De volgende dag moest Kimberley gewoon naar school, omdat haar moeder niet wist dat Emma haar in elkaar geslagen had.
Emma was inmiddels al van school, samen met al haar vriendinnen. Dat gaf Kimberley wel een veiliger gevoel.
Ook de drempel bij de ingang was verwijderd, zodat Kimberley gemakkelijk naar binnen en buiten kon.
Ze vertelde Babette het verhaal van gisteren, want die wist dat natuurlijk nog niet. Het meest was ze geïnteresseerd in het stuk dat ze bij Matthijs was. "Dus je hebt met hem gezoend?" vroeg ze grinnikend. Ze ging nog wat dichter naar Kimberley toe zitten, want ze waren bij mentorles. "Hoe was het?"
Kimberley lachte, terwijl ze in de richting van Matthijs keek. Matthijs keek ook naar haar en gaf haar een knipoog. Kimberley bloosde.
In de pauze belde ze Simone met haar mobiel. "He Simone, met Kimberley, kan ik vanmiddag nog even bij je langskomen? Ik wil Gypsy King nog een keer zien, als dat mag... Oké bedankt! Doei!"
Blij hing Kimberley op. Ze was zo ongeveer verliefd geworden op het mooie bonte paard.
Na school stond Rick gelukkig al klaar voor het gebouw. Simone zat ook in de bus, dus ze konden samen naar Simone toe. "Ik vind Gypsy King zo lief! Gisternacht heb ik de hele nacht bij hem gezeten en hij duwde zijn neus tegen mijn schouder, zo lief!" vertelde Kimberley blij.
"Wat schattig! Ja, Gypsy is altijd al een schatje geweest! Als ik mijn voeten nog kon gebruiken, was het vast mijn paard geweest!"
Ze kwamen aan bij Simones huis en Kimberley reed gelijk door naar de stallen. Over een kwartier zou de eerste les van de dag beginnen en Kimberley vroeg zich af of Gypsy King dan ook bereden zou worden.
Toen ze de stallen in reed, zag ze een meisje staan. Ze vroeg zich af wie het was. Het meisje keek op en schrok. Ook Kimberley schrok.
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 22-08-05 11:05, in het totaal 1 keer bewerkt