[verhaal] Vakantieverhaal

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

EvelijnS

Re: [verhaal] Vakantieverhaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-05 22:42

Oke, oke, haha!
Maar dan wel morgen, want mijn inspiratie is op voor vandaag!

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 05:30

leuk verhaal! schrijf maar door

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-05 12:05

Onder het eten zeiden Kimberley en Matthijs niks tegen elkaar.
Kimberley merkte dat Matthijs de hele tijd naar zat te kijken, maar Kimberley liet niks merken.
"Weet je, Matthijs..." begon Kimberley, nadat ze haar mond leeg gegeten had, "Misschien moet ik maar niet hier slapen..." Ik kan ook bij een vriendin van me logeren, want dit gaat me toch iets te snel."
Matthijs keek op. "Wil je dat echt? Oke, ik zal je na het eten naar je vriendin brengen. Moet je eerst nog bellen?"
Kimberley knikte en Matthijs gaf haar de telefoon aan.
Een half uur later zaten ze zwijgend in de auto. Simone had ervoor gezorgd dat ze bij de weg was met haar reserve-rolstoel, zodat Kimberley die kon gebruiken.
Ze kwamen aan bij het huis van Simone, en daar stond Simone met een bezorgd gezicht. Ook Simones moeder was er.
Kimberley zette zichzelf vanuit de auto in de rolstoel.
Ze zwaaide Matthijs uit en ze gingen naar binnen.

"Nee! Emma, rot op!" Kimberley probeerde weg te rijden, maar Emma was veel sneller en ze pakte Kimberleys rolstoel vast. Ze had een mes bij zich en stak het mes in Kimberleys benen. Kimberley gilde, want ze voelde het!
Ze probeerde Emma bij haar keel te grijpen, maar die leek wel doorzichtig. Kimberley gilde nog een keer en probeerde weg te komen, maar uit haar benen stroomden liters bloed.
"Aah!" Gillend werd Kimberley wakker, badend in het zweet.
Ze sloeg de dekens van zich af en keek naar haar benen. Niets te zien. Ze vroeg zich af of Emma dit in het echt ook zou doen....

bibi13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 13:54

meeeereeer.....

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-05 14:19

Ik wacht eerst nog op een paar reacties als je het niet erg vind..

svenlOver15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 16:01

leukleuk..! ik ga je verhaaltje volgen hoor!!

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-05 16:09

Ze zette zichzelf vanuit het bed in haar rolstoel. “Ik wil niet meer slapen,” zei ze tegen zichzelf.
Het was nog helemaal donker en in de verte zag Kimberley vanuit het raam schimmen paarden staan in een wei. De paarden waren van de manege van Simones vader. Ze gaapte en reed weer terug naar het bed.
“Wat was er net, Kimberley?” Een slaperige Simone kwam de kamer binnen rijden en wreef in haar ogen.
“Ik heb een nachtmerrie gehad…” mompelde Kimberley, “En ik heb geen zin meer om te slapen…”
Simone keek bezorgd. “Gaat het?”
Kimberley knikte. “Ja, het gaat wel weer, hoor, dank je.” Ze glimlachte. “Vind je het goed als ik even naar de stallen ga? Ik wil de paarden eigenlijk wel eens zien.”
“Ja, dat is goed, kijk maar even welke paarden wakker zijn, dan kan je daar wel even bij,” zei Simone. “Als je het niet erg vind, ik ga weer terug mijn bedje in.” En Simone reed weer terug naar haar eigen kamer.
Kimberley reed naar buiten en de stal in. Ze zag helemaal achter in de stal een paard staan. Hij stond hooi te eten en af en toe hinnikte hij tevreden. Glimlachend reed Kimberley er naartoe en deed de staldeur open.
Het paard gooide zijn hoofd omhoog en hinnikte blij. Hij snuffelde nieuwsgierig in de zakken van Kimberley op zoek naar suikerklontjes of snoepjes. “Sorry jongen, ik heb niets voor je. Hoe heet je eigenlijk?” Kimberley keek op het naambordje op de staldeur. Gypsy King. Het was een bont paard met lange manen en dikke sokken aan zin voeten. “Hallo, Gypsy King, hoe gaat het met jou?” Kimberley aaide het grote paard en het angstgevoel dat de nachtmerrie haar gaf, verdween als sneeuw voor de zon…
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 21-08-05 16:39, in het totaal 1 keer bewerkt

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 16:28

hoi ik hen net de sukjes gelezen mopoi verhaal hoor
ga zeker verder:P

bibi13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 16:33

leuk jij hebt echt talent ga zo door...

Valentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 19:49

ja zeker doorgaan!

vamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 20:03

heel mooi, vooral dat laatste stukje! meeer

bibi13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 20:04

meerrr.....

dniejs_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 20:12

meer

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 21:32

Haha.
Waar rijdt ze dan nu weer in?
Nog steeds op de bureaustoel aangezien haar rolstoel eigenlijk kapot is..

