[Verhaal] Spannend: !!! Het is te laat!!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

xSammyJo

Re: (SPANNEND Verhaal) !!! Het is te laat!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 19:16

Weer een super goed,spannend stuk nynke!
meer!

nynke19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-05 19:43

Nog bibberend op haar benen thuis aangekomen kon ze de sleutel nauwelijks in de deur opening krijgen! Ok stamelde ze rustig nu,... rustig nu.. Hij weet niet waar ik woon hij probeert me gewoon bang te maken! Na een paar minuten kreeg ze het voor elkaar de deur te openen en stamelde naar binnen alle lichten waren uit! Zou papa slapen? Nee dat kan niet dan laat hij altijd een lichtje branden en het is nog maar half 8 al leek het uren geduurt de hebben. Cleo liep naar de woonkamer waar ze alle lichten aan deed.. En goed in het rond keek of er niets bijzonders was.. Een briefje!! Ze stormde er op af om te lezen wat er op stond.. ,''He lieverd ik verveelde me een beetje alleen thuis dus heb Marleen mee gevraagd naar de bios.. Doe je de deuren op slot en laat je het hal lichtje branden? Ik weet namelijk niet hoelaat ik thuis ben.. ,''Liefs papa!. Cleo probeerde zich te focussen op wie Marleen was.. een nieuwe lover..Direct daarna voelde ze zich alleen.. verlaten en doodsbang.. Zal ze papa bellen? Nee ik ben geen klein kind meer.. Ik ben veilig.. Ik ga gewoon tv Kijken en concentreer me erop.. Na een uurtje hoorde Cleo vreemde geluiden rond het huis.. meestal in de middag hebben ze een kraai die de laaste stukje brood oppikt van het dak die haar vader altijd op het dak gooit.. maar dit was anders.. Dit was een gebonk.. Eerder op de avond hoorde ze een auto op de oprit.. die waarschijnlijk gewoon moest keren.. Maar allerei gedachtes spookte door haar hoofd.. Ze was weer bang.. Het angst stroomde door merg en been.. Zou hij het wezen? Nee niet denken Gewoon de buurman die weer eens niet weet hoe laat het is of die niet weet waar zijn eigen huis is.. De buurman was aardig dement geworden.. maar wist nog dondersgoed dat een opvanghuis voor bejaarden geen optie was!! hij vertikte het. Na allerei gedachtes te hebben verzonnen hoorde ze een mega bonk op de deur.. En de felle stem.. Doe open!!! Of ik ram de deur open!! Ik weet dat je er bent.. Ik ruik je!! Ik ruik de gure lucht.. Ik kom naar binnen hoor.. eeen ijzige lach die ze eerder heeft gehoord.. In alle angst bleef ze stokstijf zitten.. Terwijl eminem vrolijk verder zong met het nummer sing for the moment.. Ze wist niet wat ze moest doen!! Ze had de telefoon naast zich liggen.. Ze moest.. Dat moet ik!! Ik moet de politie bellen voor het echt uit de hand loopt!! Ze pakte de telefoon en draaide het alarmnummer.. ,' een ogenblik geduld alstublieft u wordt zo spoedig mogelijk geholpen!! Weer het gebonk!! En de ijzige stem!! Als JIJ na 5 tellen nog niet open doet.. Breek ik de deur open!! Cleo aarzelde geen moment.. meer pakte de telefoon en sloot zichzelf op in de hal.. waar ze bij moest komen van de hyperventilatie!! OPEN schreeuwde hij nog luider.. Na 2 minuten kwam eindelijk een vriendelijk vrouw aan de telefoon die vroeg waarmee ze Cleo kon helpen.. Ik U.. u moet me helpen Nu!! ik ben in gevaar Ik Help me toch.. Ze kwam niet uit haar woorden... Rustig meisje zei de vrouw wat is er aan de hand? Ik stamdelde Cleo Ze was een paar sec stil om te horen wat ze eigelijk nog hoorde.. het was geen gebonk meer en ook geen geschreeuw!! Maar het waren voetstappen!! Hij was binnen!! Haar keel werd dicht geknepen door angst... en ze liet daarbij de telefoon uit haar handen vallen.. De vrouw bleef doorpraten..., De telefoon smakte op de harde vloer in de hal waar Cleo stond.. Nu wist hij zeker waar ze was!! Cleo werd bijna zwart voor haar ogen en het zweet brak haar zo uit dat de drupjes van haar neus vloeide.. De voetstappen kwamen steeds dichterbij.. Maar nu ook die stem!! Ik weet waar je zit.. Ik heb je gevonden.. Je had moeten luisteren bich.. Nu ben je van Mij.. Cleo moest een poging proberen om dat raam open te krijgen.. En via die kant te onsnappen.. De jongen genoot van wat hij deed en ging op zijn gemak zitten kijken naar de tv. Cleo hoorde het omdat ze de tv hoorde overzappen naar een andere zender.. Nu moet het lukken,.Nu mag het niet te laat wezen!! en ze wrikte en wroelde maar er kwam geen beweging in.. Papa had express dat raam exra vergrendeld omdat het een makkelijk huis is om in te breken.. Waarom moet dit mij overkomen snikte Cleo.. Ze moest nadenken.. Heel diep.. Ze moest kijken wat hij deed.. Ze kon zo de gang in lopen.. en dan via de deurkier kijken wat hij deed.... Nee Denkt ze ik moet tijd rekken.. De politie!! waar is de telefoon!! Na enkele seconden had ze hem gevonden en greep zo snel ze kon de telefoon van de grond.. De vrouw was nog steeds aan de telefoon en had gehoord wat de jongen zei het immers maar een klein stukje.. en de felle stem het kon niet missen!! Cleo fluisterde zo zacht dat de vrouw haar nauwelijks kon verstaan.. Wat is u adres mevrouw? Dan komen een aantal agenten even kijken of het allemaal ok is..Ok?? Ok het is niet ok u moet Nu komen NU!! Wat doe je Schatje van me? Ben je bang? tegen wie praat je? De jongen lachte nog even wachten schatje.. Dan ben je van mij.. Cleo probeerde haar aandacht op de vrouw te houden.. En zei langzaam maar zacht haar adres.. De agente had het doorgekregen en melde dat de agenten binnen 5 minuten op de stoep konden staan.. enigzins was Cleo opgelucht..Maar 5 minuten!! Hij heeft mischien maar 1 minuut nodig...

xSammyJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 19:48

weer super spannend k kan echt niet meer wachtten tot het nieuwe stukje

nynke19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-05 23:18

De angst greep Cleo nog erger toen ze de voetstappen dichterbij hoorde komen... Wat nu? had ze de deur op slot gedaan?. het is menes nu.. De tv is uit en de jongen wordt nu wel erg ongeduldig.. ,''Niet zo vriendelijk van je meisje... Om mij zomaar in de kou te laten staan! Heel onvriendelijk zelf.. Nu heb je mij kwaad gemaakt.. Wil je weten wat er een jaar geleden met je moeder is gebeurd? En de voetstappen kwamen nog dichterbij.. Nee ik wil het niet horen.. Wat heeft hij haar aangedaan... Ze deed haar tranen drogen en dacht alleen maar aan het moment dat haar moeder en zei gelukkig waren.. het luchte niet meer als 10 seconden op toen De jongen de deur had bereikt waar Cleo achter stond.. Ze verkrampte en het moment wat er toen gebeurde was ijzig... Als ze hier levend vandaan wou komen moest ze een plan verzinnen..Plotseling schalmde de stem van de jongen keihard door de kamer. PAS MAAR OP CLEO, IK KOM ERAAN! Cleo's hart sloeg over. Ze keek zenuwachtig om zich heen.. wat moest ze doen? WAT SCHEELT ERAAN CLEO?. IS HET GELUID TE HARD NAAR JE ZIN? Zijn oorverdovende stem leek uit alle hoeken van de kamer te komen. ,, ZULLEN WE VERSTOPPERTJE SPELEN? CLEO? Cleo reageerde niet, ze dacht razendsnel na. De jongen had alle troeven in handen.. Er bleven maar 2 opties over..Cleo kon proberen weg te komen, of ze kon proberen om de jongen te grazen te nemen. Voordat hij haar te grazen nam. Maar daarvoor had ze een wapen nodig. het enige wat bereikbaar was waren de paraplu's en de tenstokken. die haar vader elk jaar mee neemt naar de camping..maar daarmee redde ze het niet van een pistool.. of mes. Ze moest snel zijn. Cleo voelde hoe haar plan in duigen viel.. en besloot af te wachten tot de politie kwam. Ze hadden er nu allang moeten zijn. Waarom duurt het zo lang? ,,CLEO IK KOM HOOR. WAAR BEN JE DAN? Cleo probeerde rustig te blijven maar ondanks alles wou het maar niet lukken.. Logies ook ze is alleen en voelt zich teleurstellend dat ze niets heeft om zich veilig mee te kunnen verweren. Opeens zag ze felle lichten hun kant op rijden.. Daar zijn ze!! Ben ik gered? ,,De sirenes kwamen steeds dichterbij. ,,Je bent dom geweest Cleo om de politie te bellen! Denk dat je dat ik daar na een jaar plannen nog niet op voorbereid ben? Ik heb altijd een noodplan.. Je zult mij niet te grazen nemen ik neem JOU te grazen gniffelde de jongen.. En het was stil.. Doodstil.. Cleo hoorde de angstaanjagende adem niet meer van de jongen en het eeuwige gebonk op de deuren was afgelopen. Zou hij echt weg zijn? Nee ik geloof het niet! In een kwestie van seconden stond de politie binnen! ,,Mevrouw Is alles in orde? We kregen een melding en.. Hier ben ik schreeuwde Cleo! Is hij weg? ik bedoel hij is hem gesmeerd pak hem!! en ze openden de deur waar ze achter verschuild zat.. Zo blij de tranden sprongen in haar ogen.. Ze was gered. Sprakeloos snakte ze na adem en probeerde zo snel als ze kon de politie uit te leggen wat er gebeurd was.. Ik stamelde ze ik. ,, Stil maar meisje. Neem een glaasje water en vertel eens rustig wat er gebeurd is.. Hij stamelde hij heeft me moeder en.. en hij ik .. Ze kreeg niks anders uit haar mond dan gestamel.. de angst was nog steeds dichtbij hij kon zich verstopt hebben, Ik kan hier niet blijven agent stamdelde Cleo.. Ik wordt bedreigd.. Hij is hier! In huis. Ik hij heeft lijken achter bij de kerk! Kan je ons er wijzen? vroeg de agent.. hoe ziet de jongen er uit. Cleo wierp een terugblik op alle gedachtes die ze had.. Hij was helemaal in het zwart en was berensterk hij was Monsterlijk!! Ik wil hier niet blijven agent ik. Heb je een telefoon nummer van je vader? Weet hij hiervan? Neee ik wil dat hij hier niks mee te maken heeft! Ik wil anoniem gesprek doen. anders zeg ik niks. Ok ok dat is duidelijk.. rustig maar. Wil je met ons naar het bureau je verhaal doen? Alles dacht Cleo alles beter als nog 1 minuut langer hier blijven....

dootjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 23:24

spannenddddddddddd:D

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 06:08

Oh dit is echt spannend verhaal man.
Je moet echt doorschrijven !

urdal_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 08:14

idd erg spannend! goed verhaal

nynke19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-05 08:21

dank u allen!! ja t werd toch eens tijd om te slapen:P ga vanavond weer verder!! als bij de paardjes ben geweest enzo kissies

rosecroft6

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 12:29

Spannend en leuk verhaal

nynke19

(LEES GAUW) ZEER SPANNEND!! verhaal het is te laat!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-05 16:43

nynke19 schreef:
Hier ook een verhaal van mij.. Ik vind het een leuk idee!! van allen en d8 ach wat hun kunnen kan ik ook!!!..

Hoofdstuk 1 De eerste schooldag..

Cleo!!! Cleo!! Riep vader van onderaan de trap. Je wou toch nog leren!! Kreunend opende Cleo haar ogen.. en keek op haar horloge.. ''dit is kindermishandeling! 7 uur !! hoe haalt hij het in zijn hoofd.. Al met al was Cleo de gelukkige dochter die ondanks alles enorm veel van haar vader hield.. Oh ''oliebol'' zegt ze het is de eerste schooldag, nadat ze een beetje wakker was geworden werd ze toch wel een beetje zenuwachtig.. Wie zouden er allemaal nog zijn? Zouden ze veranderd zijn.. allerei gedachten spookte door haar hoofd.. Todat ze schrok van het geschreeuw van haar vader, die blijkbaar nog zenuwachtiger was als haar! ''Cleo!! schiet nou toch op!! zomenteen kom je nog te laat.. Cleo schreeuwde luid terug! '' ja pa ik kom al''!!

