ok dan, hier mijn resultaat. ik moet zeggen dat dit de eerste keer is dat ik een paard nateken. Ik teken wel wat vaker wat maar nooit van zulke dingen. Persoonlijk vind ik het voor de 1e keer wel goed gelukt maar graag commentaar en tips!! (gekras is mede vanwege slechte kwaliteit papier en ribbelige ondergrond...had helaas even niet beter)
Een kroontjespen met indische inkt tekening, de kaaklijn klopt niet en de boog van de neus is ietwat groter, maar voor een impressie vond ik hem wel aardig. Ik heb geen scanner dus ik heb er een foto van moeten maken vandaar die vage schaduw. Verder is het op printerpapier getekend dus is de inkt niet op alle plekken even mooi.
Maar ik ben eigenlijk bezig met het maken van een kostuum dus meer dan 45 minuten had ik ook eigenlijk niet
Probleem daarmee is dat inkt zwart en zwart is dus dan verdwijnt elke vorm van speelsigheid en wordt het een zwart balletje... ik heb op het moment geen grijze inkt anders het ik het daarmee gedaan. Dit is gedaan met kroontjespen en oost-indische inkt, op een A4'tje en dus weinig ruimte. Misschien dat ik hem voor de gein in kleur met mijn pastel potloden, misschien vanavond.
Okay hier dus ingekleurd doordat het printerpapier is wil pastelpotlood niet echt mooi mee werken, maar dat het een foto ipv een scan is wil ook niet helpen Op zich wel geinig resultaat. De tweede heb ik even onder een filtertje door gehaald in Photoshop, dat geeft op zich een beeld van het geheel in pastelkrijt of potlood op goed papier
Echt grappig om je paard in allemaal verschillende stijlen getekent te zien. Maar ik moet eerlijk zeggen dat de allereerste tekening de uitdrukking die toch typisch Gaia is het beste te pakken heeft
Die laatste van Orrie vind ik ook heel gaaf, niet echt Gaia met wel een superleuke en apparte stijl .
ok hier mijn tekening, ik heb helaas op dit moment geen scanner tot mijn beschikking. dus heb ik er een foto van gemaakt. (nooit een succes helaas) de tekening zelf heeft veel meer details en is donkerder) maar hier de foto.
Ook echt heel mooi Als je zo'n tekening van potlood met het contrast enzo werkt worden je tekeningen meteen al levendiger vind ik Al lijkt het neusgat op de eerste foto (de onbewerkte dus) veel donkerder dan alle andere donkere plekken, kan natuurlijk aan de foto liggen