Mary-ann ging naar school en ze voelde zich beter. Ze had een 3 voor wiskunde maar was blij dat Glenn niet gekomen was. Ze was uit en ging naar huis haar huiswerk maken maar ze was ontzettend moe en ging maar naar bed. BLIJF VAN ME AF VIEZERIK! Brulde ze uit. Glenn trok haar mee het bos in en maakte haar vast aan een boom. Het touw begon in haar polsen te snijden. Mary-ann gluurde door de bomen en zag licht branden in een oud huisje. Ze begon meteen te schreeuwen ’’ HELP, HELP’’. Glenn zei houd je smoel dicht of anders…
Hij trok z’ n broek naar beneden. En begon nog harder te gillen toen kreeg ze een klap in haar gezicht. Toen hield ze haar mond want ze bloedde enorm! Toen zag ze een gezicht zonder lichaam in het huisje ze kreeg het benauwd en begon super hard te gillen in Glenn z’ n oor. Hij zei houd je bek moet je weer een messteek soms. Ze zei bibberig zzziiieee jjiijj dddaaat oookk iiinn dddaaat hhuuuiiiisssjjj? Glenn zag het ook deed zijn broek omhoog en rende weg! En liet haar achter. Mary-ann raakte bewusteloos. Glenn haalde een gestolen auto en stopte haar in de achterbak en nam haar mee naar zijn vriend z’ n huis. Ze wist het zeker ze zou verkracht worden! Glenn deed zijn en haar broek naar beneden en z’n vriend hield een me bij zich ze probeerde zich los te wringen maar haar poging lukte niet. Zijn vriend kwam met een mes en raakte haar in haar keel! ’’ piep, piep, piep’’ de wekker gelukkig! Ze was buiten adem en dacht het was maar een droom gelukkig maar.
Was het een leuk stukje of moet ik gaan stoppen?
gr. Amanda