[verhaal] Problemen kind

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Somebody_

Re: [verhaal] Problemen kind

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 21:08

VeirL schreef:
Ergens spreekt je verhaal mij wel aan &ergens ook weer niet.

Het onderwerp 'snijden' is vaak gebruikt al.

En het is niet 'de mes' maar 'het mes'. Je hebt trouwens wel meer spelfouten er in zitten.

haha die laatste viel mij ook op maar toen had ik jou bericht nog niet gelezen. dus srry dat ik het dubbel zei Tong uitsteken

Brechtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-05 21:12

missmiekie schreef:
hey goed verhaal, maar in het 1ste stuk : gepetst-> bedoel je niet gepest ?? en in het 2e stuk het is niet DE mes maar HET mes. verder goed verhaal!!! en helaas komt dit toch erg veel voor in het dagelijks leven

Helaas komt het dus wel veel voor, zo´n verhaal.
En over die spelfouten had ik al gezegd, maar ik kan nu niet meer wijzigen, dus dat is een beetje vervelend.

Laure

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 21:17

leuk verhaal. Zeker verder schrijven!

Brechtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-05 21:28

Ik ga weer een stuk schrijven, alle tips zijn wederom welkom. Lachen

Toen ging ze naar haar pony en ze omhelsde hem. Ze was het nu helemaal zat, dit was nog een dag dat ze spijbelde, dus niet naar school ging. Hoevaker ze zou spijbelen, hoe moelijker het zou worden om naar school te gaan. Ze wist zelf ook dat het zo haar toekomst zou bederven, maar ze gaf er niets om. Ze keek naar haar pols, naar de snee die ze had gemaakt met het mes. Er zat al een korstje overheen, en het deed niet meer zo´n pijn. Ze dacht aan de telefoontjes van haar klasgenoten, de smsjes, de dreigbrief, en dat ze de schuurraampjes hadden doorgeslagen. Ze maakte zich zorgen, wat zouden haar klasgenootjes nu wel niet denken, want ze is er weer niet. En wat zou school wel niet denken, ze wordt nooit ziek gemeld, of gebelt door haar ouders dat ze niet kan komen. Ze was nu rustig bij haar pony, daar ging het nu om. De boer kwam weer, om te voeren. Nu vroeg hij niets meer, hij dacht dat ze dus vakantie had.
Laura ging haar pony Amigo doen. Weer grondig uitmesten, lekker opstrooien, wat lekkers in de voerbak gooien, poetsen en weer een heerlijk buitenritje maken. Ze verheugde zich al heel erg op de buitenrit, daar had ze geen zorgen, daar kon ze gewoon genieten. Na een paar uur gereden te hebben, ging Amigo weer de stal op. Laura liep nog naar de winkel om wat eten te halen, en toen ging ze naar huis. Ze had nu de huissleutel bij en deed de deur open. Ze zag post liggen en ging even kijken. Oppeens klopte dr hart sneller, er lagen 2 brieven van school. De naam van haar school zat er duidelijk op. Ze was opgelucht dat haar moeder de brieven niet had gelezen, anders kwam ze erachter dat ze spijbelde. Nu al 2,5 dag.
Laura ging meteen naar boven, zonder haar moeder gedag te zeggen. Ze keek naar de brieven, ze durfde ze niet open te maken, wie weet wat er in staat. Dat ze wisten dat ze spijbelde, dat ze nu nog een kans had, of dat soort dingen. Ze pakte een lucifer uit haar kast, en ze stak zo, in haar eigen kamer de brieven in brand. Daarna had ze een paar luchtjes in haar kamer gedaan, zodat haar moeder het brandgeur niet zou ruiken.
Toen keek ze onder haar kussen, naar haar mobiel. Ze zag dat ze 3 oproepen had gemist, en 2 smsjes had. Ze had geen zin de smsjes te lezen, meschien dreigden ze nu nog wel erger. Laura was nu helemaal in de war, ze wist nu niet wanneer ze weer naar school wou gaan. Toen dacht ze weer aan dr mes, heel raar. Ze dacht aan school en meteen weer aan dr mes. De mes lag in haar kast, onder een paar schriften. Het bloed zat er nog opgedroogd aan en.....

