Jah ik doe het vaker alleen niet gratis omdat er ech veel tijd in zit en de verf en kwasten zijn niet echt goedkoop
ik ga even een mooie foto uit kiezen want dit ziet er super uit.Heb toch nog ruimte zat aan mijn muur
zou je zo iets ook kunnen teken?? http://www.klatuso.com/index.php?PHPSES ... 2#galerie1blz 2, en dan de 1ste foto, van de middelste rij
@Nickolay Is goed hor @esperance Bedoel je die met al die mensen... dat word wel erg moeilijk of bedoel je die jockey in het rood , die zou wel kunnen
Paulatjuh schreef:Ik dacht dat het een foto was op een achtergrondje geplakt.. maar nee het is echt Té mooi gewoon. Echt zo super.. kan geen commentaar verzinnen Dat dacht ik ook. Super mooi, net echt.
@esperance Bedoel je die met al die mensen... dat word wel erg moeilijk of bedoel je die jockey in het rood , die zou wel kunnen [/quote]ja ik bedoel die jockey in het rood!! hoelang werk heb je daar ongeveer dan mee??en wat zijn de kosten?
Dat duurt ongeveer 2/3 dagen kan meer zijn.de kosten kun je vinden op mijn site(in mijn onderschrift) onder info