Je hebt ook speciale boeken er voor daar kan ook heel veel in.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Subalia schreef:Ik ben er ook mee bezig het is echt een heel werk maar wel leuk![]()
Je hebt ook speciale boeken er voor daar kan ook heel veel in.
MoonChloe schreef:Heel leuk om te zien hoe je het hebt gemaakt.
Pfoeh, je moet wel heel veel geduld hebben. Het is daarom ook niks voor mij, heb te weining geduld
Sammm schreef:Ik heb nog wel een aantal dingetjes die je misshcien kan gebruiken? Mag je hebben tegen de verzendkosten.
willeke16 schreef:ik weet nog niet waneer ik ga beginnen.Je kan ook natuurlijk leuke plaatjes op internet zoeken.Doe ik ook.
Ik moet alleen nog zo blok hebben waar ik alles in kan plakken.
en lijm heb ik ook nog nodig.En dubbelzeidig plakband (helaas is onze hobbywinkel weg gegaan.Dus ik moet eerst een hafluur op me scooter rijden voor dubbelzeidigplakband.Waar ik dus geen zin in hebt.
Ik w8 wel want misschien is het nog te koop op de markt.Die vanaf april bij ons winkelcentrum komt
ImpresBreeze schreef:Mijn eerste bladzijdes zien er ook minder uit hoor
Hoe meer je het doet hoe meer "feeling" je ervoor krijgt vind ik.
Ik vind jouw bladzijdes ook heel leuk hoor, misschien wat kaal, dat waren mijn eerste ook...
ja precies! en dat wil ik dus beter hebben
Als je beetje inspiratieloos bent, zoek dan eens wat voorbeelden op op het net, internet staat vol met sites waar mensen hun creaties als voorbeelden opzetten, speciaal voor anderen!
ik koop het magazine creatief scrappen en daar probeer ik al het 1 en ander uit te halen
Maar beware, deze manier van scrappen neemt nog meer tijd in beslag, en vooral veel geld
JAAAH echt heel duur allemaal!! dat het tijd in beslag neemt vindt ik niet erg maar de kosten!
ik zet ook overal advertenties voor gratis hobbymaterialen![]()
gelukkig heb ik een tante die in de grafische sector zit en zo nu en dan eens wat meeneemt![]()
en waar ik veel van heb ruil ik dan weer![]()
ook koop ik mijn jolee's via ebay,dat scheelt gauw een euro per jolee
willeke16 schreef:ik wil ook scrappen maar ben nog steeds aan het bedenken waar in de scrap creaties ik kan doen.
Ik wil geen schrift/map of wat dan ook kopen dat snel stuk gaat
wie weet wat er geschrikt voor is