[verhaal] Afspraakje via msn..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eve_lien

Re: [verhaal] Afspraakje via msn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 21:43

Mariek87 schreef:
Eve_lien schreef:
Zo, ik ben ook maar weer eens begonnen met lezen van dit verhaal.
Je schrijft het simpel, maar 'leuk' op.
Ja, vind het een mooi verhaal..

En oo. Ik erger me rot aan de one-liners, ook weer in dit topic.

Ik gooide er zostraks ook eentje. Komt omdat ik geen verstand heb van verhalen, maar ze toch graag lees.
Als ik dan ff een reactie plaats, is het 2 vliegen in 1 klap, ik heb hem in mijn eigen berichten staan zodat ik hem niet steeds weer hoef op te zoeken, en de TS weet dat ze nog een lezer erbij heeft

Eentje, oké.
Dat doe ik zelf ook wel eens.
Maar alleen maar de nutteloze berichtjes van:

Meer!
Super leuk!
Wanneer komt er meer?
Leeeeuk!

Dan vraag ik me echt af, heeft dát zin? Zit de TS hierop te wachten?
Ja misschien wel, maar goed.
Ik houd mijn mond en ga zelf ook weer ontopic.

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 21:46

idd!! ben heel benieuw hoe het afloopt, of ze iedere keer gaat, of ze het haar vriendin verteld en natuurlijk: Of ze zwanger is!!

nynke19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 23:30

Erg goed hoor!! Luitjes ook mijn verhaal lezen? kijk bij Crea Bea verhaal heet Het is te laat!! kiisss nynke!! je moet gauw doorgaan btw ik w8 al te lang:P

Applelove

Woonplaats: Kapsone's..? Hoe bedoel je..? Het is gewoon een feit dat IK beter ben dan JIJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 10:37

Ja~, je hebt er nog een lezer bij. Het is een spannend verhaal hoor...heb zelf ook wel eens zo'n afspraak gemaakt via de chat dat ging gelukkig goed maar toch doe ik het nooit meer!

Casca

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 11:45

1 2 3 4 komt er nog wat van??
5 6 7 we wachten al zoooooo lang

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 13:28

mooi verhaal!! echt heel spannend, wil weten hoe het verder gaat
Wil gauw meer lezen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 16:04

ik zou niet alleen afspreken met iemand van msn! dan zou ik hem naar hier laten komen, dan zijn mijn ouders er. (of ik naar daar maar met mijn ouders)
maar jammer genoeg gebeurt dit inderdaad!

eve_lien kan het alleen maar met je eens zijn.

Vinaba

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 16:15

ah jammer
maar een goed verhaal.
Verder ben ik het met pharagirlke en met eve_lien eens

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 16:24

Loezjuh: dus jij word liever aangerand?
dan maar 1 mindere date en weten dat het ook inderdaad de jongen is die jij dacht dat het is. Een fatsoenlijke jongen snapt ook wel dat je iemand mee neemt de 1ste keer als je em niet kent

Grietzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 16:40

wilde net zeggen.. afspreken met een jongen en zeker met iemand die je nog nooit gezien hebt, nooit alleen gaan.
Dit verhaal is dan misschien niet waargebeurd, maar zulk soort dingen gebeuren wel!
En ook al denk jij van: "Oh dat overkomt mij toch niet.."
Nou, pas maar op..ga liever dan met een stel vriendinnen of weet ik veel wat, maar nooit alleen!
Als iemand je echt zo graag zien wil, snapt hij ook wel dat je niet alleen komt.
En zeg ook altijd tegen je ouders waar je heen gaat en met wie je afgesproken hebt!

Zoo wijze woorden van mij.. *grinnik*
Verder: Erg mooi verhaal, mooi geschreven! Wanneer komt er weer een vervolg?!

