Knap gedaan, erg gaaf!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

miroxmill schreef:Ik vind het echt héle gave foto's! Ze geven een bepaals gevoel, weet niet hoe ik het moet uitleggen. De foto's zijn zeker geslaagd.
F_Orumster schreef:Erg gave foto's. Geef je ze ook aan de hoefsmid?

NathalietjeB schreef:Ik zal wel de enige zijn die t opvalt, maar ik zie een paard met enorm veel steunsel troep op de zoolwand.
Valt me op dat meneer de smid dit ook niet eens weg haalt al die steunsel

Fiffill schreef:Mooie serie!
(Je website werkt niet goed bij mij, tenminste de layout ziet er wat vreemd uit)
corinne1981 schreef:Mooie foto's!
Toevallig hoefsmid van Leeuwen?

beauty_xxx schreef:heel mooi ! mijn vriend is ook hoefsmid en komen ook heel mooie foto's van!
jammer dat bij sommige foto's de hamer niet zo scherp is :/ maar dat is natuurlijk niet gemakkelijk te trekken aangezien ze met veel kracht en snelheid slaan
voor de rest super mooi
beetje dynamiek er in
heb ook foto's gemaakt waarbij de hamer scherp is, maar juist die beweging laat de kracht en het handwerk van de ambacht zien vind ik
anders worden het zulke 'platte' foto's
rien10 schreef:Foto 1 is mijn favoriet. Mooie compositie en top sfeer. De andere foto's zijn echt super mooi, nr 1 heeft voor mij iets extra's.
ik heb dat ook bij die foto. Ik vind het door het licht wat daar valt, het kleurgebruik en de zachtheid samen net een schilderijtje. De rest zijn 'echt foto's'.