[verhaal]Nieuw verhaal-met een pislinke moeder-grappig?!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LiefsteIwan

Re: [verhaal]Nieuw verhaal-met een pislinke moeder-grappig?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 00:28

-met suusje26 eens- Meeeeeer

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 00:36

haha leuke schrijfstijl heb je!
Ik ga dit verhaal zeker volgen

succes nog verder met schrijven

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-05 20:04

''annemieekkkkkkk appelflap schiet nou eens op zeg!'' kwam er van boven af... Annemiek was het onderhand zat geworden, ze pakte de telefoon, draaide het nummer van haar zus dr mobiel drukte op het groene knopje en belde dus haar zus dus... aan de andere kant van de lijn werd er opgenomen ''hallo, met Moniek van de laar, met wie spreek ik'' waarop Annemiek antwoordde ''Hallo met Sinter van de klaas, ik moet even weten waar ik de cadeaus dit jaar kan brengen want ik ben mijn grote boek kwijt''... er klonk aan de andere kant alleen even een ''Huhh?'' maar toen, ''Oh haha erg grappig Annemiek... wat mot je nu weer?''. Annemiek antwoordde even snel ''uuh tja, mama zit opgesloten in mijn kamer en de hond heeft de sleutel opgegeten, mama heeft honger en *moet naar de plee* dus als je niet snel thuiskomt is ze zometeen dood, doei!''
Moniek antwoorde een beetje verward ''huh? hoe bedoel je, ik ben nu bij Patrick (haar vriend) en het uuuhhh duurt denk ik nog wel even -giechel giechel-'' '' je was potverdikkeme om 12 uur uit, ik zit al de hele dag met die krijsende heks opgescheept, en jij zit lekker te friemelen met Patrick, schiet nou eens op... als je niet binnen nu en een half uur thuis bent dan bel ik papa die nachtdienst heeft en nu dus erg sacherijnig is, en vertel hem dat je nog steeds met Patrick hebt!'' zei annemiek. ''Goh wat ben je toch een godsamme lieve zus heh annemiek'' klonk het boos van monieks kant af ''ik kom eraan!''.
Natasha zat nog harder te schreeuwen omdat ze eruit wilde, maar Annemiek was moe, ze pakte oordopjes, zette haar Ipod hard aan, ging op de bank liggen en vrat haar chips verder op. na een half uur klonk de deurbel ''Ding Dong Ding Dong ding dong ding dong ding dong ding dong'', Annemiek schrok van de eerste ding dong al maar toen ze er nog een paar hoorde was ze gerustgesteld omdat ze gewoon Wíst dat t der zus was... Ze liep naar de deur, deed hem langzaam open en liet haar zus binnen. Moniek had stond altijd al in de spotlights, ze had prachtig golvend blond haar, helder blauwe ogen, een mooi slank lichaam, volle billen borsten en lippen én een perfecte huid en hemelse geepileerde wenkbrauwen... ze was gewoon perfect! en daarom kon Annemiek haar vaak niet uitstaan omdat haar inmiddels al 16 jarige zus gewoon altijd beter en slimmer was, aangezien Annemiek even knap was, maar het zelf niet uitte wat hetzelfde bleek met haar intelligentie, erg jammer dus.
Moniek deed gelijk haar oren dicht toen ze binnenkwam, aangezien Natasha niet ophield met schreeuwen. Moniek zei heel zacht tegen annemiek ''laat dr maar even zitten haha, kunnen wij effe lekker eten hihi''. Maar Natasha hoorde haar en riep door het sleutelgat ''ben jij dat moniek?, ach mijn reddende engel, haal me hier alsjeblieft weg zeg! ik verhonger'' Moniek liep naar boven, sjorde even aan de deurknop en zei '' nja mam, je komt er vandaag niet meer uit iig whahahahahah''. '' Ja maar schatjes ik heb zo'n honger, kan iemand niet even iets naar boven gooien van buiten af?'' Natasha was inmiddels ook naar boven geklommen en zei ''oke, ik gooi t zo ja, eerst even naar de WC *hihi*''. natasha bedankte haar vriendelijk en hield zich koest... Moniek liep naar buiten met een opgerolde droge koude pannenkoek in een zakje die ze wel naar boven kon gooien. ze gooide zo hard ze kon en toen ineens... ''BANG KBOEF TRITRTRINNNGNGLINGGGGGGG'' natsha schreeuwde ineens zo hárd ze kon! Annemiek had het geluid gehoord en was snel van de wc af gerend. Natsha schold ''Godverse scheve apenanus, had effe op me gewacht het raam zat nog dicht dunne oelewapper!'' Moniek bedacht ineens dat ze dus de vieze pannenkoek dwars door het raam had gegooid en het enige wat ze kon uitbrengen was''oeps, dat is dan pech''...

