Debo schreef:denk dat jullie eerst een kind moeten krijgen voor je dit kan waarderen... Maar goed ieder zijn eigen mening. Gelukkig zijn de mensen voor wie de foto's zijn er dol gelukkig mee, en zetten ze ze zelfs op hun geboortekaartje..
Misschien, maar de foto's van Anne Geddes vind ik helemaal geweldig, terwijl ik dus niet bepaald een kind heb. Dus dat is dan een beetje dubbel op.
Deze foto's zijn echt geweldig voor de personen die er op staan, je hebt een bepaalde periode in hun leven en in hun relatie vast gelegd, dus er kleeft een hoop emotionele waarde voor hun aan, en dat is toch waar het om gaat bij dit soort shoots?
... Maar goed ieder zijn eigen mening. Gelukkig zijn de mensen voor wie de foto's zijn er dol gelukkig mee, en zetten ze ze zelfs op hun geboortekaartje..

Ik denk dat andere belichting/en een 'minder flauw/saai' kleurenpalet (overigens zie ik er totaal niks flauws of saais aan) teveel afleiding zo bieden en aandacht van het onderwerp weg zou halen. Ik vind de foto's iig heel erg mooi. Ik denk dat Debo goed op weg is en verder baart oefening kunst. Veel zwangere vrouwen fotograveren dus
. Ik denk trouwens wel dat het leuk/mooi zou kunnen zijn om wat meer afwisselende composities in de foto's te brengen door de zwangere dames en hun SO niet alleen in die staande positie vast te leggen die ik op deze foto's zie. Maar prachtige foto's hoor!