Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Multatuli schreef:Persoonlijk vind ik het meer een verhaal voor de Penny, of dat positief is kan iedereen zelf beoordelen. Kom op laten we eerlijk zijn, het is nogal standaard. Ik begrijp ook wel dat dit niet een forum is waar je literaire hoogstandjes kunt verwachten maar dit is wel heel erg slecht.
Multatuli schreef:Persoonlijk vind ik het meer een verhaal voor de Penny, of dat positief is kan iedereen zelf beoordelen. Kom op laten we eerlijk zijn, het is nogal standaard. Ik begrijp ook wel dat dit niet een forum is waar je literaire hoogstandjes kunt verwachten maar dit is wel heel erg slecht.
xyzutu2 schreef:Welkom op dit forum, Multatuli, en we hopen dat we nog veel literaire werken van uw pen mogen aanschouwen!![]()
Right, ik heb net even zijn berichten doorgelezen en het lijkt me wel aannemelijk dat het hier om een schaduw-account gaat van de een of andere Bokker die zijn gal kwijt moet en dat niet open en bloot durft/mag. Heel dapper dus. En ookal is dit verhaal geen literair hoogstandje, het is wel leuk en hoewel ik ook wel rare dingen zie als ik het lees (tijden verspringen soms, dialogen lopen af en toe wat onnatuurlijk), ben ik wel benieuwd naar het vervolg en blijf ik het lezen. En dat is iets wat niet elk verhaal weet te doen. Dus Nimmedor, gewoon doorgaan. Mijn grootste kritiek is nog wel dat het zo lang duurt voor er een vervolg wordt geplaatst!![]()