[FOTO]Pw Photographs 1 jaar lang

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Keell94

Re: [FOTO]Pw Photographs 1 jaar lang

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-15 00:38

ja ik volg haar op faceboook :) houd ook regelmatig haar blogs in de gaten, erg handige tips :)

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-15 00:38

Nico_lette schreef:
Zoek je nog iemand voor een wintershoot? <<) <<)

haha dat mag altijd, ik doe fotoshoots in de kop van noord holland (aangezien ik nog geen auto heb)

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 00:42

Ik hoop dat onze shoot doorgaat, lijkt me erg gaaf!

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-15 21:35

He he, eindelijk eens iemand die ook eens een degelijk logo heeft. Daar mag menige fotograaf wel eens in investeren.
Mooie foto's trouwens :P

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-15 11:55

chimello schreef:
He he, eindelijk eens iemand die ook eens een degelijk logo heeft. Daar mag menige fotograaf wel eens in investeren.
Mooie foto's trouwens :P

Dankje haha, ja een logo kan veel verstoren op een foto helaas en het straalt ook een stukje proffessionaliteit uit

Hes_Han

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-15 19:22

Ik zou ook niet te lang wachten met het overstappen op een andere body. De 350D is echt een oud model waardoor je ook sneller ruis krijgt en je gewoon minder opties hebt. Het zelfde geldt voor het kalibreren van je scherm, doe dat zo snel mogelijk, het zou zonde zijn van je foto's als het een groene waas blijft houden :) Fotograferen in AV stand is best oke hoor, scheelt je een hoop gepruts om bij elke foto de precieze instellingen te krijgen.

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-15 21:35

Hes_Han schreef:
Ik zou ook niet te lang wachten met het overstappen op een andere body. De 350D is echt een oud model waardoor je ook sneller ruis krijgt en je gewoon minder opties hebt. Het zelfde geldt voor het kalibreren van je scherm, doe dat zo snel mogelijk, het zou zonde zijn van je foto's als het een groene waas blijft houden :) Fotograferen in AV stand is best oke hoor, scheelt je een hoop gepruts om bij elke foto de precieze instellingen te krijgen.

Bedankt voor de tip.
Wil ook echt een andere body maar is best prijzig allemaal helaas. Net al een nieuwe lens aangeschaft die ook echt wel nodig was. Wat je zegt wat betreft ruis heb ik ind heel snel. Wat zou jij aanbevelen qua opvolger die nog redelijk is qua prijs? :)

Sluit nu vaak mijn laptop even aan op mijn tv na het bewerken om te kijken hoe ze dan zijn en soms pas ik ze nog wat aan.

En ben inderdaad nog niet helemaal wegwijs met de sluitertijd dus vind de AV stand ideaal

Hes_Han

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-15 21:11

Strasshorse schreef:
Hes_Han schreef:

Bedankt voor de tip.
Wil ook echt een andere body maar is best prijzig allemaal helaas. Net al een nieuwe lens aangeschaft die ook echt wel nodig was. Wat je zegt wat betreft ruis heb ik ind heel snel. Wat zou jij aanbevelen qua opvolger die nog redelijk is qua prijs? :)

Sluit nu vaak mijn laptop even aan op mijn tv na het bewerken om te kijken hoe ze dan zijn en soms pas ik ze nog wat aan.

En ben inderdaad nog niet helemaal wegwijs met de sluitertijd dus vind de AV stand ideaal

dat hangt helemaal van jouw budget af. Maar de 1200D zou een mooie opvolger zijn, die heeft een mooie prijs denk ik zo.