Ze zijn stuk voor stuk super geworden, en een elfin met een dikke kont bestaat ook heus wel
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik heb hem bij m'n vader thuis gemaakt, had dus weinig anders te doen dan net te doen alsof ik sociaal op een bank zat en meepraatte met m'n dummy op schoot. Denk dat er +- 3 uur werk in zit. Teveel dus eigenlijk 
Dankjewel!
Wat heb je tegen aquarel? Bedankt voor je commentaar iig, ben het er weer eens compleet mee eens (saai he?) De lichtval had subtieler moeten worden, maar dat zat er niet meer in
Gittekit schreef:Ik kan ze niet zien maar ben erg benieuwd.
Citaat:neushoorn
Haha
.. maar ik kan echt geen commentaar bedenken, ze zijn gewoon super goed
.. 
Ellende schreef:Waar ik met de voorpluk en manen van de tinker ontzettend moeite mee had, was het feit dat ze bruin waren en de zon er op stond, het was dus ontzettend licht, bijna wit. Maar toen ik het zo licht gelaten had, zag het er ontzettend onnatuurlijk uit.
'lichtvlekken' op zwarte paarden vind ik gewoon ontzettend moeilijk om natuurlijk ogend te krijgen.

) Ellende schreef:Ik vind het alleen ontzettend moeilijk om zwart in aquarel ook echt zwart te krijgen.
Aquarel is natuurlijk mega transparant omdat het op waterbasis is, daardoor verliest zwart al snel de kracht... Tegelijk is dat transparante juist het mooiste van het medium (dus waarom perse het zo zwart willen zien?)
zou ik wat meer met suggestie willen werken; gebruik ook donkerblauw als zwarttoon. Bv in accenten, maar je kan het ook eens proberen om het als onderlaag op te zetten en daarna nog met zwart eroverheen. 
Maar ik ben 'bang' voor een té effect.

)
want dat zal ook wel aan mij liggen... Aangezien ik eigenlijk ook niet echt kan zien wat er mis mee zou zijn dan... (oke vrij nutteloos bericht dit
maar oke )