[verhaal] Not Yet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eve_lien

Re: [verhaal] Not Yet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 21:00

Uhu.. hup =/
*heeft geen geduld enzo

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-05 22:12

Ikke ook geen geduld Tong uitsteken\

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-05 22:25

morgen komt de rest,want ik heb nu even geen inspiratie meer...ben moe...en om eerlijk te zijn vind ik dit stukje ook niet zo geod geworden Nagelbijten / Gniffelen maar goed lees en beoordeel maar,als het nodig is Clown

Citaat:
Als Myrthan `s avonds gedoucht en wel voor haar kast staat te piekeren,gaat haar mobiel af. Ze kijkt…het is Liselte. “sorry hoe ik vanmiddag deed”begint Lisele het gesprek…”Maar ik wil je graag nog me verhaal vertellen,heb je vanavond tijd?” Myrthan zegt niks… ze denkt aan vanmiddag,zo erg was het toch niet??maar wel raar,dat Liselte haar nu ineens vraagt, ze weet toch dat ze vanavond uitzou gaan met Minou?! “Halllooww”schalt er door de telefoon. Myrthan schrikt op uit haar gedachten “Euh ja”stamelt Myrthan “ik kan vanavond niet,dat wist je wel want ik zou uitgaan met Minou” dan is het stil aan de andere kant…
“Sorry dat is waar ook,maar ik heb ook wel zin in uitgaan,als ik nou mag van me ouders,mag ik dan met jullie mee??”vraagt Liselte. Myrthan schrikt,waarom moet ze ineens mee? En daar komt ze nu mee aan. Dan besluit ze: “Als je dat wil,moet je dat maar doen,ik vind het opsich wel goed,maar ik weet niet wat Minou ervan vind, laat het me maar weten wat je doet”
“Oke is goed…doei!!en ik hoop zo dat ik mag!!”roept ze nog na. Myrthan antwoord niet meer.
Myrthan kijkt wanhopig haar kast in. Is er nou niks leuks wat ze vanavond aan kan doen?
Dan ineens bedenkt ze zich,dat ze vanmiddag nog 2 shirtjes had gekocht. Ze pakt de tas,en haalt de shirtjes eruit. Ze doet ze een voor 1 aan en bekijkt zich zelf goed in de spiegel. Mmm,dat zwarte shirtje is wel mooi. Het is een shirtje zonder mouwen en heeft een kolletje.
Ja die doet ze aan. Net wanneer ze een broek heeft gevonden en even wil uitproberen staat Minou al in de deuropening. “heey meis” roept ze happy, “wil het lukken met de kleren?”
“hey,ja het wil wel een beetje lukken,keur mij maar even!”zegt Myrthan op een lacherige toon tegen haar vriendin. Minou bekijkt Myrthan van top tot teen…”Ja voor een eerste keer ziet het er goed uit.” Myrthan glimlacht, “gelukkig,ik was al bang dat je het niks vond” zegt Myrthan opgelucht.
Na een half uur kijkt Myrthan op de klok,het is bijna half 10. En het schiet al aardig op. De meiden tutten zich nog wat op,en rond de klok van 10 lopen ze naar beneden. “Doei mam en pap” roept Myrthan haar ouders toe,die rustig genietend van een wijntje naar de tv zitten te kijken. “doei meiden,doen jullie wel voorzichtig vanavond??beetje kalm aan?en houdt je glas bij je!” roept Amber de meisjes nog na. De vriendinnen kijken elkaar lachend aan. Ze bedoelen het goed,bedenkt Myrthan zich.
Dan vertrekken ze,op de fiets. Myrthan en Minou lachen wat af,heel de weg naar de Force hebben ze nergens anders over dan over jongens.

morgen wordt het extralang vervolgt Tong uitsteken

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 16:52

Jaah Haha! meer Schijnheilig

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 17:18

Haaa kom maar op met dat extra lange vervolg..
Ben benieuwd!

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 17:58

Lalala...ik wacht nog steeds Ja

Kieffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 18:21

Ben eerlijk gezegd niet zo heel enthousiast. Het verhaal is wel leuk, maar de gebeurtenissen gebeuren te kort op elkaar en je taalgebruik is vaak slecht.
Denk vooral aan:
*Het niet steeds herhalen van woorden, probeer synoniemen te gebruiken
* Achter een komma moet een spatie
* Alles moet in dezelfde tijd staan
* De emoties die je aan mensen geeft, moeten wel bij het gezegde kloppen. Dat is niet altijd zo. Bovendien vind ik dan Myrthan nogal raar reageert op het feit dat haar vriendin is aangerand. Ik zou het heel erg vinden en écht willen helpen! Nu lijkt ze ook niet zo'n goede vriendin... weet niet of je dat bewust doet.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 20:46

