El_vis schreef:‘Richard!’
Verbaasd kijkt Sander naar het begin van het steegje en vergeet even dat hij net Joshua in zijn knuisten had.
Verandert hij nou ineens van naam?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
El_vis schreef:‘Richard!’
Verbaasd kijkt Sander naar het begin van het steegje en vergeet even dat hij net Joshua in zijn knuisten had.

!
. Tenminste dat vind ik

El_vis schreef:mooi zo, ik had een beetje het idee dat het een beetje saai zou worden om de hele tijd zo te lezen, maar das mooi om te horen

ben zo trots om dit allemaal te horen 

Eve_lien schreef:Gossie.
Vind het een mooi stuk!
Marieke trekt haar hand niet snappend terug en laat hem verder met rust.
niet snappend = niet begrijpend. . denk ik?
thanks

) 

? 'k wil graag weten hoe 't verder gaat

Gunface schreef:Ga je wel weer snel 'n nieuw stukje posten? 'k wil graag weten hoe 't verder gaat
Citaat:Langzaam sjokkend en af en toe Sander ondersteunend lopen Mitchel en Marieke naast hun vriend naar beneden, de frisse lucht in.
Als ze buiten aankomen geniet Sander van de heerlijke frisse lucht.
Even staat hij stil en ademt de heerlijke lucht diep in, dan loopt hij weer met zijn vrienden verder.
.

Eve_lien schreef:Citaat:Langzaam sjokkend en af en toe Sander ondersteunend lopen Mitchel en Marieke naast hun vriend naar beneden, de frisse lucht in.
Als ze buiten aankomen geniet Sander van de heerlijke frisse lucht.
Even staat hij stil en ademt de heerlijke lucht diep in, dan loopt hij weer met zijn vrienden verder.
In dit stukje herhaal je naar mijn mening, een beetje te vaak 'heerlijke frisse lucht.
Verder vond ik het een leuk stukje en het blijft boeiend om te lezen..
Ga zo door!
Citaat:Langzaam sjokkend en af en toe Sander ondersteunend, lopen Mitchel en Marieke naast hun vriend naar beneden, de buitenlucht in.
Als ze daar aankomen geniet Sander even van de heerlijke frisse lucht, stopt om eens diep in te ademen en loopt dan weer verder met zijn vrienden.
. 

plaats ik weer een nieuw stukje omdat jullie dat vragen laat niemand meer iets van zich horen
oh boehoehoe