oftewel: blont

Btw, ik zie ze niet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:De volgende ochtend was Danny al vroeg begonnen, tegen de tijd dat Saskia een keer de stal in kwam had hij al 4 paarden gereden. Saskia ging op zoek naar Danny en vond hem in de stallen. `Goedemorgen`. Danny keek op, hij was net bezig met het poetsen van een 3 jarige hengst. `Ook goedemorgen schoonheid`. Saskia begon te blozen. `Danny` wordt er geroepen, het is Piet. `Er is telefoon voor je in mijn kantoor.` Danny liep naar het kantoor en nam de telefoon aan, hij bleef een tijdje weg. Saskia was in de tussentijd maar begonnen met het poetsen van een van de nieuwe paarden die in plaats van de 6 jarige merrie was gekomen. Het nieuwe paardje was 3 jaar en een plaatje om te zien. Toen Danny eindelijk terug kwam zag Saskia aan zijn gezicht dat er iets goed mis was. `Wat is er aan de hand?`. Saskia zet een stap naar Danny toe en kijkt hem wat bezorgt aan. Danny vertelde dat zijn ouders een ernstig auto-ongeluk hadden gehad en dat hij zo snel mogelijk naar huis moest om zijn broertjes en zusjes te verzorgen. Saskia schrok, `Zijn je ouders ehh..` stotterde ze zachtjes. `Nee, maar wel zwaargewond` vertelde Danny. `Sas` zei hij rustig `Ik moet echt weg! Ik heb nog 2 jongere zusjes en 1 broertje, en zij kunnen echt niet alleen thuis blijven.` `Ik begrijp het` zei Saskia nog steeds wat geschrokken. `Je moet weg om te zorgen dat thuis alles goed gaat, maar dit kan je niet alleen Danny, als je dit alleen moet doen wordt je gek!` Ze zweeg even en keek toen vastberaden op. `Ik ga met je mee!`.Die zelfde avond vertelden ze het hele verhaal aan Piet en hij begreep het. `Ik zorg wel voor vervanging, ga nu maar, en kom zo snel mogelijk terug.”
laukjefreak schreef:Citaat:De volgende ochtend was Danny al vroeg begonnen, tegen de tijd dat Saskia een keer de stal in kwam had hij al 4 paarden gereden. Saskia ging op zoek naar Danny en vond hem in de stallen. `Goedemorgen`. Danny keek op, hij was net bezig met het poetsen van een 3 jarige hengst. `Ook goedemorgen schoonheid`. Saskia begon te blozen. `Danny` wordt er geroepen, het is Piet. `Er is telefoon voor je in mijn kantoor.` Danny liep naar het kantoor en nam de telefoon aan, hij bleef een tijdje weg. Saskia was in de tussentijd maar begonnen met het poetsen van een van de nieuwe paarden die in plaats van de 6 jarige merrie was gekomen. Het nieuwe paardje was 3 jaar en een plaatje om te zien. Toen Danny eindelijk terug kwam zag Saskia aan zijn gezicht dat er iets goed mis was. `Wat is er aan de hand?`. Saskia zet een stap naar Danny toe en kijkt hem wat bezorgt aan. Danny vertelde dat zijn ouders een ernstig auto-ongeluk hadden gehad en dat hij zo snel mogelijk naar huis moest om zijn broertjes en zusjes te verzorgen. Saskia schrok, `Zijn je ouders ehh..` stotterde ze zachtjes. `Nee, maar wel zwaargewond` vertelde Danny. `Sas` zei hij rustig `Ik moet echt weg! Ik heb nog 2 jongere zusjes en 1 broertje, en zij kunnen echt niet alleen thuis blijven.` `Ik begrijp het` zei Saskia nog steeds wat geschrokken. `Je moet weg om te zorgen dat thuis alles goed gaat, maar dit kan je niet alleen Danny, als je dit alleen moet doen wordt je gek!` Ze zweeg even en keek toen vastberaden op. `Ik ga met je mee!`.Die zelfde avond vertelden ze het hele verhaal aan Piet en hij begreep het. `Ik zorg wel voor vervanging, ga nu maar, en kom zo snel mogelijk terug.”