Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
phantompjuh schreef:'Hey Eliza!' riep Suus naar me. 'Hey Suus, zinin je eerste schooldag?' vroeg ik aan haar. 'Neee!Wat denk jij wel niet!'riep Suus uit en ze gaf me een duw. 'Haha, ik maakte maar een geintje hoor..!' zei ik.
Ik liep naar mijn knalroze omafiets die in de garage stond en pakte hem.
'Kom je nooooog?'riep Suus naar me. 'Jahaaaaa...' riep ik terug.
Ik stapte op mijn fiets en we reden aan.
Ik zou de boel een beetje minder schreeuwerig maken:
'Hey Eliza!' riep Suus naar me. 'Hey Suus, zin in je eerste schooldag?' vroeg ik aan haar. 'Nee joh, wat denk jij wel niet!' Zei Suus verontwaardigd, en ze gaf me een duw. 'Haha, ik maakte maar een geintje hoor.'
Ik liep naar mijn knalroze omafiets die in de garage stond en pakte hem.
'Kom je nog?' Vroeg Suus ongeduldig. 'Jahaaaa,' riep ik terug, 'ik kom eraan.'
Toen we na 15 minuten bij het stoplicht stonden te wachten, zag ik ineens een schim op de weg staan..
Ik zou er niet zomaar plomverloren 'ik zag een schim staan' neerzetten. Iets meer spanning opbouwen, zo klinkt het heel, tjah... Normaal?
'Hé Suus, zie jij dat ook daar midden op de weg?' vroeg ik haar en keek haar raar aan. 'Nee, hoezo?' zei Suus. Ik keek naar de plek waar de schim zojuist nog stond. 'Hoe kan dat nou? Het is weer weg!' mompelde ik. 'Wat is er nou Eliza?' vroeg Suus. 'Niets... Laat maar!'
antwoordde ik en we reden verder.
Even later kwamen we aan bij de school. Ik fietste naar de fietsenstalling toen ik opeens tegen iemand aanknalde. 'Hé, let eens op, trut!' schreeuwde het slachtoffer. 'Sorry..' stamelde ik en reed weer verder. Toen ik even omkeek, zag ik dat het Melissa was. Die trut... Ze heeft me al dwarsgezeten sinds de eerste klas. Roddelen, vriendjes afpakken en zulke dingen. 'Ik hoop dat het pijn deed!' schreeuwde ik naar Melissa met haar lelijke opgedirkte barbie gezichtje. Ik zette mijn fiets in de fietsenstalling en keek was Suus was gebleven. Wat raar, ze is weg. Naja, die zal wel weer staan te kleffen met haar vriendje Rob..
Citaat:We liepen op de gang toen onze andere vriendin Simone ineens aan kwam rennen. 'Hebben jullie het al gehoord?'zei ze opgewonden.
'Melissa geeft een groot feest! En dan gaan we glaasje draaien!'
Ze wapperde met haar uitnodiging waar op stond:
Hey Simone,
Wil jij ook op mijn groot feest komen?De hele klas is uitgenodigd, er zal veel muziek zijn en mijn ouders zijn niet thuis!
Groetjes Melissa.
Ineens kwam Melissa met een zuur gezicht aanlopen.
Ze drukte een uitnodiging in mijn hand en in die van Suus.
'Ik moest de hele klas uitnodigen..' zuchtte ze en keek me gemeen aan.
'Denk je nou echt dat ik kom ofzo..' zei ik tegen haar en trok mijn wenkbrauw op.
'Dan niet he, trut!' zei Melissa en liep weg.
'Ga jij?' vroeg ik aan Suus.
'Ik denk het wel..' antwoorde ze. 'Glaasje draaien lijkt me wel funny!'
'Als jij gaat, ga ik ook!' zei ik tegen haar.
'Kom op, we moeten de klas in!' zei Suus.
'Ooww nee he..We hebben Frans..' zuchtte ik.
En we liepen naar het lokaal Frans.