Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pharagirlke schreef:Vanillia: je reageert nu wel eeeeeerrg oppervlakkig.
Dus omdat jij zon mensen tegen komt is iedereen zo?...
Miss_Petit schreef:Ik heb het nog nooit makkelijk gehad, maar snij ik mijzelf?
Er zijn ook anderen manieren!
Leo_ke schreef:Volgens mij... hoe langer je doorgaat... hoe 'lekkerder' je het gaat vinden. (nee; ik weet niet hoe ik het uit moet drukken... Dus het is waarschijnlijk verkeerd woordgebruik.. Maar ik heb sterk het vermoeden, dat de 'kick' jezelf pijn te doen om je geestenpijn te vergeten, met de keer toeneemt..)
Miss_Petit schreef:Gebrek aan karakter in mijn ogen dan...
En dan komt het toch wel vaak neer op een groot deel aandachtrekkerij zoals anderen al aangaven.
Wonder schreef:En hoe vaker je het doet, hoe meer je nodig hebt om dezelfde kick te krijgen.
pharagirlke"]
weet niet of snijden altijd aandacht trekkerij is Miss petit...zoals gezegd word. Sommige doen zichzelf pijn. En proberen zo erg pijn te hebben dat ze de geestelijke pijn vergeten...
denk ik!!
[/quote]
[quote="Miss_Petit schreef:Gebrek aan karakter in mijn ogen dan...
En dan komt het toch wel vaak neer op een groot deel aandachtrekkerij zoals anderen al aangaven.
pharagirlke schreef:ja dat heb ik gelezen. Maar toch word er meteen aandachttrekkerij geschreeuwd. Dit om een gedicht als een ander (voor mij dan)
Ik schrijf ookover verdriet en woede. Zelfs over de dood.En daar kraait geen haan om.....