Tobilover en ik als 'Model' :D

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

shadowfaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 16:03

Geef dan maar weer 'es een mening Scheve mond

Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 16:17

Fairie: Ik val je absoluut niet aan, en zoals ik al zei; ik nam het woordje heksen als voorbeeld. Absoluut niets met mijn mening over gothic te maken; ik vind je foto's namelijk altijd erg gaaf.
Je geeft inderdaad je mening op basis van een voorbeeld wat jou niet aanstaat; maar dat voorbeeld vond ik echt totaal niet gebasseerd op iets zinnigs, vandaar mijn reactie over heksen. In mijn ogen dus net zo belachelijk Knipoog
Ik ben het met je eens dat ze beter op JH thuis horen ofzo, maar dat is wederom aan de moddies.

Ik neem aan dat je bekritiserende verhaal over kunstzinnigheid niet persoonlijk aan mij is gericht. Immer ben ik zelf van plan naar de kunstacedamie te gaan.

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 17:09

Ik vind ze ook niet zo bijzonder, net als Faire! Niks aparts aan, geen mooie kwaliteit foto's enzo. Je zit in gewone kleren als je dan iets heel erg zomers aantrekt of gotic( Verward ) ofzo is mooier!

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-04 17:59

IloveShets schreef:
Ik vind ze ook niet zo bijzonder, net als Faire! Niks aparts aan, geen mooie kwaliteit foto's enzo. Je zit in gewone kleren als je dan iets heel erg zomers aantrekt of gotic( Verward ) ofzo is mooier!

Dit snap ik niet..

Eerst worden we onderhand vergeleken als 12 jarige 'sletjes' en nou moeten we weer iets heel ergs zomers aantrekken. En waarom zou ik iets gothics aantrekken, terwijl we dat niet zijn..

Ik snap dat punt niet zo..

Maarja, ik zeg het nu maar: Geen commentaar over hoe we er uit zien. En de kwaliteit van de foto's weten we dat het slecht is.

Graag alleen tips dan..

Pff..dan los ik het wel zo op.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-04 18:00

P.S we hebben niet allemaal zulke goeie spullen om te fotograferen..

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-04 18:50

Fairie schreef:
Ik houd persoonlijk niet zo van dit soort type foto's. Ze stralen niet echt iets bijzonders uit. Zo kijk je ook uit je ogen als je een jongen probeert te versieren in een disco :n Sorry...

Let er op dat de horizon recht is, dat je geen storende elementen hebt in je achtergrond. Houd rekening met zon en schaduw.

Sorry hoor..maar dan kijk ik niet in de zon.. En hoe weet jij hoe ik kijk als ik een jongen wil versieren.. Verward

as_trid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 19:09

hey majo leuke foto's hor Haha! wuahah die laaste vind ik ut leukst *LOL* Knipoog

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 19:20

Laat ook allemaal maar Lachen

Ga lekker door met waar je mee bezig was Lachen
Zet je werk zo voort, leuk Lachen

Charlotte, dat was ook inderdaad niet naar jou gericht maar meer in het algemeen. Leuk zeg dat je naar de kunstacedamie wilt. Na de opleiding die ik nu ga volgen ben ik dat ook van plan.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-04 19:22

Fairie schreef:
Laat ook allemaal maar Lachen

Ga lekker door met waar je mee bezig was Lachen
Zet je werk zo voort, leuk Lachen

Ja dat was ik wel van plan Knipoog

MargaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 19:24

Op zich staat topicstarter toch open voor technisch/creatief commentaar op de foto's. Dan hoort het toch best thuis op crea bea?

De foto's zijn ook niet helemaal mijn smaak, maar zo beginnen we toch allemaal?

Wat ik goed vind aan deze foto's: leuk dat dit foto's zijn waar juist niet het gevoel duimendik bovenop ligt, en dat er niet een enorm drama vanaf straalt.

Over wat kunst is of zou moeten zijn: in mijn ogen is dat dus zeker niet per se het over-dramatische wat ik hier vaak zie. Ik moet zeggen dat ik vooral de teksten die bij art en fotobewerkingen zie vaak verschrikkelijk vind. Compleet over de top. Een mooie foto is wat mij betreft sterk genoeg en die interpretatie geef ik er zelf wel aan. Misschien leuk om een topic te starten waarin we over dit soort onderwerpen discussieren? Om de vrede in dit topic in ieder geval te bewaren. Haha!

