Ah de titel.. ik vind een goede titel vaak belangrijker dan de inhoud. Geeft het toch wat meer waarde op een of andere manier : ) Goed over na gedacht! past er super bij.
Bewerking ook super knap gedaan (vooral het harnas), gewaagde keuze om jezelf te centreren, het pakt mooi uit zo. Door de ‘sneeuwstorm’ hoort de foto een beetje vlak te zijn. Wat misschien helpt om het meer diepte te geven is om meer met schaduw en licht te spelen. Maak het achterste gedeelte van het paard b.v. iets witter alsof er een ‘wolk’ langs vliegt o.i.d. iets meer schaduw onder het paard maakt het vaak ook af : )
Verder zou ik denk ik het paard en jezelf wat ‘viezer’ maken (vooral de hoeven). Hier en daar een moddervlek o.i.d. aangezien je midden in een slagveld staat.
Wat ik persoonlijk altijd erg mooi vind is om iets heel vervaagd (out of focus zeg maar) op de voorgrond te zetten. Knip b.v. dat voorste hoofd rechts onderin uit, maak het een stuk groter en gooi er een behoorlijke blur overheen. Hierdoor creëer je zoveel meer diepte in het plaatje. Ben hier zelf ook nog mee aan het experimenteren, maar het pakt altijd wel erg mooi uit!
Nogmaals, super knap gedaan. Ik hou zelf altijd wel van die ‘mysterieuze’ plaatjes. : )