tattoo topic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

smax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-04 11:17

maar eh zeg nou eerlijk tis toch een verslaving of niet soms, het schijnt dat niemand dat hiero snapt

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 11:20

Ik snap wel dat het verslavend is, maar dat heb ik niet.

Wel heb ik 2 piercings en wil er nog meer. Ik weet alleen niet waar en vind het heel eng.

Maar ik zit er wel vaak aan te denken, want ik wil er gewoon meer.

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 11:21

nee klopt, veel mensen snappen dat niet.
Ze zeggen vaak tegen me: meisje, als jij wat ouder bent, ben je dan niet bang dat je spijt krijgt?? uhh NEE, en als je zo al denkt, laat dat aub geen tattoo zetten!! Ik leef nu, en nu wil ik dat, ik ga echt niet heel veel veranderen hoor, als ik straks 45 ben. En dan nog, NU wil ik ze toch.
(en ja, mss scheelt het wel dat ik het voor mijn werk doe...)

nieuwsgierig: waar heb jij ze laten zetten?

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 11:24

spokie79 schreef:
Ik snap wel dat het verslavend is, maar dat heb ik niet.

Wel heb ik 2 piercings en wil er nog meer. Ik weet alleen niet waar en vind het heel eng.

Maar ik zit er wel vaak aan te denken, want ik wil er gewoon meer.

datzelfde gevoel kan je ook met tattoos hebben, al vind ik wel dat de mensen bij iedere nieuwe er wel nog steeds goed over moeten nadenken, omdat het toch voor het leven is, en het niet geaccepteerd wordt bij vele banen ed. en door de maatschappij.
Ik wordt er erg op nagekeken, wat ik erg jammer vind, blijkbaar denken mensen meteen een beeld van je te kunnen maken omdat je veel tattoos hebt, maar ik ben gewoon een meisje dat ook kan giegelen en alle andere dingen net zoals iemand anders van mijn leeftijd.. alleen, heb ik een liefde voor tattoos, en ik ben dan ook heel erg gelukkig met die van mij..

Ik snap dat er mensen zijn die er niet van houden enzo, niet iedereen hoeft ze mooi te vinden. Dat is met kleding etc toch ook zo

smax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-04 11:34

Hier is er nog 1 van mijn arm

Afbeelding

smax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-04 11:36

marshasa, ben het helemaal met je eens, men word vaak in een hokje gestopt als je tattoages hebt, veel mensen denken dat je assiociaal bent of een crimineel, nou ik ben het geen van beide, veel mensen begrijpen het niet, maar ik hou er van!!!!

smax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-04 11:38

waar ik ze heb laten zetten??? In Duitsland, een vriend van mij heeft een tattoo zaak, vandaar?? ha ha geen lange wachtlijsten, heeft dus wel z`n voordeel

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 00:10

Ik vind ze erg mooi, smax! Lachen Ik weet niet of ik zelf 3 of 4 van die grote tattoo's zou nemen, maar ze passen bij je Knipoog

Ik heb geen foto van mijn tattoo, die zal ook iets van 10x6cm zijn, op mijn rechterkuit, maar smax, jij hebt hem weleens gezien Haha!
Ik wil er graag nog één, maar weet nog niet precies wat, dus ik wacht nog even tot ik er achter ben Haha!

smax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-04 10:11

Haha! He XoNo, Ja ik heb de jouwe al eens gezien, en vind hem mooi, ben benieuwd wat je volgende word, groetjes!! Haha!

smax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-04 10:12

p.s XoNo als je besluit er nog 1 te nemen, ga dan niet naar tattoo Richard in Leeuwarden, das een prutser!!!

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 12:27

smax schreef:
p.s XoNo als je besluit er nog 1 te nemen, ga dan niet naar tattoo Richard in Leeuwarden, das een prutser!!!

Waarom vind je dat een prutser?? Hij is iig beter als Karel.
Waar woon je eigenlijk als ik vragen mag??

smax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-04 13:41

heb veel werk van hem gezien en ik vind het maar niets, slechte kwaliteit en de verf is niet goed, weet niet welke inkt ie gebruikt, maar de tattooages worden veelst te snel licht, en dat hoort niet, de beste tattooeerder zit trouwens in NYC , Paul Booth!!!!

LittleFlower

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 14:11

Ik hou zelf niet zo van tattoo's maar vind meestal kleine tattoo's mooi.., Die grote vind ik zelf niet mooi maarja.., ieder zn eigen smaak. (ik mag hier toch wel mn mening zetten? ookal heb ik zelf geen tattoo??)

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 14:48

ik wil over een jaartje of 7 een stijgerend paardje op mn schouderblad of mn bil. als symbool voor wat ik met paarden heb, en voor vrijheid. omdat k me vrij wil kunnen voelen om te doen wat ik wil en te staan waar ik wil

Vue

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 14:48

die laatste tatoo die je plaatste staat je goed smax !

Kieffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 15:14

Ik vind grote tattoos vreselijk Vork . En die van jou, smax, (en ik denk ook die van Marshaha) dus ook! Als je er mee rond wil lopen moet je dat natuurlijk zelf weten, maar ik vind het te opzichtig. Ik denk dat de assiociatie met criminaliteit ook veel te maken heeft met wat je op tv ziet. Als ik iemand zie die vol staat met tattoos kijk ik ook wel even, net als met iemand die kleren aanheeft uit 1800. Je ziet het gewoon niet zo vaak, vandaar Lachen

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 15:34

Mijn vader heeft een indiaan en een wolf op zijn schouder..
Echt stoer!

Ik zou er ook wel een willen op mijn onderrug ofzo..
Doet dat pijn??
Mijn vader zei dat die tattooage op de schouder niet echt een erge pijn was eerder een zeurende pijn..

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 15:45

smax schreef:
die dolfijn was m`n eerste, ben klein begonnen, wou er ook maar 1 maar zoals je ziet is het een verslaving geworden

dat dolfijntje is wel schattig ja

smax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-04 17:42

Dreamy schreef:
Mijn vader heeft een indiaan en een wolf op zijn schouder..
Echt stoer!

Ik zou er ook wel een willen op mijn onderrug ofzo..
Doet dat pijn??
Mijn vader zei dat die tattooage op de schouder niet echt een erge pijn was eerder een zeurende pijn..

het brandt een beetje, het doet even zeer mar daar wen je aan Haha! onderrug is meestal wat gevoeliger!!!!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 17:45

smax schreef:
het brandt een beetje, het doet even zeer mar daar wen je aan Haha! onderrug is meestal wat gevoeliger!!!!

Oke bedankt Haha!
Wat is de meest onpijnlijke plek?

smax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-04 17:46

Kieffertje schreef:
Ik vind grote tattoos vreselijk Vork . En die van jou, smax, (en ik denk ook die van Marshaha) dus ook! Als je er mee rond wil lopen moet je dat natuurlijk zelf weten, maar ik vind het te opzichtig. Ik denk dat de assiociatie met criminaliteit ook veel te maken heeft met wat je op tv ziet. Als ik iemand zie die vol staat met tattoos kijk ik ook wel even, net als met iemand die kleren aanheeft uit 1800. Je ziet het gewoon niet zo vaak, vandaar Lachen

Aalten, hier een buurstad van je, Bocholt Haha! Ik denk dat smaken verschillen, iedereen moet doen wat ie zelf mooi vind. Niet iedereen die getattooeerd is is een crimineel Knipoog Het valt gewoon op of je grote en opzichtige hebt zoals die van mij, maar daarom heb ik ze trouwens niet laten zetten hoor. Bedankt voor je reaktie

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 17:48

dus de minst pijnlijke Haha! ??

smax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-04 17:53

zou ik niet weten maar op de zijkant van mijn kuiten en op mijn bovenarm deed het geen pijn, is alleen wat irritant , heb er nog 1 om mijn pols, de onderkant daarvan was echt niet prettig

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 17:53

smax schreef:
heb veel werk van hem gezien en ik vind het maar niets, slechte kwaliteit en de verf is niet goed, weet niet welke inkt ie gebruikt, maar de tattooages worden veelst te snel licht, en dat hoort niet, de beste tattooeerder zit trouwens in NYC , Paul Booth!!!!

Maar jij hebt geen Booth stijl (?), Jos (de eigenaar van de tattoo-shop waar ik werk) houdt ook het meest van Paul Booth.
Persoonlijk hou ik het bij Theo Jac, maarja, dat is puur smaakgebonden.

En, of het pijn doet op je onderrug?
Dat ligt bij iedereen anders, persoonlijk vind ik tattoos niet prettig om te laten zetten (al zeggen ze, hoe meer je er hebt, hoe slechter je tegen de pijn kunt), als je lang lijnen hebt die in 1 x gezet worden is het naarste gevoel te beschrijven alsof iemand in je krast/snijd.
Verder ligt het eraan hoe lang de tattoo duurt, 2 uur is bij de meeste perdonen een 'magische grens' daarna gaan het vervelend worden. Maar normaal gesproken haal je dat niet op je onderrug.
Vraagje: Kan je je benen epileren?? Dat doet ook pijn toch? maar dan zet je als het ware de pijn naast je door je gedachten te verplaatsen. Met tattoos precies hetzelfde. Dus is vergelijkbaar met epileren haha Pling

smax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-04 17:54

Ik wil ook geen booth style, maar wel 1 gestoken door booth, misschien over een jaar of 2 als ik tenminste een afspraak krijg