Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eve_lien schreef:Ja, al past Eccentric op de een of andere manier ook wel bij dr.
l0veevi schreef:zijn er nu ook al mensen die my little pony freak zijn
ik speelde daar mee een paar jaar geleden....
MissDreams schreef:l0veevi schreef:zijn er nu ook al mensen die my little pony freak zijn
ik speelde daar mee een paar jaar geleden....
Iedereen verzameld toch wel iets, of heeft iets uit zijn/haar 'kinderjaren'. (Weet niet hoe je het precies bedoelde eigenlijk....)
Maar of even op het topic terug te komen, ik zou (ook) voor Mystique of Eccentric kiezen, ik maak het je wel moeilijk heHij is trouwens erg mooi!
Larish schreef:Hij is super mooi geworden Mireille, echt toppie. En in het echt is ze nog mooier![]()
Ik had btw dat "dingetje" op het halsbandje verzonnen
@ Lowara; Ondertussen heeft ze nu...even tellen.. 4 customs
Summers End is namelijk net af, en die is ook erg stoer!
lowara schreef:zucht.. sommige mensen kunnen het gewoon. Ik blijf een fan van al je my little pony creaties.
hoeveel heb je er ondertussen thuis staan?
Als je zo doorgaat, kun je over een jaar een museum openen helemaal voor verbouwde en half vermoorde mlp
Eve_lien schreef:Summers End wil ik ook zien![]()
En; dat dingetje op de halsband..
Dat lijkt op een oorbel die ik heb.. *grijns.
Irritant schreef:Oh Mireille en jij zegt niks tegen mij? Zal t onthouden...
Geintje
Laat maar snel zien!
Fairie schreef:Eh..............Mag ik niet eens een foto maken?
Hoe wil je hem anders zien
Ellende schreef:Turn to lie
Ik vind haar te vrolijk voor Mystique. Bovendien moet ik bij die naam echt ontzettend aan een Xvrouw denken
http://www.kurzweilai.net/articles/images/mystique.jpg
Irritant schreef:Jawel maar....op school had je niet gezeg dat ie af is, terwijl je het er nog over had dat je pijn had door het gefriemel met die pony.
Fairie schreef:Hij was ook nog niet af. Ik kwam thuis en ben haar af gaan maken. Ik had het over Mystique, die was af en daarvan deden mn vingers zeer.
Nu doen ze ook nog steeds zeer. Heel mijn handen trouwens.
Irritant schreef:Awh
*geeft kusje op handen
Maar het is t wel waard toch?