[LARP] weer een geweldig weekend :)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

orri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-04 10:13

Hahahaha... ik weet precies welke Skaven dat was, hij heeft nog even lopen mopperen dat weekend Knipoog zal hem wel duidelijk maken dat het dus niet dwergen zijn die dat doen Tong uitsteken met die maskers zie je echt haast niks.
Ik ben van heel dichtbij neer geschoten als Skaven en daar werd ook voor verontschuldigt (daaraan herken je ook de goede larper vind ik) maar ik had 3 truien en een bontje aan dus heb er niks van gevoeld Lachen

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 22:18

Feetje schreef:

Btw, moordspel, vechten?
Enne, is dat "serieus vechten" of maar wat met die plastic zwaardjes tegen elkaar aan tikken ofzo? Tong uitsteken
Omdat je zei dat je ook bijna arm en been kwijt was enzo Scheve mond

Hoe theatraler je vecht hoe leuker het is...Mijn blauwe plekken komen meetsal van het neergaan tegen bomen enzo haha... Vaak land er een monster bovenop me... ook lastig hahah

Larpen is erg leuk maar soms wordt er teveel met termen gegooid en krijge je uitspraken als..

Als je niet IC bent moet je toch je hp's anders ben je enorm aan het dippen en roep ik de ref's erbij...

AAARch!Of iemand die midden in een magisch gevecht even zijn charactersheet moet bekijken, vreselijk... Gewoon lekker doorspelen. bijna doodgaan is ook leuk! ( helemaal doodgaan ook trouwens) ( hihih doe ik hetzelf.. je character gaat dood.. jijzelf niet hoor!)

orri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-04 11:48

IC vind ik dippen enigzins toegestaan als je uren met zijn 3-en zit te wachten tot die dwergen eens langskomen Tong uitsteken

Overigens had me wel direct verteld mogen worden dat mijn wachters niks deden aan de ingang van de grot, dan had ik er nog iets aan kunnen doen, *zucht* Tong uitsteken

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 17:31

NPC-en = lang wachten en dat op het moment dat het moet de sterren van de hemel spelen! Hbe je nog mazzel dat je met zijn drieen wacht.. ( in je eentje in het donker duren 10 minuten erggggg lang. hahah)