Waar hebben jullie een website laten maken?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Air

Re: Waar hebben jullie een website laten maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 10:06

Ik krijg anders wel te zien dat er een probleem is met het beveligingscertificaat.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 10:11

Leverage schreef:
Wacht maar tot grotere problemen zich voor doen, service kennen ze daar absoluut niet (moet je trouwens ook niet verwachten voor die prijs)

Heb anders bij goedkopewebhoster gehad dat mijn site was terugveranderd in een oude layout, 's nachts gemaild en 's ochtends was het al weer opgelost. Goedkoop is dus niet perse gelijk aan geen service. En duur niet aan service.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 10:12

saskiakefie schreef:
chelle_dora schreef:

En die doet het niet hier, haha :+

TS, ik kan je niet op weg helpen met welke hosting nu nog wel of niet goed is, omdat ik de mazzel heb dat m'n vriend eigen hosting heeft :+ Ik heb m'n website ook met wordpress gemaakt, werkt ontzettend makkelijk en fijn vind ik en je kan het heel gemakkelijk zelf uitbreiden of aanpassen! :j

Alleen waar je nu nog goede service, hosting en alle poespas krijgt voor een schappelijke prijs...

Ik zal zo m'n vriend even aan z'n haar trekken :j

nee klopt hij is verlopen. Maar konijnentrainen.nl is verder niks mee aan de hand.

Ik zei het omdat je zei 'als je meer wilt zien', maar het enige wat er te zien is, is dat de website niet bestaat ;) Toch even naar kijken dan denk ik. Hier namelijk ook op je andere website de melding van beveiligingscertificaten… :=

saskiakefie

Re: Waar hebben jullie een website laten maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 20:20

Bedankt ga ik toch nog eens achter aan wat dat is met beveiligingscertificaten! Ja van Dierfotek was mn eigen fout ben te laat geweest met geld overmaken voor domeinnaam. Maar ligt verder niet aan de site.