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-05 21:59

Nee, ze rijdt in de reserve-rolstoel van Simone, dat meisje die ook in de bus zat. Beetje raar wel eigenlijk he, een reserve-rolstoel.

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 22:51

Leuk verhaal man !

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-05 22:59

Een paar uur lang bleef Kimberley bij Gypsy Ling zitten, ze had niet in de gaten dat het al licht was. Gypsy King leek al die aandacht leuk te vinden en duwde zachtjes met zijn neus tegen haar schouder.
Kimberley lachte en aaide over de grijze neus. Ze hoorde voetstappen en keek op.
Het was Simones vader. Hij keek glimlachend naar de twee en zei: "Hij vind je leuk."
Kimberley knikte opgewonden. "Weet u hoe laat het is? Ik moet vandaag nog naar school." Ze keek de lange man aan.
Simones vader keek verbaasd naar het meisje. Ze had een blauw oog en haar armen zaten onder de blauwe plekken. "Wilde jij vandaag naar school?"
"Nou nee, eigenlijk niet, maar goed, het moet."
Simones vader keek op zijn horloge. "Het is half zeven. Zal ik je moeder bellen om je op te halen? En doe ook maar wat rouge op je gezicht, dan zie je de blauwe plekken niet." Hij knipoogde.
Ze lachte en knikte. Simones vader kende haar moeder heel goed. Ze zou gelijk helemaal hysterisch worden als ze Kimberley zo zou zien.
Samen gingen ze naar het huis en Simons vader pakte de telefoon om haar moeder te bellen.
"Waarom moest je nou eerst bij je mentor en nu bij Simone slapen." vroeg haar moeder toen ze samen naar huis reden.
Kimberley zei niets. Ze wist geen smoesje om er onderuit te komen. Ze voelde zich rot en dacht de hele tijd maar aan dat lieve paard, Gypsy King. Ze vond hem zo lief, waren haar benen maar niet verlamd, dan kon ze misschien op hem rijden...

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 23:48

Het blijft leuk.
Vooral verder schrijven.. haha

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 00:13

He leuk!
Ik wil meer!!!

Je hebt echt een heel leuke schrijfstijl!

bibi13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 08:12

meeerrrr....

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-05 09:12

Bedankt allemaal! :P
Ik ga zo verder, ik moet ook nog een vervolg voor Springkampioenen (ander verhaal) maken.

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-05 10:40

De volgende dag moest Kimberley gewoon naar school, omdat haar moeder niet wist dat Emma haar in elkaar geslagen had.
Emma was inmiddels al van school, samen met al haar vriendinnen. Dat gaf Kimberley wel een veiliger gevoel.
Ook de drempel bij de ingang was verwijderd, zodat Kimberley gemakkelijk naar binnen en buiten kon.
Ze vertelde Babette het verhaal van gisteren, want die wist dat natuurlijk nog niet. Het meest was ze geïnteresseerd in het stuk dat ze bij Matthijs was. "Dus je hebt met hem gezoend?" vroeg ze grinnikend. Ze ging nog wat dichter naar Kimberley toe zitten, want ze waren bij mentorles. "Hoe was het?"
Kimberley lachte, terwijl ze in de richting van Matthijs keek. Matthijs keek ook naar haar en gaf haar een knipoog. Kimberley bloosde.

In de pauze belde ze Simone met haar mobiel. "He Simone, met Kimberley, kan ik vanmiddag nog even bij je langskomen? Ik wil Gypsy King nog een keer zien, als dat mag... Oké bedankt! Doei!"
Blij hing Kimberley op. Ze was zo ongeveer verliefd geworden op het mooie bonte paard.
Na school stond Rick gelukkig al klaar voor het gebouw. Simone zat ook in de bus, dus ze konden samen naar Simone toe. "Ik vind Gypsy King zo lief! Gisternacht heb ik de hele nacht bij hem gezeten en hij duwde zijn neus tegen mijn schouder, zo lief!" vertelde Kimberley blij.
"Wat schattig! Ja, Gypsy is altijd al een schatje geweest! Als ik mijn voeten nog kon gebruiken, was het vast mijn paard geweest!"
Ze kwamen aan bij Simones huis en Kimberley reed gelijk door naar de stallen. Over een kwartier zou de eerste les van de dag beginnen en Kimberley vroeg zich af of Gypsy King dan ook bereden zou worden.
Toen ze de stallen in reed, zag ze een meisje staan. Ze vroeg zich af wie het was. Het meisje keek op en schrok. Ook Kimberley schrok.
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 22-08-05 11:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 11:02

Wauw! echt mooi.. Ik wil meer!

Zo goed?
Laatst bijgewerkt door Vliendertje op 22-08-05 11:16, in het totaal 1 keer bewerkt

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-05 11:05

Zo beter?
Moet jij eigenlijk ook even je bericht veranderen.

jaquar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 11:22

ga door!!