Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
VValar schreef:
De tweede tekening van Chanterel is ook prachtig. Op het eerste oogopslag zie ik nou niet direct dat je er veel langer mee bezig bent geweest dan met de eerste tekening. Toch kun je misschien iets meer detail onderscheiden, met name bij zijn neusje.
Verder wil ik nog even kwijt dat ik je zeer getalenteerd vind en dat deze tekeningen heel mooi zijn gelukt. Het zijn immers niet zomaar mooi nagetekende paardjes, maar ik kan er echt de paarden in terug herkennen en dat is voor een eigenaar toch het belangrijkste. Vooral in Marron zie ik echt mijn meisje, ben er heel blij mee.
Vinaba schreef:gewoon prachtig
geweldigheid
Bobbielover schreef:1 een woord, PRACHTIG.
Prachtig, en zoiets met houtskool
Tancreda4 schreef:Die eerste!! *sprakenloos*
Ik wordt spontaan verliefd op die prachtige ogen...
Mocht je ooit nog eens een hele lieve zwarte willen natekenen
mandyy schreef:Wouw mooiu gedaan!
1e is echt heel mooi
Amethyst schreef:Geweldige houtskooltekeningen!!
Voordeel van houtskool is dat het zo lekker snel werkt
Mlies schreef:Wauw echt supermooi!
Ik probeer ook wel eens met houtskool, maar dat levert meestal niets op..
Echt heel mooi gedaan
JoSav schreef:mandyy schreef:Wouw mooiu gedaan!
1e is echt heel mooi
Dank je. De eerste was ook een hele spontane tekening, en het was eigenlijk de bedoeling dat ik hem *houdt adem in* zou weggooien maar Tabitha (eigenaresse) vond hem heel mooi. En dat voor een schets, lol.
JoSav schreef:
Heb jij een hele lieve zwarte dan?
Tancreda4 schreef:Had... Helaas ook niet meer onder de levenden...
De manier van uitdrukkingen in de ogen spreekt me heel erg aan. Ik blijf ze super vinden
iepsel schreef:Even een vraag van huishoudelijke aard: Hoe hou jij je houtskool tekeningen goed??? Fixeren werkt niet.
Mik_beer schreef:Ongezond!! Zoo ongelooflijk super mooi
Dat een mens tot zoiets in staat is, whaa!!
Lilly97 schreef:Heel erg mooi!!!!! Vooral die eerste !!
JoSav schreef:Lilly97 schreef:Heel erg mooi!!!!! Vooral die eerste !!
Haha, ik denk dat de eerste meer in de smaak valt omdat de tweede een erg slechte scan is? *begrijpt het anders totaal niet* LOL!
JoSav schreef:Tancreda4 schreef:Had... Helaas ook niet meer onder de levenden...
De manier van uitdrukkingen in de ogen spreekt me heel erg aan. Ik blijf ze super vinden
Wat vervelend! Ik vind het altijd erg moeilijk om afscheid van een vriend te nemen. Is het al een tijd geleden?
Als ik wat meer tijd had zou ik het geen probleem vinden om gratis en voor niks je zwartje te tekenen, maar gezien het feit dat ik dit voor mn werk doe kan ik vrijwel uitsluitend in opdracht werken omdat ik toch ergens mn huur van moet betalen.
Heb je foto's van je paard? Ben wel benieuwd eerlijk gezegd (sja, als paardenliefhebber vind je alle paardenkiekjes superlief)
m00nlight schreef:Ik vind de eerste ook mooier ..Nee niet om de scan, meer om hoe je het gemaakt heb denk ik