Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lipydo schreef:Ik vind de tekening van Frouk ook heel mooiweer een hele andere stijl! Wel leuk dit dat je meerdere mensen hun tekening laten zien van dezelfde foto

dus dan verdwijnt elke vorm van speelsigheid en wordt het een zwart balletje... ik heb op het moment geen grijze inkt anders het ik het daarmee gedaan. Dit is gedaan met kroontjespen en oost-indische inkt, op een A4'tje en dus weinig ruimte. Misschien dat ik hem voor de gein in kleur met mijn pastel potloden, misschien vanavond.

doordat het printerpapier is wil pastelpotlood niet echt mooi mee werken, maar dat het een foto ipv een scan is wil ook niet helpen
Op zich wel geinig resultaat. De tweede heb ik even onder een filtertje door gehaald in Photoshop, dat geeft op zich een beeld van het geheel in pastelkrijt of potlood op goed papier 

.
Heel apart!
) 
Als je zo'n tekening van potlood met het contrast enzo werkt worden je tekeningen meteen al levendiger vind ik
Al lijkt het neusgat op de eerste foto (de onbewerkte dus) veel donkerder dan alle andere donkere plekken, kan natuurlijk aan de foto liggen 
Ik wou dat ik dat kon