nee, het is niet mijn eerste tekening ik heb alleen nooit vanaf foto getekend... dit was mijn eerste tekening die ik vanaf foto heb gemaakt.... ik tekende altijd vanaf tekening zeg maar... maar bedankt voor alle complimenten
Ohhw, wauw!! mooi gedaan hoor!! zeker voor een eerste keer vanaf een foto oog had idd iets donkerder gemogen (doe ik ook nogal eens verkeerd maargoed ) en.. ehm.. het touw heb je netjes gedaan op deze manier, vind het er mooier op geworden.. en.. uhm.. sja.. kan aan mij liggen, maar de maten zijn precies gelijk hahaha, nee, wel mooi.. alleen had je ook iets meer op de schaduw achter het oor en bij het oog moeten letten, en bij de hals, op de foto zie ik dat echt een stuk meer schaduw dan op je tekening, maargoed, het is je eerste tekening vanaf een foto dus toch, petje af
wat sugereer je daarmee (dat ze even groot zijn?!) dat ik ze heb overgetrokken hahah ik heb de tekening met de pc verkleind tekening is op een a3 vel ... (niet helemaal gebruikt hoor)... foto is normaal fotoformaat...
verder over die schaduwen.... het is niet helemaal goed gepakt door mijn scanner..... maar er zitten wel schaduwen daar... ik heb ze nu wel wat donkerder gemaakt
wel handig al die tips je haalt er echt nuttige dingen uit
nagetekend natuurlijk hahaha ik de tekening is veel groter in het echt maar hij is verkleind hierzo...... wel een comlpiment dat mensen denken dat ik hem heb overgetrokken hahah
ik speel wat dat betreft wel vals, en dat zeg ik ook altijd als ik voor iemand ga tekenen, dat ik de CONTOUREN wel overtrek. Ga het binnenkort niet meer proberen.. Mja..
Nee, dat is gewoon super dat je het zo precies hebt getekend. Graag gedaan hoor, de tips Dat is handig als je zelf ook tekend, dan weet je wat snel "verkeerd" wordt gedaan enzo