Cleo liep naar beneden en smeerde haar lunchpakket klaar.. Gaf pa een kus en vloog op haar fiets. Eenmaal op het schoolplein was niemand aanwezig. Ze kreeg de kriebels.. zo kaal dat het was!! Ze heeft zich toch niet vergist? Nadat ze niemand zag besloot ze te gaan zitten op het bankje in het zogenaamde chill lounge'' wat ze vorig jaar besloten hebben te gaan noemen als ze pauze hadden.. Bij het fietsenhok kwam een jongen aanlopen.. Gelukkigt denkt Cleo ik ben niet de enige!! ze besloot om naar hem toe te lopen om te vragen hoelaat ze nou op school moesten wezen.. de jongen stak een sigaret op en knikte met een onduidelijk gebaar.. Toen hij wegliep kreeg cleo een naar gevoel.. '' wie is hij eigelijk?'' wat een rare oren.. En onbeleefd ook!! toen ze weg wou lopen zag ze dat die jongen een papiertje liet vallen zich omdraaide en vervolgens met een gemeen lachje wegliep. '' Zou ze hem oprapen?'' Wat zou er in staan...

Ok om niet voor banketstaaf te staan dat iedereen het tog niks aan vind besluit ik eerst maar op een paar reacties te w8ten.. Het doel van dit verhaal mjoet wezen spannend...en fantasie!! dus ik woi het nu spannend gaan maken maar naarmate ik nog wel even door kan typen wil ik wel even weten wie wat er van vind greets nynke

xSammyJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 17:27

Super spannend schrijf je zo weer een stuk?

caat_eve

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 17:53

kvint een heeel mooi verhaal!!!
zekre door schrijven!
ik blijf het volgen!!!!

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 18:10

MORE MORE MORE

echt een leuk verhaal

nynke19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-05 18:29

Ik heb bijna weer een stuk af!! komt voor elkaar!! thanks peeps

Prince

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 18:48

ik vind het een supper spannend verhaal schrijf snel meer

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 19:07

spannend! meer.??

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 19:30

ik vind het een heeel spannend verhaal zeg ...
soms zit ik te lezen hier, en dan heb ik echt geen andere gedachten of hoor ik nisk meer om me heen .. dat heb ik normaal niet snel
ik vind het heel spannend, maar toch niet echt overdreven enz

ga zo door

lolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 20:14

echt een spanned verhaal
wacht vol spanning op meer

nynke19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-05 21:13

AAARG ik had een heeel nieuw stuk snik!! en toen liep me computer helemaaal vast!! snik snik snik!! ik ga snel weer werken aan het volgende deel!! sorry!!!

