinkers getekend, maar wil ook wel andere paarden tekenen hoor, is alleen wel lastig met een zwarte stift.
Ik trek ze niet over, maar teken ze eerst na met potlood, dat gum ik later weer uit met een kneedgum, zodat de stift er niet mee afgaat. Om iets meer expressie te geven, maak ik hele dunne witte of zwarte lijntjes of stipjes, een accentje.
Ik heb een hele tijd niet gereageerd, het tekenen is een klein beetje stil komen liggen. Ik ben erg druk geweest met het maken van touwhoofdstellen en ook nog eens goed ziek geweeest. Ik ga het binnenkort weer oppakken. Mochten er nog meer geïnteresseerden zijn, stuur dan een mail naar teuntje111@gmail.com met mooie foto's van je paard.
Goh hee, wat leuk...je bent een talentje hoor ik ben nog steeds op zoek naar een leuk logo voor mijn endurance team. Het lijkt me een leuk idee om dan iedereen hetzelfde petje en eventueel t-shirt te geven met b.v. een leuk portret van mijn top-knollie Keller Queen.
Zou je een kijkje kunnen nemen in mijn album ; http://www.mijnalbum.nl/Album=EQPFWGFW , ben helaas niet zo'n goeie fotograaf...dus weet niet of er wat leuks tussen zit om iets van te maken ?
Zie je er wat tussen om een leuke tekening van te kunnen maken, hou ik me zeer aanbevolen ?????? Kwee nie of t wel zo'n uitdaging is, want mijn merrie heeft niet van die mooie vlekken als b.v. een tinker, t enigste wat ze heeft aan aftekeningen is een kolletje en verder alleen maar bruin met zwart ?? Kan je daar wat mee ??
Voor meer foto's, klik op de link bij mijn onderschrift en je zal worden doorverbonden naar mijn space, waar meerdere fotoalbums te zien zijn met o.a. endurance wedstrijden die we gereden hebben e.a.