Marit schreef:
Wauw!
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Marit_P schreef:Ik zou ook heel erg graag mee willen doen, maar ik ben helaas niet in staat om RAW foto's of uberhaupt zelfs foto's te leveren, in verband met mn camera die aan de andere kant van het land ligt. Is het dan wel eerlijk om mee te doen?
Neverland schreef:Tigress schreef:Wat leuk! Het is dat ik het te laat heb gezien, maar mochten er in de toekomst nog raw foto's nodig zijn ben ik ook bereid de mijne aan te leveren
Volgens mij kan je je nog gewoon opgeven voor foto's te leveren

Niobe schreef:Het zal wel aan mij liggen en dat ik niet zo helder ben vandaag, maar ik vind het nogal ingewikkeld.
Zijn al die regels echt nodig? Het vorige topic was vrij helder en ik kan me niet herinneren dat er ooit moeilijkheden geweest zijn, maar misschien heb ik dat niet meegekregen ofzo.
En van dat stuk met verzoekjes begrijp ik ook niet zoveel van. Wie verzoekt er wat aan wie en wanneer? En zijn het nou 1 of 2 foto's per week of wanneer/door wie wordt bepaald dat er 2 foto's zijn?
Het zijn oprechte vragen, ik zou best graag mee willen doen want ik vind het hartstikke leuk (vond ik van het vorige topic ook) en ik heb meerdere keren de OP gelezen.
MariaMaaike schreef:Superleuk! Ik doe mee*gaat aan de slag*
Edit: kan de foto ook in JPG gedeeld worden? Mijn lightroom en photoshop kunnen sommige RAW bestanden niet openen

Ben opzich wel te vrede 
 Kon helaas de foto niet downloaden 

)
 Vind ik erg netjes gedaan!

Te lang denk ik. 
 Rechts zit een iets zwartige vlek, die valt wat op, verder vind ik het leuk dat je het juist wat donker hebt gemaakt.
 De kleuren lijken verder wat weggevallen. Grauwig.