Waar blijft je vervolg nou Tong uitsteken

Chatelaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 20:56

Meer meer Tong uitsteken

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-05 21:49

Kieffertje schreef:
Ben eerlijk gezegd niet zo heel enthousiast. Het verhaal is wel leuk, maar de gebeurtenissen gebeuren te kort op elkaar en je taalgebruik is vaak slecht.
Denk vooral aan:
*Het niet steeds herhalen van woorden, probeer synoniemen te gebruiken
* Achter een komma moet een spatie
* Alles moet in dezelfde tijd staan
* De emoties die je aan mensen geeft, moeten wel bij het gezegde kloppen. Dat is niet altijd zo. Bovendien vind ik dan Myrthan nogal raar reageert op het feit dat haar vriendin is aangerand. Ik zou het heel erg vinden en écht willen helpen! Nu lijkt ze ook niet zo'n goede vriendin... weet niet of je dat bewust doet.

hey rhea. wat een commentaar ineens Clown je hebt gelijk hoor,maar het is me eerste verhaaltJE. Bloos

enne fans...ik ben al bezig met het vervolg! het komt er vanavond aan Haha!

Chatelaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 22:03

Ik vond het goed hoe het was hoor Tong uitsteken

Schiet op Schijnheilig

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-05 08:11

vervolg Vingers aflikken

Citaat:
Als ze bijna bij de Force zijn gaat het mobieltje van Myrthan af. Myrthan ziet dat het Liselte is…ze neemt’m gauw op. “Hoi Liselte.” “hey Myr, sorry dat ik niet eerder belde,maar ik ben nog druk geweest met overhalen.” “En mag je?”onderbreekt Myrthan haar vriendin.
“nee, ik had het van hun eerder moeten vragen en beter moeten regelen, sorry”
“Ohw dat is jammer zeg.” “Maar heb je morgen tijd en zin om bij mij te komen??” vraag Liselte aan haar vriendin
“Euh,ik vind het goed,maar ik ga wel eerst even uitslapen hoor”,als je het niet erg vind,maar is half 3 goed?” “Ja oke. Is goed. Ik wens je nog even veel plezier vanavond,doeidoei” zegt Liselte tenslotte,en hangt op.
“hhaha,ff een onderbreking…” zegt Myrthan lachend. “Ja is goed joh! Wou Liselte mee vanavond?”vraagt Minou. “Ja,eigenlijk wel maar ze mocht niet van haar ouders”
Dan komen ze aan bij de Force. Er lopen al een hoop lekkere jongens rond. Myrthan kijkt haar ogen uit…wow,echt gaaf,denkt ze. Acuut krijgt ze kriebels in haar buik,van zin en zenuwen. Stel dat ze haar tegenhouden…Maar het gepieker is al gauw over aangezien ze al door de detectiepoortjes zijn,en ook al betaald hebben!! De muziek galt al door de enorme hal heen. Automatisch danst Minou er al flink op los. Eerst twijfeld Myrthan nog, maar dan doet ze al gauw mee. Minou loopt in de richting van trap,richting een kelder. Minou schreewt haar toe: “Hier moeten we de jassen ophangen,daarna gauw even naar de WC,en dan muntjes halen, oke?” “Ja is goed,ik loop eerst wel even achter je aan.”
Als ze onder in de kelder zijn worden ze al toe gefloten door een groepje jongens. Myrthan kijkt naar het groepje,whoei die blonde uit het groepje is echt knap! Automatisch bloost ze wat. Minou staat al aan de trap om naar de wc te gaan, gauw volgt Myrthan Minou,maar kijkt toch stiekem even achterom. Jeetje het is echt leuk hier zeg!
Als ze eenmaal bij de muntenbar staan. Wordt er in Myrthans bil geknepen,ze springt iets om en kijkt sneaky achterom…bah een sikje,nee daar valt ze niet op. Gauw kijkt ze weer voor zich uit. Minou tikt haar vriendin aan. “hey je bent al aan de beurt hoor!” roept ze haar vriendin toe. Myrthan schrikt op uit haar gedachten. Gauw koopt ze wat muntjes en loopt achter Minou aan.
De hele avond tot diep in de nacht heeft Myrthan een dikke lol. Minou leeft helemaal uit,en Myrthan volgt. De hele avond heeft ze al sjans gehad met een boel jongens. Maar dan wordt ze ineens gevangen door een paar handen… “Mmm,lekker ding…ga met me mee”klinkt er zachtjes in haar oor. Myrthan kijkt nog om,maar door de donkerte ziet ze niet veel,alleen als er af en toe eens eendiscolicht op hun schijnt,kan ze net een glimp van de jongen opvangen. Gauw tikt ze in het voorbijgaan Minou aan, “Ik kom zo weer oke?” schreeuwt ze om boven de muziek uit te komen. Minou kijkt haar aan, en ook de jongen “Sow,wat heb jij voor lekker ding uitgezocht,schreeuwt ze terug. Myrthan glimlacht, en loopt met de jongen weg. Als ze op een bankje zitten ergens in een donker hoekje, voelt Myrthan de geur van de jongen dichterbij komen, en ineens zoenen ze. Plotseling krijgt gieren de kriebels haar door de buik heen, ze zit hier zo even met een ‘Lekker Ding’ te zoenen,al dus Minou. Stiekem kijkt ze tijdens het zoenen even naar de jongen, hij komt haar wel een beetje bekend voor. Dan sluit ze haar ogen weer en geniet. Als ze ineens aangestoten worden kijkt Myrthan geschrokken op. “hey, gaat ie goed?” roept Minou haar toe. “We moeten zo gaan! Dus sluit ff af” schreeuwt ze lachend. Myrthan begint te blozen,maar dat ziet Minou door de donkerte niet, gelukkig. Als ze naar Minou kijkt ziet ze dat Minou omsloten wordt door een jongen. Dan ben ik niet alleen,denkt ze bij zichzelf. Dan zoent ze de jongen nog een keer,en zegt tegen hem: “Sorry ik moet gaan. Maar wat is je naam eigenlijk” “herken je me niet?” zegt ie zachtjes. Myrthan kijkt hem nog een keer goed aan, maar ze weet het niet. “Ik weet het niet?!”
“Ik ben Brain, uit de andere klas.” Ineens weet Myrthan het weer. Ja hij inderdaad een lekker ding. “Maar ik moet nu gaan,sorry”zegt ze tegen Brian.
“Jammer maar ik loop wel met je mee” als ze bij de fietsen komen,begint Myrthan te lachen, Minou staat daar ook nog te zoenen, automatisch wordt ze weer in brian’s armen gevangen,zoent haar nog, en zegt: “Meis,je bent mooi,ik hoop je nog gauw weer te zien. En fiets voorzichtig dadelijk” En hij loopt weg. Minou is ook onderhand al klaar en samen vertrekken de meiden vermoeid naar huis.