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 19:34

God wat vatten jullie Fairies goed bedoelde adviezen kinderlijk op.
Van de andere kant zijn deze foto's gewoon voor de lol gemaakt en zat er waarschijnlijk niet eens een kunstzinnige bedoeling achter Knipoog
Jammer inderdaad van jullie 'geile' houding maarja.. dit is nog niks in vergelijking met een rondje cu2

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-04 19:38

Lenn schreef:

Jammer inderdaad van jullie 'geile' houding maarja..
dit is nog niks in vergelijking met een rondje cu2

Zucht..

Ik vind dat echt nergens op slaan..maarja ik heb geen zin in weer een discussie..

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 19:40

je ziet dat niet omdat je 14 bent

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 19:41

Inderdaad, deze discussie loopt op niets uit.

Ga gewoon lekker door met je werk, en probeer creatief te zijn.
Doe iets met de globale tips die ik je geven heb. Misschien heb je er iets aan.

Oh ja, GertJan, Sorry Clown
Het is voor mij zelf al algemeen bekend dat de Nederlandse taal niet echt mijn sterkste kant is Clown

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-04 19:53

Lenn schreef:
je ziet dat niet omdat je 14 bent

omg...

echt Boos!

Oke wat jij wilt geile houding en wat dan nog...??

Jupiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 20:55

bl44t

GertJan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 21:02

Fairie schreef:
Inderdaad, deze discussie loopt op niets uit.

Ga gewoon lekker door met je werk, en probeer creatief te zijn.
Doe iets met de globale tips die ik je geven heb. Misschien heb je er iets aan.

Oh ja, GertJan, Sorry Clown
Het is voor mij zelf al algemeen bekend dat de Nederlandse taal niet echt mijn sterkste kant is Clown

Ik was ook een beetje vervelend geef ik toe, daarvoor mijn welgemeende excuses. Ik vind zelf de foto's zo slecht nog niet, en het is vast wel jullie bedoeling geweest om mooie foto's te maken.

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-04 21:21

Jupiter schreef:
bl44t

>;)

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 21:28

Pervinco schreef:
Weinig aan toe te voegen Bloos Vind eerlijk gezegt alleen de laatste mooi, apart, welk woord je er ook aan wilt hangen.

helemaal mee eens ik vind dr niet zoveel aan, k vind t een beetje overdreven, alleen de laatste is gaaf!

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-04 21:33

RoWyGo schreef:
helemaal mee eens ik vind dr niet zoveel aan, k vind t een beetje overdreven, alleen de laatste is gaaf!

Dank je wel Lachen Heb je toevallig nog tips?

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 21:48

_Punky_ schreef:
omg...

echt Boos!

Oke wat jij wilt geile houding en wat dan nog...??

Niks ik zeg alleen dat ik dat jammer vind
wind je niet zo op Knipoog

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 10:53

Even tussendoor... Ik zag iemand zeggen dat jullie meer gebruik hadden moeten maken van de omgeving, dat hebben jullie min of meer gedaan bij de laatste foto... Daarom is dat ook de enige die me aanspreekt...

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 13:13

Zuuuuuuuuuuucht Rolleyes

Citaat:
dit is nog niks in vergelijking met een rondje cu2

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahaha! Haha!

xavina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 14:27

Ik vind die foto's van rainie en fairie(sorry als ik het verkeerd schrijf) totaaaal geen gothic!

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-04 14:54

xavina schreef:
Ik vind die foto's van rainie en fairie(sorry als ik het verkeerd schrijf) totaaaal geen gothic!

De foto's hebben wel vaak een depressieve uitstraling.. Ik vind de foto's van rainie en fairie vaak erg mooi en speciaal. Maar deze foto's stralen wel meer positiefs uit en dat vind ik juist leuk aan deze foto's.
Enne fairie.. Je mag dan wel veel verstand hebben van techniek enz. Maar dat is geen reden om op deze manier op anderen te reageren. Je maakt idd mooie foto's maar niet iedereen heeft de middelen en dergelijke om ook zulke foto's te kunnen maken. En ze zeggen er zelf bij dat het 'modellen' foto's zijn. Ik vind dat dit daar erg in de richting komt. En dat het niet helemaal jouw stijl is betekent niet dat het daarom maar ordinair is of dat je zo een jongen versiert.. Het is gewoon grof om zo'n reactie te geven op foto's. Jij bent niet heilig of zo hoor Lips are sealed