[Verhaal]geen titel(niet voor 11<)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

solarpleure

Re: [Verhaal]geen titel(niet voor 11<)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 11:31

ik 17, en Ellen gaat naar de brugklas...Weet niet hoe oud je dan presies bent...
En ik wil eigelijk wel eens weten waarom je je zo druk maakt??

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 14:50

ik maak me nergens druk over. Maar ik weet dat ik verhalen schrijf om er beter van te worden. Jullie doen dat schijnbaar niet. Ik schrijf een verhaal zodat zoveel mogelijk mensen het kunnen lezen en zoveel mogelijk mensen het willen lezen. Dat wordt dus beter zodra je betere spelling en grammatica gebruikt. Jullie willen schijnbaarniet dat veel mensen het lezen. Helaas, dan zit ik nu in een verkeerd topic hulp te geven.

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 15:25

Blijkbaar heb jij mijn berichtje van gisteren niet gelezen..Of niet begrepen...Ik heb alles uit lopen leggen, maar jij trekt je er niets van aan, en dan zeggen dat ik mij er niks van aan trek. Maarja, als je zo nodig kritiek wil geven moet je dat maar bij mijn verhaal doen...

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 15:54

dat laatste was niet persoonlijk op jou bedoelt, kan misschien verkeerd zijn overgekomen, het was heel duidelijk dat jij wel zeker iets aantrok van de kritiek. Dat was meer bedoelt op de schrijfster, die zich er simpel vanaf bracht met de woorden: ik kan het neit beter. Tja, dat vind ik zwak, dat betekend dat je er dus ook nies aan wil doen.
Wil rustig kritiek komen geven op je verhaal (mits dat me lukt ), maar ga mijn tijd niet verdoen als ik weet dat er later niets mee gedaan wordt. Als je zelf denkt dat je iets gaat doen met die kritiek dan wil ik rustig eens kijken.
Mja, moeten jullie zelf weten, zou nie tweten waarom ik me druk maak.

marjoke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 20:24

is best wel een grappig verhaal! en ik hou ook wel van zulke verhalen!
alleen.. erg spannend vind ik het niet

maar als je niet tegen kritiek kan en dan onmiddelijk 'kwaad' wordt moet je je verhaal ook niet hier zetten. want hier vraag je om kritiek.
op bokt is het nu eenmaal de gewoonte om in het algemeen nederlands te praten dus ik denk dat je dat maar beter kan doen. want wie ben jij om de regels van bokt te gaan veranderen?

sorry dit was zeker niet aanvallend bedoeld maar ik moest even zeggen waar het op staat

succes verder met het verhaal!

oortjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-05 23:13

Hmm, ik ben weer in een béta bui, again. Dus als je niet tegen (opbouwende) kritiek kan, dan moet je deze reactie overslaan.
en dan ga jij zeuren dat ik het misschien niet lees. nou ik heb het gelezen en doe met sommigen punten wel iets maar met sommige niet.en in mijn andere verhaal heb ik ook geen leestekens gebruikt.
en ook af en toe perongelijk msn taal.maar als dit je niet zint ga dan lekker wat anders doen of ga naar een ander verhaal.nou ja ik ga weer.

oortjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-05 23:15

O en trouwens ik ben 12.
dus dan vind ik persoonlijk dat ik al die (....) niet hoef te weten.
en je mag nu alles van me vinden maar bijdehand+ eigenwijs ben ik toch en dat verander jij toch niet.
en ik mag nu kwaad over komen, maar ik vind dat het nu een beetje gezeik word.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 23:19

Het is gewoon je eigen keuze, maar ik vind dat je op 12 jarige leeftijd ook al goede leestekens kan typen, of toch beter als dit. En Als je dat niet kan, is dat ook geen ramp, maar een ractie asl: tja, dat doe ik nou eenmaal vind ik gewoon idioot, dan boeit het je dus duidelijk niets wat je schrijft, want de kritiek boeit je niet, want zo doe je het en zo zal je het blijven doen. Ik heb altijd graag dat zoveel mogelijk mensen mijn verhaal lezen, met een positief oordeel er over. En dat krijg je alleen door je schrijfstijl steeds aan te blijven passen, tot het echt goed is. Schijnbaar denk jij daar anders over.

oortjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-05 17:10

ja schijnbaar wel ja. en boeit mij het dat niemand het leest zolang i,k er maar te vreden over ben.

Horsy_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 11:19

leuk verhaal, lekker spannend maar waneer komt er meer??