Sorry mensen, ben nu een beetje inspiratieloos, kunnen jullie me een beetje helpen? Knipoog

Essy_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 21:37

Hulp?
Dit is een perfect stukje om weer lekker Zielig en Depressief stukje te schrijven Vingers aflikken

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 21:41

ik vind het wel super ga door

Brechtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-05 21:46

Essy_tje schreef:
Hulp?
Dit is een perfect stukje om weer lekker Zielig en Depressief stukje te schrijven Vingers aflikken

Hey essy Lachen
je bedoelt dat ze zichzelf weer moet snijden?
Ik zal even kijken.

Essy_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 21:50

Brechtje schreef:
Essy_tje schreef:
Hulp?

Hey essy Lachen
je bedoelt dat ze zichzelf weer moet snijden?
Ik zal even kijken.

Niet alleen snijden, gewoon lekker depressief, zielig, erg Tong uitsteken
Laat de tranen maar komen Haha!

Brechtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-05 22:18

Okeee, vooruit, een nieuw stuk.

Het bloed zat er nog opgedroogd aan en ze bewonderde even haar mes, ze zette haar mes op haar snee in haar pols. Ze wou weer snijden, ze wist niet waarom, maar ze wou het. Ze dacht als ze zichzelf zou snijden, dat ze zich dan beter zou voelen, daar wat er nu aan de hand is. Laura hoorde ook regelmatig de post, en rende ze meteen naar beneden om te kijken, omdat ze altijd als eerst bij de post moet zijn, want als haar moeder een schoolbrief leest, is ze er gloeiend bij.
Ze keek naar haar andere arm, naar haar boven arm. Waar zou ze kunnen snijden? Laura wou in haar hand snijden, midden in dr hand. Ze wist niet waarom. Ze keek er naar, zette het mes erop. Ze wou net gaan snijden, maar ze durfde niet. Laura wou het weer proberen, maar ze kon het gewoon niet, ze werd woedend, schreeuwde het oppeens uit en begon te huilen op bed... Laura wist niet wat ze nu van haar leven moest denken, ze maakt er niets van. Ze heeft zo geen toekomst, ze heeft geen vrienden, alleen een pony, en ze maakt van alles een puinhoop. Bij die gedachten wou ze zichzelf gewoon snijden, ze zette haar mes weer in het middelste van haar hand, deed haar ogen dicht, en sneed heel hard weg. Oppeens kromte ze helemaal in, het deed een gruwlijke pijn, het wou niet stoppen met bloeden, haar bed zat onder, haar andere hand ook om het bloeden te stoppen. Het ging steeds meer pijn doen, en ze raakte in paniek...

klein styukje!

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 22:21

ik wil meeer

Essy_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 22:22

verder verder verder Pling nu nu nu Pling Pleaseeeeee Pling
Zo benieuwd naar het volgende stukje Pling

Brechtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-05 07:06

Ik ga even wachten, of andere mensen ook een vervolg willen. Knipoog

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 07:18

tuurlijk willen we een vervolg GO ON!!!!!!!!!!!!

Brechtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-05 12:51

Oke, bedankt iedereen. Lachen

Volgend stukje komt eraan!
Wederom alle tips zijn bruikbaar.

