Wooow!! Wat mooi zeg, vooral die van Hartog is echt super!! Wil je ook een van mijn paard maken? Is een liggende foto ook goed? hier is hij: http://www.mijnalbum.nl/Foto=7NKNWHT4
Het is een fries paard (wel een beetje bruin maar goed, vind ik niet erg) en ze heet Melania, maar we noemen haar Melly. Als je de naam erbij zet, maakt het niet uit welke. Maar als je geen tijd hebt om hem te maken, vind ik het niet erg hoor (wel jammer natuurlijk ) Alvast bedankt!! groetjes
ik weet dat je het druk hebt(gezien allle aanvragen)maar mijn vriendin was ZO enthousiast,dat ze me vroeg om er voor haar ook twee te doen! dus kijk maar of je tijd hebt. de tinker maakt me niet zoveel uit hoe die word,maar de draver mag 'bijna' hetzelfde als Femke worden,(dat is de eerste na die van je zelf ) graag ook met hoorn,in een bos met water.. die vond ze echt geweldig!! alvast heeeeel erg bedankt..
Bedankt En ik zal vanavond de volgende foto erbij plaatsen. (als ik ze op mijn foto account krijg gezet, want photobucket doet weer moeilijk de laatste tijd) Het kan zijn dat andere mensen met wanadoo of planet internet mijn foto's ook niet kunnen zien, ik hoop dat snel alles weer werkt!
En Tinkerloos, de foto's van de paardjes van je vriendin komen eraan Wat n leuke tink trouwens! (ik zie nu opeens trouwens weer twee kruisjes, vanmorgen kon ik ze wel zien, ligt dat nu weer aan mijn computer of zijn ze echt weg )
Ik zag de foto's van Tinkerloos eerst ook, maar nu zie ik weer twee kruisjes... Ze waren wel mooi!! Ja, ik ben ook wel nieuwschierig naar de foto. Vanavond kijk ik wel weer!!!
Echt mooi hoe je dat doet hoor, daar mag je ECHT trots op wezen!!! wauw!! wil je er ook een voor mij maken? http://groups.msn.com/more-lover/albumvanmorelover.msnw het lukte niet om een foto te plaatsen, kies maar 1tje uit mijn afbeeldingen uit maar het liefst ''speedy18'' of ''more mooi''.
Hey ik heb er vandaag weer eentje klaargemaakt, van Melly. Al die eenhoorns kwamen me vandaag eventjes mn neus uit Dus ik heb er deze keer een ander fantasie paard van gemaakt (maar ik zal ook nog n eenhoorn van Melly maken ) Hier issie:
Ik weet t, hoe kan een paard nu vuurspuwen op een strobedje Maar tis een vuurbestendig strobedje hahaha