nynke19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-05 21:59

Hoofdstuk 4: Het politiebureau

Toen ze op weg waren naar het politiebureau vroeg Cleo zich af.. ,, 'ben ik echt gered? Is het echt over.. Ik kan het haast niet geloven! Het duurde gelukkig niet meer als tien minuten voor ze op het bureau waren.. Er kwam meteen al een agent aanlopen die vervolgens heel vriendelijk vroeg wat de naam van Cleo was en of ze mee wou lopen naar binnen om vervolgens verhaal te doen. Toen ze binnen waren vroeg de agent of ze mischien ook wat drinken wou.. Water is voldoende agent dank u.. Goed zei de agent.. Ben je een beetje van de schrik bekomen? En denk je dat het lukt om je verhaal te doen? Ik heb het een en ander gehoord en het was niet niets.. Als jij denkt dat je er klaar voor bent mag je beginnen.. Cleo nam een slok van haar water, en zuchte even diep waarop de agent nog een keer vroeg of het wel ging lukken.. Cleo deed net of ze het niet hoorde en begon te vertellen.. Ze vertelde alles! het schoolplein., de briefjes, de dreigementen en dat gezicht., Ook vertelde ze wat hij wist over haar moeder.. De lijken.. Alles alles kwam in een gedachte te boven en ze kon het eindelijk aan iemand kwijt.. De agente keek nu bloedserieus en typte alles heel zorgvuldig uit.. Dit alles leek eeuwen te duren maar het was eruit..En mischien pakken ze hem vanavond nog op dan kan ik gewoon rustig slapen schoot het Cleo te binnen. Zo meisje je bent heel dapper geweest.. Ik moet even overleggen, Op de gang in de hal staat een telefoon daar kan je je vader even bellen.. Ik zeg niet dat je het hem moet vertellen het lijkt me wel heel verstandig.. NEE schreeuwde Cleo, Ze schrok een beetje van zichzelf en bedaarde. Sorry, mompelde ze ik bedoel.. Nee het kan niet hij mag het niet weten ik.. Rustig maar meisje ik zal het je niet lastiger maken dan het al is.. Ik hoop alleen dat je beseft dat het niet echt veilig is.. En ik weet niet hoe ik je in veiligheid moet brengen als de belangrijkste persoon tot nu in je leven er niets vanaf weet. Ik bel hem dat ik gewoon thuis kom en dat hij ook moet komen omdat ik iets engs heb gezien op tv ofzo.. Ik verzin wel wat. de agent keek nog even op fronste zijn wenkbrauwen en liep vervolgens naar de gang. Cleo stond ook op en liep naar de telefoon in de hal.. Ik moet liegen, ik vind het zo vervelend maar ik moet!! dacht ze ik kan hem verdrietig zien.. Als hij dit weet, Dan ben ik bang dat hij het niet red.. Hij heeft al zoveel te verduren gehad.. en ik kan hem niet nog meer pijn doen.. Ik kan hem niet zeggen over mama.. en over wie hij is.. Hij kan het niet aan ik weet het zeker.. Ik verzin gewoon wat.. Cleo draaide het nummer 0622352432... met de Vries hoorde ze aan de andere kant van de telefoon... He Pa het is met je dochter.. He lieverd wat is er? er is toch niks gebeurd he.. Nee papa wat denk jij dan!! ik wou alleen uuh even melden. Nou dat ik nog even