Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hamsterfan schreef:Ik wou het vorig jaar al proberen, maar heb het echt te druk gehad.
Wil mezelf wel stimuleren om het dit jaar een heel jaar vol te houden.
Waar houden jullie alle foto's bij? Hier in het topic?
Fem schreef:hamsterfan schreef:Ik wou het vorig jaar al proberen, maar heb het echt te druk gehad.
Wil mezelf wel stimuleren om het dit jaar een heel jaar vol te houden.
Waar houden jullie alle foto's bij? Hier in het topic?
Dat is inderdaad de bedoeling, lees anders het eerste bericht nog eens door..
Daar staan alle regels!
Citaat:Als je niet weet of je die maandag tijd zult hebben, plaats de foto dan eerder in de week. Als je bijvoorbeeld zondag direct ná 23:00 je foto voor de kómende week plaatst, is de druk van de ketel.
Niobe schreef:Aangezien mijn voornemen is dit jaar serieus meer te gaan doen met fotografie, lijkt dit me een hele leuke manier om motivatie te blijven houden en te leren van anderen. Ik wil dus heel graag meedoen!
Ik ga nog een plek vinden om alle foto's bij elkaar bij te houden, naast hier dus.
Ik heb de openingspost even grondig doorgelezen en ik heb 1 vraagje:
Ik heb begrepen dat elke zondag 23:00 uur de deadline is, maar ik lees het volgende:Citaat:Als je niet weet of je die maandag tijd zult hebben, plaats de foto dan eerder in de week. Als je bijvoorbeeld zondag direct ná 23:00 je foto voor de kómende week plaatst, is de druk van de ketel.
Dit zin begrijp ik niet helemaal, hoeveel eerder dan maandag kun je plaatsen, behalve de dag ervoor vanaf 23:00 (voor de volgende week dus). Of is dat gewoon een voorbeeld en neem ik dat nu te letterlijk?