Het ging steeds meer pijn doen, en Laura raakte in paniek... Het bleef maar bloeden. Ze deed haar hand in haar deken, en liet het even zo. Zodat het meschien ging stoppen met bloeden. Ze ademde even moelijk, van de schrik. Na 5 minuten haalde ze haar hand erweer uit, heel haar deken zat onder bloed. Ze liep weer naar de badkamer, en deed er een washandje overheen. Wat deed het pijn, het prikte, ze kon haar hand niet meer bewegen. Ze ging op de wc zitten, met haar hand op haar schoot. Laura vergat even al haar problemen, ze dacht alleen aan haar hand, ze had er spijt van dat ze zichzelf gesneden had, en nog wel zo diep. Toen ging ze haar hand onder de kraan zetten, ze schreeuwde het hard uit, het deed een ongelofelijke pijn. Toen keek ze weer naar haar hand. Laura zag een hele diepe snee, en je kon de snee zo openen, dat probeerde ze maar er kwam weer bloed uit. Laura ging stiekem naar de kamer van haar ouders, daar zag ze een verbandkistje, en ze ging haar hand goed omwikkelen met verband. Daarna deed ze voorzichtig haar deken onder bloed in de was, het was moelijk op te tillen, omdat haar hand zo pijnlijk was.
Laura wou net weer naar boven lopen, maar ze hoorde de post. 'Ik haal de post wel' riep haar moeder. Laura schrok, dat mocht niet, dalijk was er weer een brief van school! 'Nee mama, ik kijk wel' riep ze maar. Maar haar moeder kwam er al aan en zei 'Nee laat mij nou maar, en wat is dat om je hand, laura!?' Laura wist even niets te zeggen, ze rende naar de voordeur en zag een brief van school, ze stopte de brief snel in haar broek en keek weer om naar haar moeder die aankwam lopen. 'Laura ik vraag het nog een keer, wat is dat om je hand?' Laura raakte in zichzelf een beetje in paniek.. Uhh, ja uh.. Haar moeder werd zenuwachtig, en ze wou het weten! 'Uh ja mama.. eh.. Ik had perongeluk in mijn hand gesneden, want ik schilde een appeltje' antwoordde Laura onzeker. Haar moeder keek even raar, draaide zich om, en ging weer naar de huiskamer.
Laura rende snel naar boven, en pakte de schoolbrief. Er stond: Aan Laura van kamp. Dat was zij dus! De schoolbrief was niet aan haar ouders, maar voor haar. Ze was zo nieuwschierig, maar durfde hem niet te openen, ze moest het gewoon doen, als ze in haar hand durfde te snijden, durfde ze ook wel een brief open te maken. Laura maakte de brief langzaam open, deed het papiertje eruit en ging vlug lezen. Wat ze las was verschrikkelijk, en ze schrok vreselijk, er stond namelijk in dat.....

Hmm, zal ik doorgaan of stoppen? Lachen
Ik weet niet of jullie het nog leuk vinden namelijk.

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 13:04

GA NOU DOOORRRR k wil weten wat er in die brief staat Tong uitsteken gaaaaa doooorrrrr is mijn mening

Essy_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 13:46

Ga doooooor, ik wil nu ook weten wat er in die brief staat Tong uitsteken
En alle andere mensen ook, dus ga maar door Pling

Mansie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 13:49

Ja schrijf veder! het is heel spannend kom op!! Haha!

eljubo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 14:55

VERDER NU! Haha!

Valentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 16:07

Verder!

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 16:50

Whaa spannend verhaal!! Ga verder!! Vingers aflikken

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 16:52

kom op met het vervolg!!!!!!!!

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 17:28

Brechtje schreef:
Ja, zulke spelfouten maak ik heel vaak als ik snel ga typen..
Maar bedankt voor de tip!

Je hoeft niet snel te typen hoor Knipoog

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 18:06

ik wil meeeer.

Brechtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-05 18:40

Haha nou, oke dan maar!
Leuk al die reacties. Lachen

Laura maakte de brief langzaam open, deed het papiertje eruit en ging vlug lezen. Wat ze las was verschrikkelijk, en ze schrok vreselijk, er stond namelijk in dat een paar leraren haar hebben gezien bij haar pony, en ze dus weten dat ze spijbelt, en dat ze zo snel mogelijk weer terug moet komen, anders komen er problemen. Laura klapte dicht. Ze durfde al niet naar school, nu dus ook niet. Maar als ze niet gaat, waar moet ze dan heen? Als ze bij haar pony is, zien ze haar toch. Ze wist het het niet meer. Haar gedachten gingen weer over het snijden, ze wou zichzelf overal snijden, overal. Maar toen dacht ze, wat ze daarmee moest. Ze doet zichzelf alleen pijn, en gaat niet dood. Maar dood, dat is wat ze wil. Maar hoe?

Kort stukje. Knipoog

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 18:51

Ers taat 2 x het achter elkaar Knipoog
en de brief zou ik eerder voor der ouders schrijven dan aan haar omdat het over spijbelen gaat Knipoog Lachen