PH_Jump schreef:Nog even trainen......
Sluit ik me bij aan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
quartel schreef:Pieter25 schreef:Kun je geen vrouwenversie maken
die is er ook ja........
[ Afbeelding ]
Vanaf morgen ook te zien in de advertentie in mijn onder schrift![]()
Ik ga ze er zo op zetten maar mag niet meer dan 15 foto`s in dit topic zetten dus volgende week het dames topic
Joolien schreef:Ja dan ben je ineens pro bezig he. De eerste paar modellen zul je wel met blozende wangetjes achter de camera hebben gestaan, maar dat gaat er echt af. Een vriend van mij is professioneel fotograaf en die kan het echt bijna alleen maar over seks hebben, behalve als hij aan het werk is. Ik heb bloot voor zijn neus gestaan maar hij was ontzettend professioneel. Leuk is dat
Joolien schreef:Ja dan ben je ineens pro bezig he. De eerste paar modellen zul je wel met blozende wangetjes achter de camera hebben gestaan, maar dat gaat er echt af. Een vriend van mij is professioneel fotograaf en die kan het echt bijna alleen maar over seks hebben, behalve als hij aan het werk is. Ik heb bloot voor zijn neus gestaan maar hij was ontzettend professioneel. Leuk is dat
Knakker schreef:Joolien schreef:Ja dan ben je ineens pro bezig he. De eerste paar modellen zul je wel met blozende wangetjes achter de camera hebben gestaan, maar dat gaat er echt af. Een vriend van mij is professioneel fotograaf en die kan het echt bijna alleen maar over seks hebben, behalve als hij aan het werk is. Ik heb bloot voor zijn neus gestaan maar hij was ontzettend professioneel. Leuk is dat
zo, jij durft!
of is het juist vertrouwder bij een bekende?