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 16:24

Meer Schijnheilig
ik ben niet ongeduldig hoor Tong uitsteken

Chatelaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 18:42

Meer Tong uitsteken

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 19:21

Haa..
Leuk verhaal nog steeds, maar wel wat foute interpunctie soms en af en toe mis ik een hoofdletter etc..

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-05 15:33

Meer Haha!

Liess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 18:06

NOG MEER Tong uitsteken

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-05 14:34

ik zal er vandaag weer eens een vervolgje aanbreien! Vork

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-05 18:15

Jaah Lachen Snel Schijnheilig

_AnOuK_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-05 16:23

leuk verhaal IK WIL MEER!!! Haha!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-05 09:34

vanavond zet ik mijn vervolg op bokt!!! Ja
dus nog heel ff geduld Tong uitsteken

Chatelaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-05 20:51

NU Tong uitsteken

supertygetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 02:31

Ik ben het eens met wat de andere commentaargeefster schreef, maar op zich vind ik het niet echt storend, want het is gewoon een verhaal, en geen boek. Of bedoelde je het zeg maar wel als een boek?
Wat ik bedoel is, een verhaal is meer van: ik vertel wat belangrijk is en schrijf het lekker aandachttrekkend op zodat ik veel reacties krijg, en dan gebeuren dingen dus ook wel snel op elkaar, want anders is het niet meer zo aandachttrekkend zeg maar.
Terwijl een boek een gebeurtenis meer uitgebreid beschrijft.
Interpunctie is wel een beetje storend, vind ik.

Maar eh, ik vind het wel cool hoor!

Hoop dat je mijn commentaar begrijpt. Lachen

Climax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-05 17:43

Jeej, nu word ik ongeduldig hoor.

Ik ben de hele week op stage geweest dus ik dacht nu ik weer op Bokt kom aan het eind van de week dan heb ik vast weer wat bij te lezen, maar er is nog helemaal niets Clown

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-05 17:26

Mariek87 schreef:
Jeej, nu word ik ongeduldig hoor.

Ik ben de hele week op stage geweest dus ik dacht nu ik weer op Bokt kom aan het eind van de week dan heb ik vast weer wat bij te lezen, maar er is nog helemaal niets Clown

jaa ik heb me gebrei bijna af Vork het komt!!!