[Verhaal]Penny; mijn pony is de beste!! (tijdelijke titel??)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jolliegirl

Re: [Verhaal]Penny; mijn pony is de beste!! (tijdelijke tite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-05 19:47

hihi
ik moet het nog ene beetje bijwerken ; leestekens enzo
maar typ nu gewoon wat in me opkomt, maar kap er nu even mee

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 19:50

Jolliegirl schreef:
hoe kan ik dit nog meer overdreven doen, kan je me tips geven??

ps; er staat nog een stuk bij

Kan je zelf niks bedenken?

Het is dat mijn penny-profiel niet meer op Bokt staat...

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 20:01

Jolliegirl: waarom viel je me nou via PB aan?

Ik bedoel het goed hoor, alleen ik verwacht wel wat denkwerk van jezelf.
Maar goed, overdrijven qua paard, rijden etc.

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 20:05

Amethyst schreef:
Jolliegirl: waarom viel je me nou via PB aan?

Ik bedoel het goed hoor, alleen ik verwacht wel wat denkwerk van jezelf.
Maar goed, overdrijven qua paard, rijden etc.

Kan je misschien kijken of mijn verhaal een beetje de goede kant op gaat? Zoniet wat tips te geven, wat beter kan..
Toen ik in groep 8 zat, vond mijn leraar dat ik altijd goed verhalen kon verzinnen hopelijk word dit verhaal ook goed!!
Mijn verhaal: ''Het paardenleven van Miranda''

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 20:06

Manon_S: maak anders overdreven veel reclame voor jouw verhaal?

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 20:06

pharagirlke schreef:
Manon_S: maak anders overdreven veel reclame voor jouw verhaal?

Sorry..

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-05 20:18

@Amethyst ; was niet aanvallend ebdoeld, sorry
maar snap het nu, ik vatte je reactie gewoon even verkeerd op sorryyyyyy

*edit* heb er weer wat bij geplakt

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-05 20:54

Aangezien ik niet meer kan editen...

De volgende ochtend was ilse al vroeg op de manege, er was al een priveles voor haar
Lieneke van bokt was aan het rijden op nonix, dat stoere paard van carla
Carla reed grand prix met nonix en lieneke verzorgde/en reed nonix bij
Ze waren een prachtcombinatie
‘’hey Ilse, je kan alvast aan de gang gaan met dimpy hoor, zadel maar op en kom de bak maar in!’’ riep ze naar Ilse
‘’Prima tot zo’’
Ilse ging naar de stallen, ze zag de roze poetskist voor de stal van dimpy staan, maar gelukkig was er niemand in de stal.
Ze gaf Dimpy een appel en begon te poetsen, dimpy stond te genieten, en Ilse was blij dat ze wat voor dit paardje kon betekenen
Er waren in de vakantie’s immers geen lessen op de manegepony’s dus elke pony had ene verzoger/ster, en dimpy had de pech dat hij een pennymeid had
‘’Kom boris kom dan!! Gaan we lekker buitenrijden’’ hoorde ze uit de gang
Het was die pennyetter met haar merriehengst, wie noemt z’n merrie nou boris, het was wel de pony van carla, dus Ilse vroeg zich af of ze wel boris heette
Ilse zadelde Dimpy op en ging de bak in.
Lieneke was bezig met de piaffe, het zag er heel anders dan wat dat kind gisteren op boris deed.
Lieneke ging uitstappen, ze stapte even naast Ilse
‘’hey ik heet Maybritt, ik verzorg Nonix het paard van carla’’ zei ze en ze stelde zich netjes voor
‘’ jij bent Ilse he, en ga je lekker oefenen met dimpy, dat verdient die pony wel na dat stomme pennykind

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 20:57

WAAAA!!! ik zit in het stuuukk!!.. Ik word populair..

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-05 21:03

let maar op, jij gaat het grandprix paard uitbrengen op wedstrijden en nee je ben geen penny:D:D

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 21:06

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-05 21:43

made by Nonixjuh(bedankt:D)

