Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
magda_90 schreef:Jeeh! Ik heb wildse plannen voor dit jaar (lees, een lijsje van Pinterest gedownload omdat ik mijzelf meer wil uitdagen).
Voor nu eindelijk weer eens paarden gefotografeerd! Geen perfectionisme en prestatiedrang die nu in de weg lag, alles mag niets moest setting. Zo blij dat dat mocht bij DrawnHorse op stal.
Week 1
[ Afbeelding ]
DrawnHorse schreef:Leuk het nieuwe topic en doe dit jaar ook graag weer mee.
Alleen jammer dat ik niet in OP sta ondanks dat ik 52 foto's heb waarvan 1 week te laat ingeleverd is.
Fem schreef:Mijn week #1: Heeft er iemand een tip hoe ik er voor kan zorgen dat Flickr mijn foto's correct weergeeft (scherpte) of een andere uploadsite kan adviseren? De foto is namelijk gewoon scherp en het frustreert me wel een beetje eigenlijk.
MarijeR schreef:2020, voor mij ook al weer het 7e jaar dat ik mee ga doen
Vuurwerk was bij ons door de mist helemaal niet te zien dus ook geen foto's gemaakt.
En daarna stond mijn hoofd niet naar fotograferen, 2 januari heb ik een van mijn hondjes in moeten laten slapen...
Dus 2020 begint met een wat oudere foto, van Toby. Heeft hij toch nog een plekje in het 2020 topic...
Week 1
[ Afbeelding ]
magda_90 schreef:Week 2
Ok wil mijzelf meer uitdagen op technisch gebied en met name dingen die ik anders niet zo snel zou doen. Ik heb hier gekozen voor "darkest". Eigenlijk kun je daar best leuke dingen mee doen! Deze ga ik verder onderzoeken.
[ Afbeelding ]Picture of the Week 2020: Week 2 by Magda Kwanten, on Flickr