Heb de foto's geïmporteerd in Lightroom en vind ze er al mooi uitzien.
Maar ik ga op onderzoek uit

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sicayes schreef:Hahah goeie keuze en welkom bij de club! Het is sowieso even wennen maar wij vinden hem allemaal wel echt de moeite waard.kijk ook even bij ColorFidelity online voor een goed werkend en aansluitend kleurprofiel.
Courses schreef:Sicayes schreef:Hahah goeie keuze en welkom bij de club! Het is sowieso even wennen maar wij vinden hem allemaal wel echt de moeite waard.kijk ook even bij ColorFidelity online voor een goed werkend en aansluitend kleurprofiel.
Even hierop aanhaken; zijn er al andere fixes voor de missende Color Profiles buiten externe plug-ins/creators? Ik werk zelf met een 5D3 dus nooit problemen, maar mijn opdrachtgevers werken met elke body onder de horizon en ik merk dat een deel inderdaad nog geen passende Color Profiles heeft, wat in LR echt mega onhandig is.
Dagmar80 schreef:Ja, precies! Ik heb best een leuke verzameling en dan na de cam weer door voor ander leuks Ik heb maar 1 Ef-s objectief, de Sigma 17-70 F2.5-F4.0 OS HSM. Verder alles EF. Dus dat komt goed!