SCHITTEREND!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cloverdale schreef:foto 2 en 4 zijn echt mijn favorieten
alleen jammer dat bij 2 sommige bewogen zijn..
ingrid_ schreef:Alleen eh.. die eerste.. hing er voor die ruimte in het topkapi geen bordje dat vroeg niet te filmen/fotograferen uit respect voor de bedevaartsgangers?
Ik vond die ruimte met relikwieën trouwens wel het meest bijzondere van het hele topkapi paleis. De rest was ook leuk, maar zo toeristisch en vooral veel bling bling. Dit was in vergelijking daarmee zo puur, moslims die echt tot tranen geroerd waren omdat ze een kies van mozes zagen achter 3 lagen glas, of een gouden doosje met stof dat van zijn tombe afkomstig was. Voor hen echt super heilig. En dan de hele tijd die zingende imam op de achtergrond. Echt heel bijzonder.
Sannah schreef:Het ging hier trouwens niet om relikwieen van Mozes maar van de profeet Mohammed Knipoog
IngridM schreef:WAUW WAUW WAUW !!!!!!!!!!
geweldig stephanie, vind ze echt super !!!!!!!!! echt super mooie platen kunnen zo in een magazine, petje af hoor !!!!!!!!!!
Je hebt je zo gigantisch ontwikkeld waar ik stil ben blijven staan bij wat vakantiekiekjes, je mag echt trots zijn op jezelf !!!!!
![]()
(eerder terug uit noorwegen, sjips weer.....)
Chestnut schreef:Foto 3 vind ik helemaa ge-wel-dig, net als de rest van de foto's trouwens.
Verstop je camera maar goed voordat ik hem kom stelen.
Quarterh0rse schreef:wow mooie foto's zeg!
Die met al die duiven is denk ik toch wel m'n favoriet!