Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hes_Han schreef:Ik zou ook niet te lang wachten met het overstappen op een andere body. De 350D is echt een oud model waardoor je ook sneller ruis krijgt en je gewoon minder opties hebt. Het zelfde geldt voor het kalibreren van je scherm, doe dat zo snel mogelijk, het zou zonde zijn van je foto's als het een groene waas blijft houdenFotograferen in AV stand is best oke hoor, scheelt je een hoop gepruts om bij elke foto de precieze instellingen te krijgen.
Strasshorse schreef:Hes_Han schreef:Ik zou ook niet te lang wachten met het overstappen op een andere body. De 350D is echt een oud model waardoor je ook sneller ruis krijgt en je gewoon minder opties hebt. Het zelfde geldt voor het kalibreren van je scherm, doe dat zo snel mogelijk, het zou zonde zijn van je foto's als het een groene waas blijft houdenFotograferen in AV stand is best oke hoor, scheelt je een hoop gepruts om bij elke foto de precieze instellingen te krijgen.
Bedankt voor de tip.
Wil ook echt een andere body maar is best prijzig allemaal helaas. Net al een nieuwe lens aangeschaft die ook echt wel nodig was. Wat je zegt wat betreft ruis heb ik ind heel snel. Wat zou jij aanbevelen qua opvolger die nog redelijk is qua prijs?
Sluit nu vaak mijn laptop even aan op mijn tv na het bewerken om te kijken hoe ze dan zijn en soms pas ik ze nog wat aan.
En ben inderdaad nog niet helemaal wegwijs met de sluitertijd dus vind de AV stand ideaal