[verhaal]Zinloos geweld, zinloos. (hele verhaal op pagina 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eve_lien

Re: [verhaal] Zinloos geweld, zinloos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 21:31

Aah..
Het is erg duidelijk..
Mooi en knap omschreven / geschreven . .

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-05 21:43

Eve_lien schreef:
Aah..
Het is erg duidelijk..

Pfieuw, alle delen al gelezen Bloos! Heb net nieuw deel erbij gezet, heb je die ook al gelezen?

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 21:55

Wow! Het ziet er erg mooi uit hoor!
Alleen ik zou voor wat meer afwisseling zorgen, en misschien kan je sommige
stukken uit bepaalde personen schrijven. Ook als je het verhaal langer wil laten worden,
zou ik alvast over de afloop nadenken en deze op papier zetten. Zo zit
je straks niet met de handen in het haar omdat je niet zou weten hoe het zou moeten aflopen. ( een soort tijdlijn? )
En probeer wat kleinere details te beschrijven. Dit leest makkelijker!
Verder zou ik zeker door gaan hoor Ja!
Laatst bijgewerkt door Elmira op 18-02-05 21:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 21:56

Pattyrex schreef:
Eve_lien schreef:
Aah..
Het is erg duidelijk..

Pfieuw, alle delen al gelezen Bloos! Heb net nieuw deel erbij gezet, heb je die ook al gelezen?

Ja.. alles Clown

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-05 22:29

Whoow Tong uitsteken Ik denk dat ik voorlopig ook nog wel doorga met schrijven, over hoe het haar verloopt enzooi Knipoog Maar dan moet je het maar volgen als je t wil weten Tong uitsteken

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 22:31

Pattyrex schreef:
Whoow Tong uitsteken Ik denk dat ik voorlopig ook nog wel doorga met schrijven, over hoe het haar verloopt enzooi Knipoog Maar dan moet je het maar volgen als je t wil weten Tong uitsteken

Jaa.. zal ik doen Knipoog

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-05 23:37

Nja, heb niets beters te doen dus ga maar weer ff lekker schrijven Tong uitsteken

Toen Karin, Misha en haar moeder bij de dokter kwamen, gingen ze in de wachtkamer zitten. Op dit moment was ze heel blij dat ze een vrouwelijke huisarts hadden, anders had ze nooit gedurft. Toen alle klanten op afspraak weg waren, werden zij naar binnen geroepen. De dokter keek Misha's moeder aan, en knikte vriendelijk. Ze zei tegen Misha: "Ga maar even op die ligstoel liggen daar, even ontspannen meisje.. Ik doe niets engs, je geeft zelf aan wat je wilt enzo, ik wil niet dat je een hekel aan me krijgt, maar.. Ik moet toch medicijnen op die plek toedienen en onderzoeken in verband met SOA's en dat soort dingen." Misha knikte, en ging liggen. Karin en haar moeder pakten een stoel en gingen naast haar zitten. De dokter vroeg haar te vertellen wat ze nog wist van het moment waarop het gebeurde. Misha vertelde het, en begon weer te schokken en te snikken op het moment dat ze eraan dacht en het weer moest vertellen. Ze kreeg een rustgevend middeltje van de huisarts. Ze was gewoon aan het overwerken voor haar, om de tijd te hebben. Oo, wat vond ze haar huisarts toch superlief!! Iedereen was zo superlief voor haar!

Ze werd onderzocht, en kreeg medicijnen en een doorverwijzing naar het ziekenhuis, nu gelijk. Dat zaad van die jongens moest weggehaald/spoeld worden, voordat ze zwanger was. Ze was nog te véél te jong om zwanger te worden. In het ziekenhuis kreeg ze haar behandeling, en daarna moest ze naar huis.

Ik schrijf niet echt details omdat ik dat (vooral in dit onderwerp) erg moeilijk vind. Ik vind dit ook makkelijker schrijven. Nog tips enzo?

Maxima

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-05 23:58

Ils, echt geweldig!!

Eey dat heb ik weer goed geraden hé?! Schijnheilig
kBen moe maar ik heb geen zin om te slapen. Gaaaap

Kwil ook een verhaal gaan schrijven maar waarover?

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 12:27

Ik vind het echt mooi worden hoor Lovers!
Ik ga het echt volgen!