wat later thuis kom.. vind je dat goed? Het is tamelijk gezellig enne.. Schat.. wat moet ik hier nou op zeggen! je weet dat ik uit ben hoe kan ik nou dan nee tegen jou zeggen. Ik ben een hapje eten en kom dan naar huis.. Ik weet niet hoelaat het wordt.. maar doe je voorzichtig? ja papa jij ook.. dikke kus! Doei lieverd.. En dat waren de laaste woorden.. Wat was Cleo blij het leek wel een eeuwigheid geleden dat ze haar vader gesproken of gezien heeft.. In de tussentijd was de agent ook klaar en vroeg of Cleo nog even wou komen om de laaste details te bespreken.. Nou meisje zei de agent dit is een ernstige zaak die meteen behandeld moet worden.. We willen daarom niet al te lang wachten.. Kan ik je mobiel bereiken? Ja vertelde Cleo..En ze gaf hem het nummer.. ,,'wat gaat er nu gebeuren vroeg Cleo? ben ik veilig of wat? Nou we doen ons uiterste best maar we moeten eerst bewijs hebben voordat we echt een dader kunnen pakken he. Maar maak je geen zorgen ik laat een agent bij jullie huis staan totdat je vader thuis komt.. NEE dat.. dat kan toch nit ik wil niet..Ssst siste de agent ik heb hem al duidelijk gemaakt dat hij niet moet vertellen wat er gebeurd is maar dat er gewoon een melding werd gemaakt dat er iemand wou inbreken.. het komt wel goed.. vertrouw me maar....
Kunt u me dan nu naar een vriendin brengen alstublieft? ,,'ik kan wel wat afleiding gebruiken.. Nou dat vind ik goed maar ik kan je elk moment een belletje geven dat je moet komen om de bewijzen te bespreken.. het lot ligt in onze handen maar de waarheid weet alleen jij het beste meisje.., Nou looop maar mee dan gaan we gauw.

In de auto gaf Cleo een belletje naar haar beste vriendin en probeerde zo geloofwaardig mogelijk over te komen.. Met de kerstman was het.. hahah hoorde ze aan de andere kant.. Heel grappig zei Cleo. Ben je thuis? ja natuurlijk waar anders! Wou je effe langskomen ofzo.. Nou het zit zo ik ben namelijk van me fiets gevallen en de politie heeft me gevonden maar ik wil papa niet bezorgd maken kan hij me naar jou brengen? Wie.. je pa? tuurlijk kom maar Neee nee de politie.. Oh ok.. uuhm ja tuurlijk kom maar joh ik ben wel alleen thuis.. geeft niet als mijn vader zich maar geen zorgen maakt.. Nou is goed meid zie ik je zo.. Ja tot zo..en de verbinding werd verbroken.. De agente keek een beetje fronsend in de spiegel.. en Cleo duikte meteen met haar hoofd naar beneden.. Ik snap je wel meisje.. Het is moeilijk om leed te delen als je er zelf al zoveel last van heb.. maar je hebt er heel erg goed aan gedaan om je verhaal te doen.. Bij jou is het gebeurd maar er kunnen nog meer slachtoffers vallen.. Cleo knikte.. De agente draaide de auto in het parkeervlak stapte uit.. en gaf Cleo een hand. Zo meisje hier ben je voorlopig even veilig.. Ik stuur een agent naar jullie huis. en die zal je vader uitleggen dat het allemaal goed is.. Ja heel erg bedankt voor alles.. Is goed meisje je hoort nog van me..

