Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolliegirl schreef:hoe kan ik dit nog meer overdreven doen, kan je me tips geven??
ps; er staat nog een stuk bij
Amethyst schreef:Jolliegirl: waarom viel je me nou via PB aan?
Ik bedoel het goed hoor, alleen ik verwacht wel wat denkwerk van jezelf.
Maar goed, overdrijven qua paard, rijden etc.
pharagirlke schreef:Manon_S: maak anders overdreven veel reclame voor jouw verhaal?
nonixjuh schreef:Toen zag ik dat Carla en Maybritt weer terug kwamen, zamen met dat kreng van een penny meisje.. WAT HEB JE MET HEM AAN GEDAAN? riep ik naar haar... KRENG! ik was kwaad.. woedend! Hoe durft ze.. Grrr..
Carla bracht het krengetje naar de kantine, en ik ging met maybritt naar binnen. Ik met de mooie zwarte hengst en maybritt met nonix aan de ene kant, en dimpi aan de andere kant. we zette ze vast, en ik gaf de mooie hengst aan maybritt, Tenminste, dat WILDE ik doen.. maar toen ik hem wilde geven, begin de hengst te steigeren. Maybritt werd een meter verder neergeslingert. de henkst kwam naar beneden, en begon gek met mijn haar te doen. Huh? dacht ik.. Mag mag.. Maybritt voegde aan: Ja, alleen jij mag hem vast houden. Oh.. zei ik.. Ik nam de hengst mee naar de was plaats, en begon zijn wond schoon te maken. Het was maar een klein wondje, maar er kwam veel bloed uit. Ik deed een groot verband om zijn voet, en beval carla om de DA te bellen. Maybritt liep met dimi de bak in, en liet hem los. Zo kon hij even uit lopen.
Toen ik alles (behalve het hoofd) had gecontroleerd, keek ik even naar zijn hoofd..
Die ogen... Die mooie ogen.. die mooie kol.. Een klein wit plekje.. het enige witte plekje op zijn lichaam.. wat een pracht dier.. en die neus.. De neus! daar zat nogsteeds die ketting! Ik haalde de ketting eruit.ik vraag me af hoe je een ketting UIT zijn neus kan halenof nog beter: hoe je hem er IN krijgt! Hij legde>= dit klopt niet volgens mij zijn oren in zijn nek, maar liet alles toe. hij wist dat er niks zou gebeuren met hem. hij vertrouwde haar schakel je wederom ineens over naar haar?, dat was het enige wat telde. Toen het eruit was, bleef er alleen een dutje achter. Gelukkig, zei ik. geen bloed. Dat heb je goed gedaan! hoorde ik.. Ik schrok, en keek achter mij. Daar stonden maybritt en Carla. Bedankt! Ik begon te blozen.. GG.. G... een.. geen dank! zei ik. Waha, ik meen het hoor! zei carla, en probeerde de hengst te aaien. NEE! riep ik. niet doen! Waarom niet he dametje?? het is altijd nog mijn paard é! Sorry.. zei ik.. maar maybritt mocht hem niet aaien.. Nee! zei maybritt, en hielp ilse een beetje. Hung hung... hoorde ze. Er stopte een auto op het oprit. Daar was de DA...