Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Revanches schreef:De plaatjes zijn stuk voor stuk verschillend en leuk vanuit een andere hoek genomen.
Wat ik nog erg mis is de scherpte in de foto.
Sommige foto's zijn te 'gladjes' gemaakt en andere zijn op de punten waar je de nadruk op wil leggen onscherp. Dat is zonde.
Voor de rest een leuke serie.
Anoniem schreef:Revanches schreef:De plaatjes zijn stuk voor stuk verschillend en leuk vanuit een andere hoek genomen.
Wat ik nog erg mis is de scherpte in de foto.
Sommige foto's zijn te 'gladjes' gemaakt en andere zijn op de punten waar je de nadruk op wil leggen onscherp. Dat is zonde.
Voor de rest een leuke serie.
Hier kan ik mij erg goed bij aansluiten! Ik mis inderdaad ook bij veel foto's toch net dat laatste beetje scherpte, en hoewel ik zwart/wit vaak kan waarderen vind ik het hier niet overal even flatteus, wellicht ook omdat ik dus inderdaad ook hier veel overbelichting zie op plekken waar het toch net de foto afbreuk doet.
Bij foto 9 & 10 heb je ook aardig 'gesmudged' lijkt het iig op deze pc, zonde, want dat had helemaal niet gehoeven![]()
Vind van de hele serie foto 11 nog het 'mooist' en meest apart; de rest vind ik persoonlijk net niet fijn genoeg kijken maar kan er niet exact m'n vinger op leggen over het hoe en wat.
Dat vind ik persoonlijk zonde omdat het in mijn optiek afbreuk doet aan het silhouette, smudgen lijkt me niet nodig om een silhouette te kunnen creëeren maar inderdaad, ieder zijn eigen mening en smaak 
Locanda schreef:Uitgelicht!
Altijd leuk als iets anders is dan het gebruikelijke, vind het leuke foto's. Foto technisch gezien houd ik wijselijk mijn mond, want daar heb ik gewoon geen verstand van.
Afgezien van dat je daar natuurlijk verder niks aan kan doenzou ik foto 2 niet zo snel plaatsen. Vanwege het beeld wat het paard geeft, de gespannen oogopslag/open mond. Juist die in uitgelicht.. ben ik dan kippig? (Wel een zeur waarschijnlijk :p sorry het valt me op.)