Ze gingen rustig aan de slag. Dimpi liep netjes, maar niet aan de teugel. Dat waren ze ook niet vanplan! Laat hem eerst maar eens netjes, en uitgevelijk lopen. had Carla gezegt. En dat vond ze best. Ik vind het toch niet nodig om aan de teugel te rijden! Riep ik naar carla. Toen ik eventjes aan het stappen was, zag ik dan maybritt bezig was met iets raars.. ik wist niet wat het was, en was ook vanplan om het te vragen.. Toen ging maybritt ook stappen, en ik ging maar naar haar toe. He maybritt! zei ik, en kwam naast haar lopen. Hé! zei ze. We hadden het even over dat nonix netjes liep enzo. maybritt zei ook dat dimpi netjes liep! Ik begon te blozen.. Dankje! zei ik. Toen wou ik haar vragen wat ze als laatste voor een oefening deed. Wat deed.... WAAAAAAH hoorden wij.. En daar gingen ze.. nonix en dimpi.. het leek wel een wedstrijd! ze sloegen ophol.. maar, maybritte kon nonix stil krijgen, en ilse dimpi ook. Zo he! riep ik.. Ik schrok mee een poedesuiker!! Jullie zijn netjes blijven zitten! zei Carla. Ik stapte snel van dimpi af, en maybritt van nonix. We liepen gou naar buiten, en zagen daar die mooie zwarte hengst.. Kreupel, en onder het bloed.. WAAH!!! riep ik! en zei dat maybritt en Carla naar het pennymeisje moesten gaan.. ik nam de paarden wel over. Ik pakte nonix en dimpi en liep gou naar de hengst. Dimpi en nonix liet ik los. ''die blijven toch wel staan!" zei ik. en dat deden ze ook. Toen ging ik naar die mooie hengst.. Ik pakte hem vast, en aaide hem over zijn neus. Hé! riep ik. De hengst had mij gebeten! ik mocht niet aan zijn neus komen. Toen ik beter na zijn neus keek, zag ik een stukje van een ketting erom heen, en de rest rimpeltjes. afdruk van een ketting. Hmm.. wat had dat kleine pennymeisje toch uitgespookt??

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 21:56

gaaf jo

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 22:01

Toen zag ik dat Carla en Maybritt weer terug kwamen, zamen met dat kreng van een penny meisje.. WAT HEB JE MET HEM AAN GEDAAN? riep ik naar haar... KRENG! ik was kwaat.. woedent! Hoe durft ze.. Grrr..
Carla bracht het krengetje naar de kantine, en ik ging met maybritt naar binnen. Ik met de mooie zwarte hengst en maybritt met nonix aan de ene kant, en dimpi aan de andere kant. we zette ze vast, en ik gaf de mooie hengst aan maybritt, Tenminste, dat WOU ik doen.. maar toen ik hem wou geven, begin de hengst te steigeren. Maybritt werd een meter verder neergeslingert. de henkst kwam naar beneden, en begon gek met mijn haar te doen. Huh? dacht ik.. Mag mag.. Maybritt voegde aan: Ja, alleen jij mag hem vast houden. Oh.. zei ik.. Ik nam de hengst mee naar de was plaats, en begin zijn wond schoon te maken. Het was maar een klein wondje, maar er kwam veel bloed uit. Ik deed een groot verband om zijn voet, en beval carla om de DA te bellen. Maybritt liep met dimi de bak in, en liet hem los. Zo kon hij even uit lopen.
Toen ik alles (behalve het hoofd) had gecontroleerd, keek ik even naar zijn hoofd..
Die ogen... Die mooie ogen.. die mooie kol.. Een klein wit plekje.. het enige witte plekje op zijn lichaam.. wat een pracht dier.. en die neus.. De neus! daar zat nogsteeds die ketting! Ik haalde de ketting eruit. Hij legde zijn oren in zijn nek, maar liet alles toe. hij wist dat er niks zou gebeuren met hem. hij vertrouwde haar, dat was het enige wat telde. Toen het eruit was, bleef er alleen een dutje achter. Gelukkig, zei ik. geen bloed. Dat heb je goed gedaan! hoorde ik.. Ik schrok, en keek achter mij. Daar stonden maybritt en Carla. Bedankt! Ik begon te blozen.. GG.. G... een.. geen dank! zei ik. Waha, ik meen het hoor! zei carla, en probeerde de hengst te aaien. NEE! riep ik. niet doen! Waarom niet he dametje?? het is altijd nog mijn paard é! Sorry.. zei ik.. maar maybritt mocht hem niet aaien.. Nee! zei maybritt, en hielp ilse een beetje. Hung hung... hoorde ze. Er stopte een auto op het oprit. Daar was de DA...

