[FOTO] Onwerkelijk, fotograferen met een echte olifant!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 11:40

Absoluut één van de mooiste en speciaalste fotoreeksen die ik ooit heb gezien :D prachtig!

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 12:26

KWIJL! Zo mooi en gaaf en wat zijn jullie knap! Haha vind het prachtig dit!

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 12:37

Wauw <3
Prachtige opzet zo _/-\o_ :j

Mocht je ooit een roodharig model nodig hebben :D :o pb me dan!

JolisaJ

Re: [FOTO] Onwerkelijk, fotograferen met een echte olifant!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 13:42

Wauw, wat een prachtige foto's! Heel gaaf! <3

kusvoorjou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 13:44

Anoniem schreef:
Oh wat maak jij toch droomplaten.
De foto's met het model met het langere, donkerblonde haar vind ik het fijnst. Het model met het iets kortere,donkere haar stoort me, iets in haar houding/blik doet voor mij afbreuk aan de sprookjesachtige sfeer van de foto's.

Je haalt mij de woorden uit de mond.
De dame met het donkere haar vind ik persoonlijk ook niet mooi in dit plaatje passen. Verder heel gaaf!!

Loontje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-15 12:54

Dankjulliewel voor de reacties! :) :)

kusvoorjou schreef:
Anoniem schreef:
Oh wat maak jij toch droomplaten.
De foto's met het model met het langere, donkerblonde haar vind ik het fijnst. Het model met het iets kortere,donkere haar stoort me, iets in haar houding/blik doet voor mij afbreuk aan de sprookjesachtige sfeer van de foto's.

Je haalt mij de woorden uit de mond.
De dame met het donkere haar vind ik persoonlijk ook niet mooi in dit plaatje passen. Verder heel gaaf!!

Ik denk dat ik wel snap wat jullie bedoelen.
Het blonde model daar heb ik al 2 keer eerder mee samen gewerkt. Dan ben je beter op elkaar ingespeeld en weet je als model zijnde wat de fotografe graag wilt zien (pose, emotie etc.)
Het meisje met het donkere haar daar heb ik voor het eerst mee samengewerkt, en daarbij was de insteek van de shoot meer fashion gerelateerd (om de verschillende jurken te laten zien), vandaar ook de fashion-poses van de modellen.
Nu is mijn stijl meer verhalend en sprookjesachtig, maar als je bijvoorbeeld naar het topic van Marit kijkt [FK] [FOTO] Fashion met een olifant! dan zijn dat alweer heel ander soort foto's waar het donkere model wellicht beter 'in het plaatje' past :j

Hes_Han

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 15:56

waauw nummer 15 is heel mooi! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-15 17:49

Loontje_ schreef:
Dankjulliewel voor de reacties! :) :)

Ik denk dat ik wel snap wat jullie bedoelen.
Het blonde model daar heb ik al 2 keer eerder mee samen gewerkt. Dan ben je beter op elkaar ingespeeld en weet je als model zijnde wat de fotografe graag wilt zien (pose, emotie etc.)
Het meisje met het donkere haar daar heb ik voor het eerst mee samengewerkt, en daarbij was de insteek van de shoot meer fashion gerelateerd (om de verschillende jurken te laten zien), vandaar ook de fashion-poses van de modellen.
Nu is mijn stijl meer verhalend en sprookjesachtig, maar als je bijvoorbeeld naar het topic van Marit kijkt [FK] [FOTO] Fashion met een olifant! dan zijn dat alweer heel ander soort foto's waar het donkere model wellicht beter 'in het plaatje' past :j

Hmmmm.....Nee.
Ook in die foto's blijft het andere model gewoon een prettiger beeld geven vind ik.
Ik kan het niet echt plaatsen, misschien te veel air of attitude wat afbreuk doet aan de sfeer.

Tooeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 11:15

Heel erg gaaf!

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-15 16:12

Of je nu wel of niet je naam op de foto's zet, jouw foto's herken ik! Weer een leuke serie.
Vaak reageer ik al niet eens meer en kijk en geniet ik alleen maar. Nu vraag je je af of je photografy op je foto's moet zetten. Persoonlijk vind ik dit wel op een visitekaartje passen of op de kaft van je portfolio. Maar op de foto's zelf lijkt het mij een pleonasme. Vergelijk het met een schilderij.
Ooit Rembrandt schilderij, Jan steen schilderij , van Gogh schilderij, gelezen op het schilderij zelf? Lijkt mij dat mensen heus wel zien dat het niet van ministick of lego is gemaakt, maar dat het foto's zijn die je laat zien. Dus mijn bescheiden mening is; "niet doen, dat photograpy erop."

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 15:06

Alleen op foto 3 vind ik persoonlijk de pose van dat model wat ongelukkig, bij Marit haar foto's valt me bij dat model op dat ze de plek tussen kin en hals laat hangen. Weet even niet hoe ik dat anders moet verwoorden. Als ze er op let om haar tong tegen haar gehemelte te duwen dan krijgt ze een mooiere kaaklijk.

Loontje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-15 09:31

Tica_81: Ja ik begrijp wat je bedoeld. Het ene model is wellicht wat natuurlijker en meer in harmonie in deze context dan het andere, wat dan minder bij deze serie past.

LindaV en Hes_Han: Dankjewel! :)

Ersina: Daar heb je een punt! Zal de Photography idd weglaten!

Jiska: De spiertjes in dat gebied bedoel je? Ja nu je het zo zegt zie ik het ook, was me eerlijk gezegd niet echt opgevallen. Dan valt het me nu bij foto 11 bijvoorbeeld ook op. De hoeken van het gezicht worden op die manier beter benadrukt.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 14:23

Ja, ze heeft het op elke foto, maar het valt niet altijd op, van dichterbij dan weer steeds wel. Ze heeft een prachtige kaaklijn die zo niet goed uitkomt. :)

Foto's, 6 en 14 zijn mijn favoriet! <3