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-05 20:27

Daarna, toen ze thuis kwamen, werd de politie gebeld. Ze kwamen langs, en Misha deed met horten en stoten haar verhaal. Het deed haar pijn om eraan te denken.. Als ze ooit een vriend zou krijgen, zou ze bang zijn.. Heel bang.. Maar, voorlopig had ze nog tijd genoeg om het te verwerken. Al moest ze natuurlijk wel weer naar school volgende week.. Nu vakantie.. Volgende week niet meer.. Ze wist alleen niet of ze het wel durfde, naar school.. Dan zou het voor de jongens weer makkelijker zijn haar op te wachten enzo, en haar in elkaar te trappen.. Of, nog erger, weer te verkrachten..

Ze raakte in paniek.. Haar moeder zag het en bracht haar naar boven.. Naar bed.. Toen Misha lag, kwam haar moeder naast haar op de rand van het bed zitten. Ze keek naar het motief op het dekbed, rood, met allemaal Yin Yangs erop.. Toen keek ze naar het gezicht van Misha. Ze zei: "lieverd, je kan alles vertellen hoor! Ik ben er voor je, nu wel." Misha keek haar moeder aan, en glimlachte "Mam, ik ben echt zo superblij dat jullie er nu wat aan doen.. Maar waarom pakken ze die jongens niet op dan? Waarom niet? Ik ben nu iedere keer bang, als ik buitenkom. Ik voel me hier niet meer thuis." Misha's moeder keek haar begrijpend aan. Ze begon te vertellen, over hoe het bij haar ging:"Lieverd, ik heb je toch verteld dat het mij ook is overkomen? Nou, dat ging ongeveer hetzelfde als bij jou. Ik werd eerst door mijn klasgenoten gepest door mijn kleding, toen door mijn uiterlijk.. Steeds erger werd het, de juf deed niets. Ze dacht dat ik het verzon. Maar, dat deed ik niet. Over dat soort dingen mag je niet liegen. Daarom besloten mijn ouders en ik dat ik naar een andere school zou gaan, een school waar ik me beter thuis zou voelen. En daar ging het ook goed, ik heb daar tot groep 8 gezeten. Daarna moest ik natuurlijk naar de brugklas, de middelbare school. Allemaal heel eng natuurlijk, de nieuwe school. Dat heb jij ook doorgemaakt, je zit nu in de 4e. Maargoed, ik kwam dus in de brugklas, en zat met een paar kinderen van mijn eerste basisschool, waar ik dus gepest werd, in de klas. En weer begon het, het pesten. Daar werd niets gedaan, en mijn ouders wilden me niet nog een keer verhuizen. Er was één jongen uit de klas, die ik leuk vond, en hij mij. We kregen verkering en hij sleepte me door de moeilijke tijd heen. Maar, in de 4e werd het erger, veel erger. Ze gingen me opwachten na schooltijd, om me daarna in elkaar te trappen. Ik werd bang, dat als ik het zou vertellen, het erger zou worden, dus ik hield mijn mond maar dicht. Wat ik dus beter niet had kunnen doen. Het werd steeds erger, en mijn vriendje wist het ook. Maar ook hij wist niet wat we moesten.. Pas toen ik van school af ging, en geslaagd was, durfde ik het aan mijn moeder te vertellen. Die was eerst best boos, maar later begreep ze het. Zo is het eigenlijk bij mij gegaan." En Misha keek haar aan. ze vroeg: "Ken je die jongen nog steeds?" Haar moeder antwoordde: "Ja, en jij ook.." Misha keek haar moeder vragend aan. Ze zei lachend: "het is je vader" En samen lachten ze. Toen vertrok haar moeder naar beneden, en viel Misha in slaap, een hele diepe slaap.

Okee, een mooi stukje voor vanavond Lachen sorrie dat het zolang duurde, maar die leraren schijnen het leuk te vinden huiswerk (véél huiswerk) op te geven. Maar toch Lachen wat vonden jullie van dit stuk?

Roosjelief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 16:03

mooi hoor!!

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 20:21

mee eens Ja onwijs cool verhaal!

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-05 21:52

Hmm, vind niemand het meer leuk ofzo Tong uitsteken als dat zo is, schrijf ik niet meer door hoor Schijnheilig vinden jullie het nog wat?