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 17:08

Ooh wat een zorgelijke zaak
Dan leef je toch ook in een hel als je zoiets echt zou meemaken...het gebeurd dan misschien niet echt, precies op déze manier...maar wel varianten ervan, brrr moet er niet aan denken!
Echt goed dat je erover schrijft
Laat het de ogen opene voor de wat minder 'bewusten'

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 17:36

grietzz: dat wildeik ook zeggen maar zelfs dan...Ik zou eerder een grote sterkte vriend mee nemen als je vrienden mee wil nemen, vriendinnen...Dan heeft 'ie' alelen nog maar meer slachtoffers, komt hem net zo goed uit dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 17:51

Hoofdstuk 4:
Helemaal bezweet en bang word ik wakker. Alweer een enge droom. Ik droomde dat hij me vast hield en me nooit meer naar huis liet gaan. Zou het ooit echt gebeuren? Ik wordt nog banger van de gedachte. Ik kan het aan niemand vertellen, want dan raken ze zelf in gevaar. Een traan loop over mijn wang, een traan van angst. Hij heeft mijn hele leven nu op z’n kop gezet. Het enige waar ik aan kan denken, is aan de gebeurtenissen in het steegje en aan de gevolgen er van. Het lukt me niet om opnieuw in slaap te komen. Ik draai heel erg in mijn bed. Mijn klok vertelt me dat het pas vier uur is. Na een tijdje val ik toch weer in slaap. Om zes uur wordt ik wakker van mijn telefoon. ‘Doe je deur op slot en je raam open,’ klinkt er door de hoorn. Het is de stem van die engerd. ‘Als je het niet doet, breek ik in,’ zegt hij daarna en dan hangt hij op. Trillend doe ik wat hij heeft gevraagd. Mijn deur zit als gewoonlijk al op slot en ik zet mijn raam open. Na enkele minuten klimt hij naar binnen. ‘Wat moet je,’ zeg ik bevend. Er wordt een hand op mijn mond gedrukt en met zijn andere hand doet hij het raam dicht. ‘Ik wil je nu en niet Zaterdag pas weer,’ zegt hij zacht en hij bindt een doek om mijn mond. Mijn pyjama wordt uitgetrokken en dan bindt hij me vast aan mijn bed. Ik houd mijn benen stijf gesloten, maar het heeft niet veel zin, nu bindt hij ook mijn benen vast. Het duurt maar kort, maar voor mij lijkt het heel lang en de touwen om mijn polsen en enkels doen pijn. Eindelijk maakt hij me weer los en in het donker klimt hij weer naar buiten. Snel sluit ik mijn raam en trek mijn pyjama weer aan. Ik kruip diep onder mijn dekens, rillend van angst. Om 8 uur gaat mijn wekker, ik sla hem uit en ga onder de douche. Het vieze gevoel valt niet van me af te spoelen en na het douche voel ik me nog steeds vies. Ik borstel mijn haren en pak dan mijn tas in voor school. Daarna loop ik naar beneden om wat te ontbijten. Honger heb ik weer eens niet. Al die enge en vieze gedachten zijn niet goed voor mijn eetlust. Om kwart voor negen fiets ik samen met Rebecca naar school. ‘Gaat alles wel goed?’ vraagt Rebecca, als we onderweg zijn. ‘Ja, waarom zou het niet goed zijn?’ antwoord ik. ‘Ik weet niet, je ziet er zo moe, gespannen en bleek uit,’ zegt Rebecca. ‘Ik heb slecht geslapen,’ antwoord ik. Gelukkig gaat Rebecca er niet op door, want wat zou ik dan moeten antwoorden?

