Hey mensjes, ik dicht nooit maar had er ineens zin in. Khoop dat jullie t wat vinden, anders weet ik meteen dat dichten niet aan mij is besteed.
Behind the Mask
Watching carefully, behind a silver mask. Watching people go by, no one sees you looking.
You hide behind a wall, that you've been building up all your life. A wall that seperates you from the others, and never let's anyone come close to you.
Hurt by people in the past, angry feelings that won't go away. You can't share it with your friends, because they will never understand.
Staring in the distance, with a hollow feeling inside. You want to cry, but you can't remember how.
Even though the sun is shining, you don't seem to see a thing. No rainbows, clouds or raindrops, because your mask blocks all the light.
je laat zien dat je bent zoals je bent, maar achter dat vriendelijke masker schuilt een rot vent je probeert iedereen om de tuin te lijden en zal niemand uit de waan bevrijden nee jij bent geen knip voor je neus waardig alleen dat masker van je is aardig!
Kwam naar aanleiding van de afgelopen weken ineens bij mij naar boven... Moest het even kwijt!
Gooi het maar op het feit dat ik aardig snel dit gedichtje hebt gemaakt en gooi het ook maar op de warmte
Maar een prachtig gedicht heb jij gemaakt zeg! Het valt me toch wel op dat paarden mensen ook heel creatief kunnen zijn want er staan echt hele goede gedichten en andere dingen bij!