Paradise schreef:Sow hier word ik echt stil van... Prachtig geschreven.
Echt erg dat je dit zelf ook hebt meegemaakt

Alleen ben k achterna gezeten twee jaar terug, en toen ik heeeeel klein was ben ik echt "verkracht" maar ik was nog zo klein, dat ik het niet besefte.
*Tamara* schreef:Leuk verhaal weer! Spannend omschreven!
Ik denk alleen dat ze niet perse naar het ziekenhuis hoeft voor een behandeling, denk dat ze ook een Morning Afterpil kan krijgen, dat zou voldoende moeten zijn
Okee, nog nooit van gehoord
Hahaha, nja, ben pas 13 jaar dus heb dáár nog niet zoveel verstand van (morning afterpil enzooi
) Maar laat het lekker zo staan
Haha, toch bedankt 
Okee, toch maar weer een nieuw stuk 
Toen Misha de volgende ochtend wakker werd van een lekker zonnetje dat op haar gezicht scheen, gaapte ze. Op het moment dat haar mond weer dicht was, kwam haar moeder binnen en zei lachend "Hee, slaapkop, ben je eindelijk wakker.. Het is al half 1 joh
" Misha keek haar aan, en zei "Jaa, ik was erg moe! Maar nu weer goed uitgerust" En nog een keer gaapte Misha luidruchtig. Haar moeder stapte naar haar toe en gaf het blad dat ze in haar handen had aan Misha. Het was een lekker ontbijt, met ei en croissantjes en allemaal lekkere dingen.
Toen ze het ontbijtje op had, zei haar moeder "heb je zin om wat leuks te doen vandaag, wat rustigs? Naar de dierentuin bijvoorbeeld. Dat is wel leuk nu, het is eigenlijk geen vakantie meer, maar jij moet rusten. En ontspannen, en dat kan in de dierentuin heel goed. Heb je zin om mee te gaan naar Artis?" "Jaa, lijkt me tof! echt super mam.. ik zal me aan gaan kleden en dan ga ik mee."
Toen Misha en haar moeder in Artis aankwamen, was het lekker rustig. Ze waren overal geweest, veel foto's gemaakt en alles, heel gezellig. Ze zaten lekker wat te drinken toen Misha het eindelijk durfde te vragen "mam, waarom moeten die jongens telkens MIJ hebben? waarom doen ze het, waarom waarom waarom?" Even was het stil.. Haar moeder dacht na, Misha ook..
Okee, ik moet nu stoppen
Haha, misschien vanmiddag weer