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 23:49

Jaa, meer. Haha!
Ik lees normaal nooit die verhalen hier maar deze vind ik echt 'leuk' om te lezen.
Dusss ga maar door. Haha!

karton

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 00:16

Jaaa Haha! Ik heb het ook helemaal gelezen.. Mooi!! Haha!
Ik vind het knap van je dat je er zo over durft te schrijven, lijkt me erg moeilijk. Het verhaal en gevoel kloppen allebei.. Echt doorgaan! Lachen

Paradise

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 01:54

Sow hier word ik echt stil van... Prachtig geschreven.
Echt erg dat je dit zelf ook hebt meegemaakt Ach gut

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 10:48

En ja; ik vind het nog steeds mooi, maar was zeg maar vergeten te posten enzo..
Maar; doorgaan hoor!

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 16:07

Ik heb net alles gelezen en ik vind dat je goed schrijft OK dan!
Ik wacht op het volgende stuk! Lachen

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 16:40

Leuk verhaal weer! Spannend omschreven! Ja

Ik denk alleen dat ze niet perse naar het ziekenhuis hoeft voor een behandeling, denk dat ze ook een Morning Afterpil kan krijgen, dat zou voldoende moeten zijn Lachen

IndyLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-05 17:04

Mooi verhaal Ilse!
Ik vind het erg goed geschreven. Het leest lekker makkelijk.
Vooral doorgaan!

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-05 11:04

Paradise schreef:
Sow hier word ik echt stil van... Prachtig geschreven.
Echt erg dat je dit zelf ook hebt meegemaakt Ach gut

Alleen ben k achterna gezeten twee jaar terug, en toen ik heeeeel klein was ben ik echt "verkracht" maar ik was nog zo klein, dat ik het niet besefte.

*Tamara* schreef:
Leuk verhaal weer! Spannend omschreven!

Ik denk alleen dat ze niet perse naar het ziekenhuis hoeft voor een behandeling, denk dat ze ook een Morning Afterpil kan krijgen, dat zou voldoende moeten zijn

Okee, nog nooit van gehoord Bloos Hahaha, nja, ben pas 13 jaar dus heb dáár nog niet zoveel verstand van (morning afterpil enzooi Knipoog ) Maar laat het lekker zo staan Clown Haha, toch bedankt Lachen

Okee, toch maar weer een nieuw stuk Tong uitsteken

Toen Misha de volgende ochtend wakker werd van een lekker zonnetje dat op haar gezicht scheen, gaapte ze. Op het moment dat haar mond weer dicht was, kwam haar moeder binnen en zei lachend "Hee, slaapkop, ben je eindelijk wakker.. Het is al half 1 joh Lachen " Misha keek haar aan, en zei "Jaa, ik was erg moe! Maar nu weer goed uitgerust" En nog een keer gaapte Misha luidruchtig. Haar moeder stapte naar haar toe en gaf het blad dat ze in haar handen had aan Misha. Het was een lekker ontbijt, met ei en croissantjes en allemaal lekkere dingen.

Toen ze het ontbijtje op had, zei haar moeder "heb je zin om wat leuks te doen vandaag, wat rustigs? Naar de dierentuin bijvoorbeeld. Dat is wel leuk nu, het is eigenlijk geen vakantie meer, maar jij moet rusten. En ontspannen, en dat kan in de dierentuin heel goed. Heb je zin om mee te gaan naar Artis?" "Jaa, lijkt me tof! echt super mam.. ik zal me aan gaan kleden en dan ga ik mee."

Toen Misha en haar moeder in Artis aankwamen, was het lekker rustig. Ze waren overal geweest, veel foto's gemaakt en alles, heel gezellig. Ze zaten lekker wat te drinken toen Misha het eindelijk durfde te vragen "mam, waarom moeten die jongens telkens MIJ hebben? waarom doen ze het, waarom waarom waarom?" Even was het stil.. Haar moeder dacht na, Misha ook..

Okee, ik moet nu stoppen Knipoog Haha, misschien vanmiddag weer Lachen

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 15:39

Ooh mooi zeg!
Zeker door gaan *LOL*

Bloemsuiker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 18:03

Mooi zeg! Ik word hier wel ff stil van..

Maar erg mooi omschreven!! Ach gut

Poffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 20:54

wow...

Ik vind 'm heel goed!
Mooi omschreven Lachen

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 22:34

Ik vind het echt prachtig!
Zit helemaal gespannen te lezen.. ik wil zeker meer!
Je hebt het echt heel knap geschreven.. alleen je hebt soms nog wel een (klein!) Nederlands-foutje, maar dat is niet erg storend ofzo hoor.
Je verhaal is echt toppie! OK dan!