annefloor schreef:Oja van dat emotieloos..ja ieder zijn eigen mening heb sommige mensen vinden de blik mooi en andere zien er niks in...Was niet negatief bedoeld Ik vind sommige gewoon te gemaakt, in de zin van erg geposeerd, minder natuurlijk.Echt zo en nu kijken, op de foto die ik aangaf zag het er natuurlijker en proffesioneler uit Maar ik snap wat je bedoeld hoor, kijk maar naar de foto in mijn profiel
annefloor schreef:Nee hoor pakte het ook niet negatief op hoor..... O wat een stoere foto in jouw profiel.Gelukkig Maar dat is er dus ook een waar sommieg van zeggen: wijs!en ik zelf vind hem nogal 'koud en gevoelloos'
Miss_Petit schreef:Gelukkig Maar dat is er dus ook een waar sommieg van zeggen: wijs!en ik zelf vind hem nogal 'koud en gevoelloos' Ja nou je eigen mening hebben is toch een mooi iets
annefloor schreef:Ja corrian is mijn zusje ja ... waar ken je haar van??Ik heb bij haar in de klas gezeten en nu zit ik nog steeds bij haar op school.
Ginger15 schreef:Ik heb bij haar in de klas gezeten en nu zit ik nog steeds bij haar op school. Ja o okey grappig...