Wordt vervolgd het wordt nog een heeeeeeel drama whahah

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 20:08

hihi grappig weer hoor

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 20:22

hihihi kei leuk Meer

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 20:25

NathalieW schreef:
@ pharagilke- Wat vind je dan dat ik moet schrijven..?????? ik doe het niet vaak en zeker niet goed ofzo, gewoon voor de lol. maar vertel wat kan ik beter gaan schrijven dan ?

ik vind het gewoon 'dom'
dit soort situaties zijn absoluut niet fijn en ook niet om over te spotten.

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 20:32

pharagirlke schreef:
NathalieW schreef:
@ pharagilke- Wat vind je dan dat ik moet schrijven..?????? ik doe het niet vaak en zeker niet goed ofzo, gewoon voor de lol. maar vertel wat kan ik beter gaan schrijven dan ?

ik vind het gewoon 'dom'
dit soort situaties zijn absoluut niet fijn en ook niet om over te spotten.

Als je dit spotten noemt, heb je er geen flauw benul van wat dat inhoudt.

Leuk weer

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-05 20:40

Het is hier ook niet serieus bedoeld, je moet het snel even lezen en niet precies kijken wat ik nou met elk woord zou bedoelen... waarom vind je dat ik met die situaties spot dan? Kijk ik gebruik geen gebreken van iemand, geen erge verslavingen, geen ziektes etc. maar gewoon de domheid van het dagelijks leven... wat iedereen zou kunnen overkomen maar ik gebruik het hier een stuk aangedikt om het (hopelijk) iets grappiger over te laten komen In het verhaal...
Kijk ik zeg niet dat het in het dagelijks leven echt zo gaat, dan doe je wel anders, maar gewoon het hoord grappig te zijn... sorry als ik je heb gekwetst ofzo

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 21:17

Natasja91 schreef:
Als je dit spotten noemt, heb je er geen flauw benul van wat dat inhoudt.

Leuk weer

Het feit dat hier om gelachen word wat ook de bedoeling is van ts, vind ik wel duidelijk spotten.

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-05 21:23

Wat bedoel je met Hierom? Ik wil geen ruzie uitlokken maar e moet weten dat ik niks banketstaaf bedoel met mn verhaal hoor! (check mijn vorige bericht)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-05 21:30

ht is ook helemaal niet mijn ebdoeling ruzie uit te lokken, ik vind alleen dat je een leuke schrijfstijl hebt maar dat je het een beetje verspilt met dit soort verhalen, dit word nóóit serieus genomen
en om dit verhaal word gelachen wat ook je bedoeling was? (dus een humoristisch 'verhaal' schrijven voor de lol) maar je hebt alleen nét een verkeerde situatie gekozen, dit vind ik geen grappige situatie en ik vind het ook nogal 'banketstaaf' om er mee te lachen (ook al is het niet banketstaaf bedoeld)
dan kan je beter bv een soort verhaal met onserieuze spanning nemen. Dus vol droge opmerkingen enz. maar hier en daar toch een serieuze onder toon. Dit soort verhalen zijn (vind ik) veel leuker omdat het áltijd onserieuze en grappige wat afgezaagd word als het niet regelmatig onderbroken word door een serieuzer deel

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-05 21:35

Ok ik begrijp je ... kun jij een beetje verhalen schrijven? anders kunnen we samen een topic openen en dan allebij om de beurt ofzo een stuk verhaal schrijven en het dan van elkaar afmaken zegmaar snapje? dan kunnen we iets meer jou kant van verhaal opgaan (alleen als je zin en tijd hebt ofzo hoor haha)

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-05 00:09

Hahaha, dit is echt Geweldig! Meeeeeeeer, hier word je melig van

oortjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 15:49

heeii schrijf jj snel door?
mijn vriiendiin n iik wille meer:$

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-05 17:24

Oortjuh, MSN taal is niet toegestaan op Bokt .
Verder wel geinig verhaal.

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 00:17

Meeeeeeeeeer!

orchideetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 03:16

Hahahahaha ik vind dit echt heel erg leuk, ik zelf schrijf ook verhalen maar dan echte verhalen. Ook waargebeurde, maar dit is echt leuk. Ik heb er ook geen commetaar op. Ga maar snel verder met schrijven want je bent leuk bezig

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 17:23

*ligt half onder haar buro van het lachen *

GEWELDIG!!! ga zo door

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-05 17:41

Schrijf je nu niet door omdat er iemand begint over dat hij het verhaal niet vind kunnen? Kom op zeg...Wij willen meer!!!

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 09:55

waahaa,, meeeeer! gna gna..

Nynkk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 19:40

meer..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 12:37

Ik ben het eigenlijk wel met pharagirlke eens... Misschien als je wat minder vloeken gebruikt in je verhaal en ietsjes minder grof taalgebruik, dat het dan wel leuk word... maar dan nog is het niet echt mijn soort humor. (en ik ben echt niet humorloos als je dat denkt )

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-05 15:05

sorry mensen ik kan een tijdje niet schrijven want ik zit in Frankrijk over een tijdje meer