Ik ken een aantal zeer goede bruids fotografen maar als je 3 juli 2019 bedoeld hebben ze nog wel een gaatje maar voor dit jaar lukt dat niet meer. Neem alsjeblieft geen beginner want daar ga je absoluut spijt van krijgen. Ik heb mijn eerste tig huwelijken meegelopen met een echte vak fotograaf. Ik doe het inmiddels zelf niet meer.
Je budget is krap voor wat je wilt. Ik kan alsnog je vraag wel in mijn netwerk uitzetten maar ik durf niet te beloven dat ik iemand voor je kan vinden op zo'n korte termijn en budget/wensen.
Wat ik heel veel hoor van de mensen om mij heen is: Neem een videofotograaf. Je kijkt zooveel sneller een filmpje terug, en daar zit (door een goeie) zoveel emotie en beeld in. Ik vind het echt gaver dan fotos (oke je moet eigenlijk beide )
Videograaf en fotograaf ineen moet je nooit doen, er zijn mensen die daarmee adverteren maar dat werkt echt niet.. maar een videograaf naast de fotograaf erbij wordt inderdaad steeds populairder en voegt heel veel toe Ik heb op mijn site een voorbeeldje staan: www.abcreatief.com/videoproducties
De combi werkt inderdaad niet. Als fotograaf had ik écht geen tijd om ook te filmen. Daarbij is goed filmen echt een vak, net als goede bruidsfotografie overigens. Mensen onderschatten het enorm en denken dat je het wel even doet. Ik kan een mooie bruidsraportage afleveren maar filmen moet je mij niet laten doen ondanks dat mijn apparatuur het prima kan.
De keus tussen foto en film is echt heel persoonlijk daar moet je als echtpaar echt zelf goed over nadenken.
Yvette is inderdaad een aanrader! Zij is een van de weinige waarvan het werk mij écht wat doet. Ik vraag me alleen af of die op zo'n korte termijn nog tijd heeft.
TS, ik stuur je een PB met een aanbod van een kennis van mij.
Dreamy
Geplaatst: 08-04-18 22:29
Aangezien dit op de markt thuis hoort, hier een slotje. Tevens zou je in dit topic kunnen kijken voor mogelijke fotografen [FK] Fotografie in opdracht