Op school aan gekomen vragen meer mensen of ik me wel goed voel. Snel ga ik naar de wc toe en doe wat foundation op mijn gezicht, zodat ik wat minder bleek lijk. ‘He, je ziet er een stuk beter uit,’ zegt Rebecca, zodra ik terug ben. ‘Ik heb net een aspirientje genomen voor de hoofdpijn,’ lieg ik tegen haar. Samen lopen we naar het lokaal waar we les hebben. De les duurt lang en is erg saai, de volgende lessen zijn niet veel beter. Het zesde uur hebben we biologie en juist nu moet het over voortplanting van de mens gaan. Ik probeer mijn aandacht er bij te houden, maar het lukt niet erg. Mijn gedachten dwalen weer af naar het enge steegje. Wanneer ik even om me heen kijk zie ik twee ogen op mijn gericht, twee ogen die naar mij staren. Het is Jeroen, die naar me staart. Een best wel leuke klasgenoot vind ik. Zodra ik terug kijk kijkt hij de andere kant op, maar ik zie zijn gezicht een beetje rood worden, hij vindt me toch niet leuk? Ook Rebecca lijkt het gemerkt te hebben, zodra we in de aula zijn tijdens de pauze begint ze er over. ‘Volgens mij vind Jeroen je leuk!’ zegt ze tegen mij. ‘Vast niet,’ antwoord ik nuchter. ‘Je hebt zelf gezien hoe erg hij naar je keek?’ ‘En..?’ antwoord ik. ‘Oh, af en toe ben je echt hopeloos hè!’ zegt Rebecca met een knipoog. Wat moet ik als hij me echt leuk vind? Vraag ik me af. Ik kan toch moeilijk iets met hem nemen als ik telkens naar het steegje moet? De gedachte spoken door me hoofd en laten me niet met rust. Aan het eind van de pauze heb ik echt hoofdpijn. Ik besluit me ziek te melden, ik zeg tegen Rebecca dat ik me niet lekker voel en meld me af bij de conciërge. Moeizaam fiets ik naar huis, ondertussen kijk ik of ik niet achtervolgd wordt. Als ik eindelijk thuis ben vertel ik mijn moeder dat ik me niet lekker voel en ren naar boven. Daar kruip ik in me bed, diep onder mijn dekens.

Na een tijdje doe ik mijn ogen weer open en kijk op de klok. Wow! Ik heb drie uur geslapen! Het is nu eind van de middag en ik voel me echt ontzettend moe en heb ook nog steeds hoofdpijn. Ik blijf in mijn bed liggen en sluit mijn ogen weer. Al mijn gedachtes en vragen lijken te dansen voor me ogen. Het lijkt wel of ik gek word! Na een tijdje wordt het iets rustiger in mijn hoofd en ook mijn hoofdpijn zakt. Mijn avondeten sla ik over, ik heb geen honger en voel me misselijk. Mijn moeder vindt het goed dat ik niet eet, voor één keer tenminste. Die avond belt Rebecca mij. We kletsen wat en op een moment begint ze over Jeroen. ‘Hij heeft gevraagd waar je was en of je erg ziek was,’ zegt Rebecca en ik hoor het enthousiasme in haar stem. ‘Hij vindt je leuk! Anders vraagt hij dat niet!’ ‘Heeft hij dat echt gevraagd?’ antwoord ik verbaast. ‘Ja! Anders zou ik het toch niet vertellen?’ zegt Rebecca. ‘En hij werd zelfs een beetje rood!’ Ik voel mijn gezicht rood worden, eigenlijk vind ik hem best wel leuk. ‘Leef je nog?’ klinkt er aan de andere kant van de lijn. ‘Ja,’ antwoord ik verward. ‘Je vind hem leuk hé!’ zegt Rebecca. ‘Euh..’ begin ik. ‘JE VINDT HEM LEUK!’ gilt Rebecca in de hoorn. De volgende tien minuten praat ze alleen maar over hoe goed we bij elkaar zouden passen. Ik houd mijn mond en wacht tot ze is uitgepraat. ‘Jullie zijn echt een perfect stel,’ zegt Rebecca. Oké nu is het tijd om het verhaal af te breken gaat er door mijn hoofd. ‘Rebec,’ zeg ik. ‘Ik heb nog helemaal niet gezegd of ik hem leuk vind,’ ‘Oh,’ klinkt het teleurgesteld aan de andere kant. ‘Maar..’ ga ik verder. ‘Ik denk dat ik hem wel leuk vind!’ Een gil klinkt aan de andere kant van de lijn en voor ik verder kan praten gaat Rebecca weer verder met haar verhaal. Na tien minuten weet ik haar te onderbreken en ik zeg dat ik hoofdpijn heb. Ik hang op en trek de dekens over mijn hoofd. Na een tijdje val ik in een diepe slaap. Dit keer dromend over Jeroen.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-09-05 18:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 17:54

