[TEK] Kijkje de moeite waard --> tekening van KeeK

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 22:01

Ik bedoel het idd goed. Je zegt zelf dat het oog in het echt mooier is. Ik scan zat in, ik weet dat de kwaliteit achteruit gaat, maar het kan niet zo zijn dat 1 deel achteruit gaat - bv het oog - en de rest minder erg. Een foto of tekening gaat in zijn geheel achteruit en ik vind het oog te hoekig. Heeft niks met scannen te maken. Wat betreft dat oor geef ik aan wát ik storend vind, en dat is het donkere ervan. De vorm etc heb ik helemaal geen probleem mee.

Ik oordeel idd over je tekening, maar niet over die anderen want die heb ik niet gezien. Waarom vraag je over opbouwende kritiek als ik die toch niet mag geven? Imo zeg ik helemaal niks verkeerd!

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 11:37

Niekoezz je schiet wél in de verdediging.
Ik vind de tekening ook niet zo mooi, om de redenen die hierboven al genoemd worden. Ik vind het meer een striptekening, met name door de vorm van het oog.

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 11:46

Als ik heel eerlijk ben, vind ik de neus niet zo mooi..
Hij lijkt zo groot (kan ook aan mij liggen hoor, maar zo zie ik het Knipoog )
Verder mooi gedetailleerd

maudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 12:11

Niekoezz schreef:
Maar bijvoorbeeld bij mijn andere topic vind ik de tekening stukken minder en daar krijg ik wel veel positieve reacties. Daar snap ik de logica dus gewoon niet van.

Misschien een kwestie van smaak?

Niekoezz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-04 13:25

Bedankt voor jullie reacties Scheve mond

Niekoezz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-04 14:50

Als je goed kijkt op de foto zie je ook dat dat niet klopt.. **bij de lip**

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 16:03

De verhoudingen kloppen inderdaad niet helemaal. De neus is ook veel groter als op de foto. Hij maakt op mij meer een indruk van een striptekening als van een relalistisch portret. Maar toch vind ik hem best grappig. Haha!

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 16:05

Niekoezz schreef:
Ik heb een lijstje bij Crea Bea van mensen waarvan ik de paarden moet natekenen. Dit is er dus ook eentje van. Bedankt voor je reactie. Ik schiet echt niet in de verdediging. Maar bijvoorbeeld bij mijn andere topic vind ik de tekening stukken minder en daar krijg ik wel veel positieve reacties. Daar snap ik de logica dus gewoon niet van.

Daar zit ook geen logica in, dat zijn gewoon meningen van mensen. Net zo goed dat jij mag vinden dat de tekeningen van anderen of jouw andere tekeningen er minder uitzien, mogen mensen vinden dat deze tekening niet zo goed/mooi is. Smaken verschillen nu eenmaal

Ik vindt het verder knap dat je het kan, ik doe het je niet na, qua vorm heb ik niets aan te merken. Alleen het oog en de oren, maar dat hebben anderen al gezegt en ik heb er te weinig verstand van om je tips te geven Schijnheilig dus ik heb verder geen commentaar.

Niekoezz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-04 16:31

Citaat:
Daar zit ook geen logica in, dat zijn gewoon meningen van mensen. Net zo goed dat jij mag vinden dat de tekeningen van anderen of jouw andere tekeningen er minder uitzien, mogen mensen vinden dat deze tekening niet zo goed/mooi is. Smaken verschillen nu eenmaal

Ik vindt het verder knap dat je het kan, ik doe het je niet na, qua vorm heb ik niets aan te merken. Alleen het oog en de oren, maar dat hebben anderen al gezegt en ik heb er te weinig verstand van om je tips te geven dus ik heb verder geen commentaar.

Oke, bedankt! *LOL*

Kieffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 18:37

Het hele hoofd is in het echt wat langer en dunner dan op de tekening. Verder vind ik hem wel mooi. Het oog viel mij niet direct op. Wat ik wel wil zeggen, is dat veel mensen beargumenteerd commentaar geven en jij daar een beetje boos op reageert. Ik heb hier ook wel eens iets geplaatst waarop ik heel erg mn best op heb gedaan, maar anderen kunnen (en mogen) dat niet te veel mee laten wegen in hun oordeel. Hoe erg je je best ook doet, het gaat toch om het resultaat. Ik vind dat best geslaagd, anderen hebben een andere mening. Adertjes zijn idd wel mooi getekend.

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 19:07

Ik vind de tekening wel wat hebben..alleen vind de oren wat te breed en te donker(als je misschien het hoofd wat donkerder maakt dan vallen die oren ook niet zo op)...het oog vind ik ook wat te hoekig en de neus viel me meteen al op,hij lijkt zo groot in vergelijking met het voorhoofd enz. en het hoofd had wel wat langer gemogen.maar voor de rest vind ik um OK dan! vooral hoe je die adertjes naar voren hebt laten komen.

Niekoezz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-04 21:50

Ik heb voor het eerst met adertjes gwerkt. Iig bedankt!

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 22:24

ik vind hem echt heel mooi.. doe ik je niet na.. maar ik ben dan ook wel heeeeel erg slecht in tekenen. ik doe dat ook alleen als het op school moet..

Vraeghoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-04 22:33

buiten die paar foutjes die hier al meer vermeld zijn vind ik het wel een mooie tekening! OK dan!
ik krijg ook wel negatieve commentaren op mijn tekeningen, die mensen bedoelen dat helemaal niet slecht hoor, alleen moet je deze in je achterhoofd houden als je aan je volgende tekening begint. je kan alleen leren uit je fouten, niemand kan iets vanaf de eerste keer.
ik wens je nog veel tekensucces in de toekomst en blijven posten hé!

Niekoezz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-04 22:46

Bedankt allebei!