[FOTO] Tea or Wine?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

magda_90

Re: [FOTO] Tea or Wine?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-13 14:08

Bedankt voor de feedback.

De thee: Zoals hij nu staat afgebeeld, was precies zoals ik hem vooraf in mijn hoofd had. Wat jij omschrijft, met de avond, had ik namelijk niet in mijn hoofd. Het moest een algemeen winters gevoel geven, niet gespecificeerd naar de dag of avond. Gewoon lekker met de warme thee en je benen omhoog. Vandaar dat je de stoom en het volle kopje ook niet ziet, maar alleen een kopje waar al uit is gedronken met een stukje condens. Het had natuurlijk ook met een volle kop gekund waar de stoom nog vanaf kwam, alleen was dat voor die dag niet mijn keuze. :)
Ik ben het niet met je eens over de opmerking met de hand en dat het daardoor lijkt alsof het even gemaakt is. Wederom heb ik er bewust voor gekozen dat ik het kopje vasthield en aangezien deze foto tevens mee is gegaan met mijn 52 Weken Project heb ik het dus zo gedaan.
De open haard mis ik inderdaad ook haha anders had ik zeker die gedaan, vandaar de sloffen nu. :+

De wijn: Daar heb je een punt inderdaad. Helaas werkte het zelfs niet met de gordijnen dicht aangezien wij alleen maar dunne rolgordijnen hebben. Ik heb beide varianten geprobeerd en toen maar zo gedaan. Achteraf had ik even moeten wachten tot de avond. Vandaar dat deze foto binnenkort in de remake gaat maar dan dus op de avond. :)

Floor_x

Re: [FOTO] Tea or Wine?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 20:26

Als dit jouw idee was dan kan ik daar natuurlijk geen commentaar opgeven.
In dat geval vind ik de thee niet een duidelijk verhaal hebben.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-13 20:31

Commentaar, mits onderbouwd, is altijd welkom. Het geeft een nieuwe kijk op je foto's waardoor je dingen kunt leren. Dus daar ben ik je altijd dankbaar voor. :j

Soms is het alleen lastig omdat fotografie ook een smaak- en gevoelskwestie is.