pharagirlke schreef:
grietzz: dat wildeik ook zeggen maar zelfs dan...Ik zou eerder een grote sterkte vriend mee nemen als je vrienden mee wil nemen, vriendinnen...Dan heeft 'ie' alelen nog maar meer slachtoffers, komt hem net zo goed uit dan.

In z'n eentje kan die ze toch niet allemaal te gelijk pakken of meenemen. Gewoon iemand op afstand neerzetten, die kan ingrijpen als het nodig is of op een moment de politie bellen, als het verkeerd gaat.

Hoofdstuk 4 heb ik er net opgezet.
Ik overdrijf waarschijnlijk weer is iets in mijn verhaal,
Maar goed.. Mijn fantasie is soms nog al groot..

Echt.. Laat zoiets je never overkomen..
Het lijkt me heel erg klote..
En dat zal het ook wel zijn denk ik..

Oef.. Ik heb me net helemaal ingeleefd in t verhaal..
Ik zag zo ongeveer plaatjes voor me?..
Mijn fantasie was weer op en top helder vandaag ..
Zo schrijft het t makkelijkste voor mij (A)..

urdal_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 17:58

haha .. je schrijft wel goed ..! ga zo door ! (( het lijkt me echt onzettend erg moet er niet aan denken .. ik vond het al erg toen ik een potloodventer tegen kwam ..IELLLLL ))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 17:59

verder ier
hups hups hups...
wil weten hoe het verder gaat ..!

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 18:03

Oo. Spellingsfouten ?

Enigste >> Enige.
Mijn klok verteld >> vertelt.
Om zes uur wordt ik >> word ik.
hij bind >> hij bindt.
bind hij >> bindt hij.
nu bind hij >> bindt hij.
hij vind me >> hij vindt me.
mij vind Jeroen >> vindt.
hij me echt leuk vind >> vindt
De gedachte spoken >> gedachten.
Het lijkt wel of ik gek wordt! >> word.
moeder vind >> vindt.
Hij vind je leuk >> vindt
JE VIND HEM LEUK!’ >> vindt.
gaat er door mijn gedachte >> door mijn hoofd.

Verder vind ik het wel een leuk stuk weer.
Sommige zinnen zijn wat 'warrig' alleen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 18:08

Haha
Mijn spelling is niet al te best (h)
Ik ga in mn word is ff alles controlere

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 18:14

Fouten verbeterd :s..
Was niet echt goed bezig met typen
Maar goed, ik slaap ook half ..

Finstar1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 18:16

wow!!!!jij kan goed verhalen schrijfen!!! kon ik dat maaar...
k hoop dat er meer komt!!! greetzz willy

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 18:27

Eerst slapen..
Dan pas verder schrijven..
Anders typ ik weer zoveel fouten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 18:42

Ik heb alle fouten die zij had verteld..
Verbeterd..
Altans.. poging gedaa ntot ..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 18:42

het is prima zo hoor ier
weetje,, k ben nu bokt verslaafd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 19:08

DankuU JanS..
Veel Suc6 mt de afmaKe van t 2e dee lvan GIP ..

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 19:19

Oeh spannend! Lijkt me echt een poedersuiker situatie want je kan er niks tegen doen...
Ik vind dat je goed schrijft, af en toe vind ik het iets 'en toen gebeurde er dit, en daarna dat' snap je? Het gaat net iets te snel.

Maar verder super!! Ga zo door! Ik wacht ongeduldig af...