Die paddenstoeltjes... Alsof er een lichtje in brandt

Zo mooi in al het eenvoud!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maaikemuis schreef:Het is enorm leuk om te zien dat ieder persoon een eigen vorm van fotografie heeft. Landschappen en natuur is iets waar ik enorm naar toe getrokken word en waar ik steeds beter in word. Een paard op de foto zetten dat is iets waar ik meer moeite mee heb, ik kom niet verder dan ‘leuke foto’. Ik weet fotografen die paarden en honden op bijna magische wijze fotograferen. Mensen kan ik helemaal weinig mee, ik heb groot respect voor fotografen die portretten maken of bruidsreportages. Groot respect. Ik ben beter in dwalen, mijn bagage vervloeken, verzuipen in de Waddenzee, en heel vroeg opstaan![]()
Het is een manier om de wereld te laten zien, om hem vorm te geven maar ook om hem soms wamooier te maken.
maaikemuis schreef:Zo sta ik er ook in.Het is enorm leuk om te zien dat ieder persoon een eigen vorm van fotografie heeft. Landschappen en natuur is iets waar ik enorm naar toe getrokken word en waar ik steeds beter in word. Een paard op de foto zetten dat is iets waar ik meer moeite mee heb, ik kom niet verder dan ‘leuke foto’. Ik weet fotografen die paarden en honden op bijna magische wijze fotograferen. Mensen kan ik helemaal weinig mee, ik heb groot respect voor fotografen die portretten maken of bruidsreportages. Groot respect. Ik ben beter in dwalen, mijn bagage vervloeken, verzuipen in de Waddenzee, en heel vroeg opstaan![]()
Het is een manier om de wereld te laten zien, om hem vorm te geven maar ook om hem soms wamooier te maken.