Alvast bedankt!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ellende schreef:Dat is dus niet de bedoeling Smeetjoew, dat begrijp je hoop ik wel. Dat het zo stil is komt waarschijnlijk doordat iedereen een logo voor niets wil. En de meeste mensen die logo's maken kunnen hun tijd beter besteden aan dingen waarvoor ze geld krijgen of dingen die ze echt leuk vinden. Vooral ook omdat het standaardantwoord lijkt te zijn 'bedankt, kan iemand anders nog wat maken'?
Als je een professioneel logo laat ontwerpen ben je een hoop geld kwijt. Als je als 'amateur' een professioneel uitziend logo wil ontwerpen ben je toch snel een paar uur bezig, en hoe hoger de eisen hoe langer. Als je echt een logo wilt hebben: ga naar een professional. En als je een amateur voor je aan het werk wilt zetten, stel er wat tegenover, al is het maar een boekenbon ofzo.
Quote schreef:Ja, ik ben ook toe aan een logo!
Als iemand het leuk vind, ik zoek een logo voor mijn copyright, mijn naam is Roos. Ik heb nog geen naam voor de foto's
Gooi je inspi maar in de bocht.
smeetjoew schreef:hallo,
wie wil er voor mij een logo maken????
ik doe het dan op een schabrakje
alle ideen zijn welkom, het liefst zo veel mogelijk!
ik vind een dressuurpaard of een springpaard het leukst maar helemaal crea bea is die 2 door elkaar, ik vraag het aan jullie omdat ik een creatief cijfer 0 heb
ik zou het ook erg leuk vinden om de naam van mijn pony erop te hebben, ze heet Nikita, maar mijn letters zijn ook goed(!) evg (esmee van gijtenbeek)
nou alle creatievenlingen, kom maar op!!!
groetjes esmee
turbotinker schreef:Ik zou ook wel een logo willen voor mijn site.
maar dan geen getekende,maar net zo iets als het bokt logo.
er moet dan www.tinkerconnor.tk bij staan,en een foto van connor...
Het liefst het lichaam van Connor uitgeknipt (jaja,net als het bokt logo)
Wie lijkt dit wat?
Sirus schreef:Hoi Bokkers,
Rare vraag misschien, maar wie kan voor mij een (dressuur)paard en profil maken voor een windwijzer? Ik moet het "logo" namelijk digitaal aanleveren en dan wordt deze uit aluminium gesneden. Dacht via google wel wat te kunnen vinden maar dat valt vies tegen.
Ik ben dus op zoek naar een paard (contour, helemaal zwart, dus zonder details). Het liefst in dressuurpositie zonder ruiter.
Wie durft de uitdaging aan?
Groeten,
Susan
Thunder4ever schreef:kan iemand voor mij een klein en simpel logotje maken voor op mijn dekje?? De naam van mijn pony Thunder moet er oook bij staan
al vast bedankt!
polly_amigo schreef:Wie wil er een logo voor mij maken? Voor een shetland stal? VB: Shetland houderij "Chantal Hoeve" Met een shet plaatje dr bij ofzo..?
Renee91 schreef:Hallo,,
ik zou graag een logo willen hebben voor achterop mijn bodywarmer etc. Ik dacht zelf aan een omtrek van haar ( het paard) en een parel erbij ofzo of er door heen, haar wedstrijdnaam is namelijk Le Perle Tachée Gaby, oftewel Bonte/Gevlekte Parel Gaby.
Zou iemand het leuk vinden om iets te maken? Zie profiel voor foto's. Ik laat je verder helemaal vrij in alle ideeén etc.
Alvast Bedankt
Ps. Utan, ik vind jou logo's echt super gaaf!