[FOTO] paardenfoto's maar dan anders

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bralindy

Re: [FOTO] paardenfoto's maar dan anders

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 16:59

Ik zou vooral werken aan de scherpte van je foto's. Dit is soms zonde van de kwaliteit/beleving naar mijn mening! ;)

Nonnetje18

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 17:05

Ik vind je foto's mooi! Alleen ik zat te kijken en dacht bij mezelf goh er zit geen een foto met een volledig paard bij(behalve stijger foto) dat vind ik wel jammer. Maar dat is smaak en vind je foto's wel super tof verder :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 17:12

Revanches schreef:
De plaatjes zijn stuk voor stuk verschillend en leuk vanuit een andere hoek genomen.
Wat ik nog erg mis is de scherpte in de foto.
Sommige foto's zijn te 'gladjes' gemaakt en andere zijn op de punten waar je de nadruk op wil leggen onscherp. Dat is zonde.
Voor de rest een leuke serie.

Hier kan ik mij erg goed bij aansluiten! Ik mis inderdaad ook bij veel foto's toch net dat laatste beetje scherpte, en hoewel ik zwart/wit vaak kan waarderen vind ik het hier niet overal even flatteus, wellicht ook omdat ik dus inderdaad ook hier veel overbelichting zie op plekken waar het toch net de foto afbreuk doet.

Bij foto 9 & 10 heb je ook aardig 'gesmudged' lijkt het iig op deze pc, zonde, want dat had helemaal niet gehoeven :(

Vind van de hele serie foto 11 nog het 'mooist' en meest apart; de rest vind ik persoonlijk net niet fijn genoeg kijken maar kan er niet exact m'n vinger op leggen over het hoe en wat.

kasanova

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-15 17:50

Anoniem schreef:
Revanches schreef:
De plaatjes zijn stuk voor stuk verschillend en leuk vanuit een andere hoek genomen.
Wat ik nog erg mis is de scherpte in de foto.
Sommige foto's zijn te 'gladjes' gemaakt en andere zijn op de punten waar je de nadruk op wil leggen onscherp. Dat is zonde.
Voor de rest een leuke serie.

Hier kan ik mij erg goed bij aansluiten! Ik mis inderdaad ook bij veel foto's toch net dat laatste beetje scherpte, en hoewel ik zwart/wit vaak kan waarderen vind ik het hier niet overal even flatteus, wellicht ook omdat ik dus inderdaad ook hier veel overbelichting zie op plekken waar het toch net de foto afbreuk doet.

Bij foto 9 & 10 heb je ook aardig 'gesmudged' lijkt het iig op deze pc, zonde, want dat had helemaal niet gehoeven :(

Vind van de hele serie foto 11 nog het 'mooist' en meest apart; de rest vind ik persoonlijk net niet fijn genoeg kijken maar kan er niet exact m'n vinger op leggen over het hoe en wat.

Ik heb idd bij foto 9 en 10 zoals jij noemt 'gesmudged' (neem aan dat dat bewerken is?) maar anders had ik dit effect niet gekregen. Er zat al veel contrast in dus dat heb ik juist versterkt om een silhouet te creeeren.

Ieder zo zijn mening:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 17:52

Bij foto 9& 10 zien de randen er duidelijk op plekken vervaagd & andere plekken verscherpt uit, dat bedoelde ik met gesmudged :j Dat vind ik persoonlijk zonde omdat het in mijn optiek afbreuk doet aan het silhouette, smudgen lijkt me niet nodig om een silhouette te kunnen creëeren maar inderdaad, ieder zijn eigen mening en smaak :)

Edit: foto's door elkaar gehaald, zit een beetje te slapen..
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-03-15 17:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 17:52

Ik ben meer liefhebber van de eerste 8 foto's! Aparte uitsneden, maar niet op een vervelende manier. Vanuit hier zou ik inderdaad werken aan de scherpte! 7 is denk ik de favoriet van mij, fijne rustige kleuren. Bij de steigerfoto vind ik de achtergrond wel iets te druk, dat wordt helaas niet verdoezeld door het zwart-wit, haha. Maar goed bezig! :D

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 17:54

Ik vind 11 het mooist :j

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 19:44

ik vind 2,8 en 11 het mooiste! :D

Artimes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 21:24

Ik vind foto 6 echt heel gaaf, heel apart!

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 21:46

Mooie foto's TS, ik hoop dat je in deze stijl verder gaat! Foto 6 vind ik juist geweldig, lekker dromerig en rustgevend eigenlijk. Veel succes verder!

ierusju

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 22:42

Locanda schreef:
Uitgelicht! :)

Altijd leuk als iets anders is dan het gebruikelijke, vind het leuke foto's. Foto technisch gezien houd ik wijselijk mijn mond, want daar heb ik gewoon geen verstand van.
Afgezien van dat je daar natuurlijk verder niks aan kan doen ;) zou ik foto 2 niet zo snel plaatsen. Vanwege het beeld wat het paard geeft, de gespannen oogopslag/open mond. Juist die in uitgelicht.. ben ik dan kippig? (Wel een zeur waarschijnlijk :p sorry het valt me op.)

Dit had ik nou ook. Ik vind het verder een mooie foto, alleen de houding van het paard stoort mij heel erg. En dan juist die in uitgelicht.
Ik vind je foto's juist heel mooi en je moet er lekker nee doorgaan :)