Veel succes met je voorbereidingen voor Zweden (als je ergens hulp bij nodig hebt weet je me te vinden) en wellicht tot ziens hier in Winter Wonderland.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Marit schreef:xNavatu schreef:Hele gave foto's! Vind het ook tof om te zijn hoeveel verschillende soorten shoots je doet maar toch een herkenbare stijl hebt
En ik ben heel jaloers op al je reizen.. Ik baalde echt stiekem dat ik me niet aan had gemeld voor ijsland
Veel plezier in Zweden!
Jahaaaaa jij had ook echt gave platen in IJsland kunnen maken! Maar ik zou zeggen, als je nog wil, stuur die mannen gewoon een berichtje en verzamel een clubje, die organiseren maar al te graag nog een reisHet is echt elke cent waard!!
Sowieso ga ik een reisje doen naar een koud gebied maar weet nog niet welk gebied.. Antarctica en Lapland trekken me atm ook heel erg

tassie schreef:Wauw met recht gave foto's. Je mag best komen oefenen op mijn bruiloft in juli
Weet nog niet wanneer ik op vakantie ga, maar als ik kan kom ik graag langs! 

KellyR schreef:Marit je foto's zijn en blijven geweldig! Wat ben jij vooruit gegaan zeg de afgelopen 3/4 jaar
Weet nog zo goed dat jij na je examen de fotografie opleiding deed, jeetje wat ben ik jaloers zeg![]()
Al met al prachtige foto's
Edit: Gaaf dat je naar Zweden komt, daar zit ik nu voor een half jaar. Waar ga je heen?
Toen werkte ik voor het eerst met Photoshop, haha.