Waaaauw wat super mooi!Had eerst alleen de hoofdjes gezien.. maar zo helemaal compleet..echt su-per!!
Mietje schreef:wouw echt heel gaaf gedaan joh je zou aramis toch ook nog n x tekenen?jaja maar ik moet eerst mijn lijstje afwerken *die op dit moment steeds maar langer word e rest heel erg bedankt voor de leuke reacties *Owjah dat over dat veulen dat is zo jah maja papier was niet groter
Hee,mijn Kim en Aran.Wat gaaf!!! Ik hoorde op stal al over dit topic,dus ik dacht snel kijken.Ik vind hem super mooi .
Kimmes schreef:Hee,mijn Kim en Aran.Wat gaaf!!! Ik hoorde op stal al over dit topic,dus ik dacht snel kijken.Ik vind hem super mooi .voelt zich zeer vereert dat er ergens op een stal over haar topic word gepraat
valiente schreef:Jup Ach ik heb alleen maar zwart en bruin das vast niet zo mooi, maar ik krijg als alles goed gaat wel 2 veulens
sarabande schreef:Ach ik heb alleen maar zwart en bruin das vast niet zo mooi, maar ik krijg als alles goed gaat wel 2 veulens Veulentjes!!!!!!!! *doet me wel even denken aan een paard dat vorige week is overleden die was namelijk drachtig.. ..