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-05 22:15

Gaat wel lache worden nu

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 22:29

meeer

Horsy_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 22:51

ja!! meer!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-05 00:01

Komt morgen wel

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 01:06

nonixjuh schreef:
Toen zag ik dat Carla en Maybritt weer terug kwamen, zamen met dat kreng van een penny meisje.. WAT HEB JE MET HEM AAN GEDAAN? riep ik naar haar... KRENG! ik was kwaad.. woedend! Hoe durft ze.. Grrr..
Carla bracht het krengetje naar de kantine, en ik ging met maybritt naar binnen. Ik met de mooie zwarte hengst en maybritt met nonix aan de ene kant, en dimpi aan de andere kant. we zette ze vast, en ik gaf de mooie hengst aan maybritt, Tenminste, dat WILDE ik doen.. maar toen ik hem wilde geven, begin de hengst te steigeren. Maybritt werd een meter verder neergeslingert. de henkst kwam naar beneden, en begon gek met mijn haar te doen. Huh? dacht ik.. Mag mag.. Maybritt voegde aan: Ja, alleen jij mag hem vast houden. Oh.. zei ik.. Ik nam de hengst mee naar de was plaats, en begon zijn wond schoon te maken. Het was maar een klein wondje, maar er kwam veel bloed uit. Ik deed een groot verband om zijn voet, en beval carla om de DA te bellen. Maybritt liep met dimi de bak in, en liet hem los. Zo kon hij even uit lopen.
Toen ik alles (behalve het hoofd) had gecontroleerd, keek ik even naar zijn hoofd..
Die ogen... Die mooie ogen.. die mooie kol.. Een klein wit plekje.. het enige witte plekje op zijn lichaam.. wat een pracht dier.. en die neus.. De neus! daar zat nogsteeds die ketting! Ik haalde de ketting eruit.ik vraag me af hoe je een ketting UIT zijn neus kan halen of nog beter: hoe je hem er IN krijgt! Hij legde>= dit klopt niet volgens mij zijn oren in zijn nek, maar liet alles toe. hij wist dat er niks zou gebeuren met hem. hij vertrouwde haar schakel je wederom ineens over naar haar?, dat was het enige wat telde. Toen het eruit was, bleef er alleen een dutje achter. Gelukkig, zei ik. geen bloed. Dat heb je goed gedaan! hoorde ik.. Ik schrok, en keek achter mij. Daar stonden maybritt en Carla. Bedankt! Ik begon te blozen.. GG.. G... een.. geen dank! zei ik. Waha, ik meen het hoor! zei carla, en probeerde de hengst te aaien. NEE! riep ik. niet doen! Waarom niet he dametje?? het is altijd nog mijn paard é! Sorry.. zei ik.. maar maybritt mocht hem niet aaien.. Nee! zei maybritt, en hielp ilse een beetje. Hung hung... hoorde ze. Er stopte een auto op het oprit. Daar was de DA...

en dat zijn een PAAAAAR fouten die ik er uit heb gehaalt
heb je nooit nederlands gehad ofzo?

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 10:19

Nee.. Sorry, ik typte dit eventjes... Ik zal gaan verbeteren..

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 10:22

Toen zag ik dat Carla en Maybritt weer terug kwamen, zamen met dat kreng van een penny meisje.. WAT HEB JE MET HEM AAN GEDAAN? riep ik naar haar... KRENG! ik was kwaad.. woedend! Hoe durft ze.. Grrr..
Carla bracht het krengetje naar de kantine, en ik ging met maybritt naar binnen. Ik met de mooie zwarte hengst en maybritt met nonix aan de ene kant, en dimpi aan de andere kant. we zette ze vast, en ik gaf de mooie hengst aan maybritt, Tenminste, dat WILDE ik doen.. maar toen ik hem wilde geven, begin de hengst te steigeren. Maybritt werd een meter verder neergeslingert. de henkst kwam naar beneden, en begon gek met mijn haar te doen. Huh? dacht ik.. Mag mag.. Maybritt voegde aan: Ja, alleen jij mag hem vast houden. Oh.. zei ik.. Ik nam de hengst mee naar de was plaats, en begon zijn wond schoon te maken. Het was maar een klein wondje, maar er kwam veel bloed uit. Ik deed een groot verband om zijn been, en beval carla om de DA te bellen. Maybritt liep met dimi de bak in, en liet hem los. Zo kon hij even uit lopen.
Die ogen... Die mooie ogen.. die mooie kol.. Een klein wit plekje.. het enige witte plekje op zijn lichaam.. wat een pracht dier.. en die neus.. De neus! daar zat nogsteeds die ketting! Ik haalde de ketting van zijn neus af. Hij deed zijn oren in zijn nek, maar liet alles toe. hij wist dat er niks zou gebeuren met hem. hij vertrouwde haar, dat was het enige wat telde. Toen het eruit was, bleef er alleen een dutje achter. Gelukkig, zei ik. geen bloed. Dat heb je goed gedaan! hoorde ik.. Ik schrok, en keek achter mij. Daar stonden maybritt en Carla. Bedankt! Ik begon te blozen.. GG.. G... een.. geen dank! zei ik. Waha, ik meen het hoor! zei carla, en probeerde de hengst te aaien. NEE! riep ik. niet doen! Waarom niet he dametje?? het is altijd nog mijn paard é! Sorry.. zei ik.. maar maybritt mocht hem niet aaien.. Nee! zei maybritt, en hielp ilse een beetje. Hung hung... hoorde ze. Er stopte een auto op het oprit. Daar was de DA...

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 10:22

Haar ja, Dat is ilse!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-05 10:45

*zucht*, ik snap het hele verhaal nu niet meer...

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 10:49

waha, ik zal het je pme!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-05 10:52

graag