[Verhaal] Hoofdstuk 1 van mijn Fantasy...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 16:38

Ben het ergens wel met Ellende eens, maar het stoort me absoluut niet. Sommige zinnen zouden wat beter kunnen, maar ik schrijf (als ik al schrijf Knipoog ) en praat soms ook net zo 'moeilijk' als jij. Denk dat ik hetzelfde heb, lees vaak moeilijke boeken en gebruik ook vaak moeilijke, deftigere woorden. Maar als dat jouw manier van schrijven is, dan moet je dat niet gaan veranderen omdat een paar bokkers dat toevallig vinden. Knipoog

Nogmaals, vind het echt een supergoed verhaal, echt heel goed. Of het beter is dan Tolkien weet ik niet, heb dat boek al een tijdje geleden gelezen en dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Wat ik wel een pluspunt vind van jouw verhaal ten opzichte van dat van hem, is dat hij onwijs veel beschrijvingen geeft van de omgeving. Dat doe jij minder en dat vind ik fijner om te lezen!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 16:53

gelukkig, ik hoef mijn boktdinnetje niet te helpen door jullie plat te walsen Tong uitsteken
ze is gewoon echt goed he Lachen
go Mary! Tong uitsteken

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-04 19:22

Overdrijven is ook een vak Shan Tong uitsteken Bloos

Maar doorgaan zal ik zeker Tong uitsteken

Joosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 12:12

hey Lon ik heb nu geen tijd om het te lezen maar ik leeshet nog wel een keer dat beloof ik!
het is vast heel goed OK dan!

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 16:56

Ik moet eerlijk zeggen dat dit verhaal me niet zo "trekt". Ik weet niet wat het is. Moeilijke woorden kunnen het niet zijn, want ik lees ook genoeg boeken met moeilijke woorden / zinsconstructies. Ik mis gewoon een bepaalde zuigkracht. Misschien komt het ook wel doordat het verhaal op bokt zo massief overkomt.