Toen Cleo de deur bereikt had keek ze nog even naar de politiewagen die rustig wegreed.. Het had ook anders kunnen lopen spookte het door haar hoofd.. haar gedachten werden meteen afgeleid toen haar vriendin de deur open deed haar een omhelsing gaf en vervolgens melde dat ze zich een beetje zorgen maakte.. Alles goed hikte ze? ja ja ja melde Cleo kunnen we niet gewoon iets leuk doen? dan dat bezorgde gedoe.. Ja melde Jantine we kunnen naar het park gaan daar zijn Mark en Pieter ook!! Die vond je toch zo leuk? uuh nee was een grapje.. laten we gewoon een filmpje kijken.. Hmmz ok welke film wil je erin hebben.. Doe maar wat.. In plaats dat ze een leuke comedy pakte werd het een horror met veel bloed geweld en moord.. Nog meer spanningen stegen naar Cleo haar hoofd.. Ze mocht niks laten merken.. maar tis al donker en weer flitste er van alles door haar hoofd.. Deze hele dag heb ik nog niks anders gedaan als nare dingen denken. Hij kan me hier niks doen hier ben ik veilig.. Na een bak popcorn en een halve fles cola.. werd het in de film stil om de spanning er nog erger in te houden... En in die stilte werd er zachtjes op de deur geklopt en het wapperen van de brievenbus klapperde.. Cleo staakte een kreet en de popcorn die ze had vloog de hele kamer rond.. Het is hem!! schreeuwde ze paniekaanval overheerste de kalmte die ze nog maar net kon beheersen.. haar vriendin zetten de tv op pauze en probeerde haar vriendin te kalmeren! HE schreeuwde ze rustig maar!! Cleo wou niet horen wat haar vriendin zei ze wou weg vluchten!! ze had een naar gevoel.. wie kan het nou anders wezen op dit tijdstip.. dacht ze. Maar nadat Jantine haar tot bedaren heeft kunnen brengen legde Jantine uit dat er wel vaker iemand uit de buurt kwam op post van ons wat bij hun in de bus gekomen is te brengen en alsnog in de brievenbus van ons te doen. Cleo zuchte eens diep en probeerde te concentreren op wat haar vriendin zei... en hoopte dat dat het was.. Jantine liep naar de hal.. En pakte de envelop op.. Cleo stond er met rode pen beschreven op.. Vreemd dacht Jantine.. Niemand weet toch dat ze hier is? Ze liep naar de kamer om Cleo te vertellen waarom er een envelop met haar naam in de brievenbus van Jantine terecht komt.. Cleo er staat joun naam op.. Meer had Cleo niet nodig om haar gezicht te zetten op iets wat nog witter was als melk.. Cleo? gaat het wel..Cleo!!! Zwart alles werd zwart.. Het werd Cleo teveel ze viel neer op de grond.. na een halfuur kwam ze bij en mompelde wat.. Jantine? maar er was geen gehoor.. Is het nou gewoon zwart voor me ogen? Cleo wrijfde nog eens een keer en keek goed in het rond.. Nee! het is donker de lichten zijn uit.. Ze probeerde te besefffen wat er aan de hand was.. En de rilling schoten door het lijf.. angst smoorde haar opnieuw.. Ze zag een schim staan.. Pff ik schrok me dood Jantine wat doe je allemaal...?

nynke19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-05 22:00

enjoy:d

dootjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 22:50

whaaaaa spannend

xJurdyWonanx

Re: [Verhaal] Spannend: !!! Het is te laat!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 11:39

ik wil meeeeer:P...
ik dacht eerst dat ze die jongen zag staan op t einde:P... maar gelukkig washet ( hopelijk dan voor haar wahah ) Jantine

urdal_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 11:54

erg spannend .. zal jantine wel niet zijn!.. echt erg spannend ga zo door!

caat_eve

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 17:27

verder!!!!!!!!!!!! wordt steeds spannender!!!! ga snel verder!!!!